Om radiatorer, termostater osv.

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Om radiatorer, termostater osv.

Indlægaf Slettet bruger » 21. okt 2016, 21:08

IrmaPigen skrev:
eks-Maupassant skrev:
IrmaPigen skrev:
Money_man skrev:Tænkte om der var nogle som havde erfaring med Danfoss eco ventiler? Det noget med at man kan sætte en digital temperatur på hver enkelt. Og hvis de oplever en stor temperatur svingning ved fx et åbent vindue lukker de automatisk ned.


Opret venligst din egen tråd, da dit indlæg ikke har noget at gøre med mit startindlæg.


Synes du det er OK du beder andre folk om at hjælpe dig, og du så selv sviner andre der gerne vil have hjælp?


Undskyld mig, men HVOR er det lige præcis, du synes, at jeg "sviner" blot fordi jeg skriver "Opret venligst din egen tråd"?

Det er da fair nok folk gerne vil have hjælp til noget.
Men når det ikke handler om det min tråd handler om, så bør man da oprette sin egen tråd, frem for at blande irrelevante ting ind i andres tråde.
Det er ikke svært og heller ikke farligt at oprette sin egen tråd.

Jeg vedhæftet debattens retningslinjer. Deraf fremgår at off topic bedes holdes ude af seriøse tråde.


Istedet for at copypaste regler ind, kan du så ikke bare opføre dig normalt?

Folk er flinke og hjælper dig med din termostat. Så kunne du måske overveje om du også kunne overlade dem lidt plads i din tråd også.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Om radiatorer, termostater osv.

Indlægaf IrmaPigen » 21. okt 2016, 21:26

eks-Maupassant skrev:
IrmaPigen skrev:
eks-Maupassant skrev:
IrmaPigen skrev:
Money_man skrev:Tænkte om der var nogle som havde erfaring med Danfoss eco ventiler? Det noget med at man kan sætte en digital temperatur på hver enkelt. Og hvis de oplever en stor temperatur svingning ved fx et åbent vindue lukker de automatisk ned.


Opret venligst din egen tråd, da dit indlæg ikke har noget at gøre med mit startindlæg.


Synes du det er OK du beder andre folk om at hjælpe dig, og du så selv sviner andre der gerne vil have hjælp?


Undskyld mig, men HVOR er det lige præcis, du synes, at jeg "sviner" blot fordi jeg skriver "Opret venligst din egen tråd"?

Det er da fair nok folk gerne vil have hjælp til noget.
Men når det ikke handler om det min tråd handler om, så bør man da oprette sin egen tråd, frem for at blande irrelevante ting ind i andres tråde.
Det er ikke svært og heller ikke farligt at oprette sin egen tråd.

Jeg vedhæftet debattens retningslinjer. Deraf fremgår at off topic bedes holdes ude af seriøse tråde.


Istedet for at copypaste regler ind, kan du så ikke bare opføre dig normalt?

Folk er flinke og hjælper dig med din termostat. Så kunne du måske overveje om du også kunne overlade dem lidt plads i din tråd også.


Hvor er det jeg "sviner andre til"?
0

Tilbage til "Bolig"