Solcellelampe til terrassen

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Solcellelampe til terrassen

Indlægaf Mani » 2. sep 2017, 09:44

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at vi fik noget lys på terrassen. Både til når vi sidder ude, men også til at hygge når vi kigger ud i de mørke måneder. Jeg har bare svært ved at finde nogen, som jeg synes er pæne både i dagslys og om aftenen.

Hvilke solcellelamper har I? Og har I set nogle pæne ude IRL eller på nettet?
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Solcellelampe til terrassen

Indlægaf Thestral » 2. sep 2017, 10:36

Jeg har købt en lyskæde fra Lidl med små rispapir lampeskærme på (hvid) som jeg synes er vældig nydelig. Sådan en kan jo hænges på flere forskellige måder. Jeg ved at Ikea sidste år havde nogle magen ved men er ikke lige med på om de har dem igen i år. De havde dem også i store i 3 forskellige størrelser som man kan placere i forskellige højder så det skaber lidt liv.

Edit: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categ ... oor/14972/ Det ser dog ikke ud som om at der er skærme til i år
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Re: Solcellelampe til terrassen

Indlægaf Mani » 2. sep 2017, 11:08

Thestral skrev:Jeg har købt en lyskæde fra Lidl med små rispapir lampeskærme på (hvid) som jeg synes er vældig nydelig. Sådan en kan jo hænges på flere forskellige måder. Jeg ved at Ikea sidste år havde nogle magen ved men er ikke lige med på om de har dem igen i år. De havde dem også i store i 3 forskellige størrelser som man kan placere i forskellige højder så det skaber lidt liv.

Edit: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categ ... oor/14972/ Det ser dog ikke ud som om at der er skærme til i år

Kan de godt holde udenfor? For jeg kan godt lide tanken om en lyskæde.
Vi har en ude ved juletid. Den er bare ikke særlig køn, så jeg gider ikke rigtig have den fremme når vi sidder derude i dagslys.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Solcellelampe til terrassen

Indlægaf Thestral » 2. sep 2017, 11:31

...
Senest rettet af Thestral 2. sep 2017, 11:32, rettet i alt 1 gang.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Solcellelampe til terrassen

Indlægaf Thestral » 2. sep 2017, 11:32

Thestral skrev:Altså Ikeas er beregnet til udendørs men jeg har ikke prøvet at den er ude døgnet rundt (den blev ved eksen og hvad han har gjort ved den ved jeg ikke) og den jeg købte i Lidl er ihf stænk fast for det har jo regnet voldsomt hvor den der solcelleting har været våd og lysene lamperne lyser stadig når det bliver mørkt nok. Skærmene er nærmest stofagtige så de skal nok holde til vandet tænker jeg
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Bolig"