Nye kopper - mangler inspiration

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf godtnavn » 15. sep 2017, 19:18

Jeg skal have nye kopper, vi har fået opvaskemaskine, og det er som vi helt har mistet evnen til at vaske op i hånden efter den er kommet :lol:

Derfor får vi stort set aldrig brugt vores fine store kopper der ikke kan gå i opvaskeren, og vi skal derfor have nye, men jeg kan ikke finde de rette. De skal være store, kunne gå i opvaskemaskinen, sjove på en pæn måde, eller i hvert fald bare lidt anderledes end en normal hvid kop. Derudover skal de helst ikke være for dyre, men er der de perfekte dyre kopper må vi ønske os kopper til brylluppet, så kom gerne med bud selvom de er dyre :)

Lige nu har vi kopper ala disse, er ikke sikker på det er helt disse, vores ser i hvert fald større ud, og så er de smukkere i virkeligheden, men de ligner meget så er nok dem (billede googlet). Og vi har selvfølgelig blandet i farver (så hey, hvis der er nogen der vil have metallic store kopper har jeg nok nogen billigt tilsalg når jeg har fundet nogle nye)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf Sustentaculum » 15. sep 2017, 19:22

godtnavn skrev:Jeg skal have nye kopper, vi har fået opvaskemaskine, og det er som vi helt har mistet evnen til at vaske op i hånden efter den er kommet :lol:

Derfor får vi stort set aldrig brugt vores fine store kopper der ikke kan gå i opvaskeren, og vi skal derfor have nye, men jeg kan ikke finde de rette. De skal være store, kunne gå i opvaskemaskinen, sjove på en pæn måde, eller i hvert fald bare lidt anderledes end en normal hvid kop. Derudover skal de helst ikke være for dyre, men er der de perfekte dyre kopper må vi ønske os kopper til brylluppet, så kom gerne med bud selvom de er dyre :)

Lige nu har vi kopper ala disse, er ikke sikker på det er helt disse, vores ser i hvert fald større ud, og så er de smukkere i virkeligheden, men de ligner meget så er nok dem (billede googlet). Og vi har selvfølgelig blandet i farver (så hey, hvis der er nogen der vil have metallic store kopper har jeg nok nogen billigt tilsalg når jeg har fundet nogle nye)


Nu siger du store kopper. Mener du så tekopper? Eller store kaffekopper? Er en underkop et must? Hvad med hank? :gruble: :D
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf Pandesteg » 15. sep 2017, 19:24

https://www.lecreuset.dk/jumbokop

Jeg ved ikke om de er for kedelige, men de fås i hvertfald i mange farver og jeg synes de er superskønne og hyggelige!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf godtnavn » 15. sep 2017, 19:59

Sustentaculum skrev:
godtnavn skrev:Jeg skal have nye kopper, vi har fået opvaskemaskine, og det er som vi helt har mistet evnen til at vaske op i hånden efter den er kommet :lol:

Derfor får vi stort set aldrig brugt vores fine store kopper der ikke kan gå i opvaskeren, og vi skal derfor have nye, men jeg kan ikke finde de rette. De skal være store, kunne gå i opvaskemaskinen, sjove på en pæn måde, eller i hvert fald bare lidt anderledes end en normal hvid kop. Derudover skal de helst ikke være for dyre, men er der de perfekte dyre kopper må vi ønske os kopper til brylluppet, så kom gerne med bud selvom de er dyre :)

Lige nu har vi kopper ala disse, er ikke sikker på det er helt disse, vores ser i hvert fald større ud, og så er de smukkere i virkeligheden, men de ligner meget så er nok dem (billede googlet). Og vi har selvfølgelig blandet i farver (så hey, hvis der er nogen der vil have metallic store kopper har jeg nok nogen billigt tilsalg når jeg har fundet nogle nye)


Nu siger du store kopper. Mener du så tekopper? Eller store kaffekopper? Er en underkop et must? Hvad med hank? :gruble: :D


Kaffekopper/tekopper/noget man kan drikke varme ting af :P Jeg ved ikke hvor vi ender, men gør ikke forskel på te og kaffe herhjemme, alt kommer i samme kopper :) Så om de rigtige er te- eller kaffekopper må tiden vise :) Hank tror jeg er et must, men igen, jeg ved ikke hvad jeg vil have... Underkop er mindre et must, men synes mange fine kopper har det :P
1
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf Sustentaculum » 15. sep 2017, 20:40

godtnavn skrev:
Sustentaculum skrev:
godtnavn skrev:Jeg skal have nye kopper, vi har fået opvaskemaskine, og det er som vi helt har mistet evnen til at vaske op i hånden efter den er kommet :lol:

Derfor får vi stort set aldrig brugt vores fine store kopper der ikke kan gå i opvaskeren, og vi skal derfor have nye, men jeg kan ikke finde de rette. De skal være store, kunne gå i opvaskemaskinen, sjove på en pæn måde, eller i hvert fald bare lidt anderledes end en normal hvid kop. Derudover skal de helst ikke være for dyre, men er der de perfekte dyre kopper må vi ønske os kopper til brylluppet, så kom gerne med bud selvom de er dyre :)

Lige nu har vi kopper ala disse, er ikke sikker på det er helt disse, vores ser i hvert fald større ud, og så er de smukkere i virkeligheden, men de ligner meget så er nok dem (billede googlet). Og vi har selvfølgelig blandet i farver (så hey, hvis der er nogen der vil have metallic store kopper har jeg nok nogen billigt tilsalg når jeg har fundet nogle nye)


Nu siger du store kopper. Mener du så tekopper? Eller store kaffekopper? Er en underkop et must? Hvad med hank? :gruble: :D


Kaffekopper/tekopper/noget man kan drikke varme ting af :P Jeg ved ikke hvor vi ender, men gør ikke forskel på te og kaffe herhjemme, alt kommer i samme kopper :) Så om de rigtige er te- eller kaffekopper må tiden vise :) Hank tror jeg er et must, men igen, jeg ved ikke hvad jeg vil have... Underkop er mindre et must, men synes mange fine kopper har det :P


Jeg går i tænkebox :D
1
Giraffie
Indlæg: 257
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:55
Kort karma: 14
Likede indlæg: 169

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf Giraffie » 15. sep 2017, 21:53

Faldt over disse her. Kan se de fåes i mange farver. Tror jeg er lidt forelsket selv. http://www.solkrogen.com/shop/search-1. ... ord=Kallia
2
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf godtnavn » 16. sep 2017, 08:39

Dem fra le creuset er jeg ikke fan af, de andre fra solkrogen synes jeg umiddelbart er fine, men synes ikke formen på koppen og mønsteret passer sammen i stil, tilgengæld kunne jeg godt tænke mig et af deres fade, så det var et godt link alligevel :D
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf vibbsen » 16. sep 2017, 10:22

Jesper Packness i København laver nogle helt fantastiske ting

Billede
Senest rettet af vibbsen 18. sep 2017, 19:58, rettet i alt 1 gang.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf Sustentaculum » 16. sep 2017, 11:21

Hvad med dem her? http://lineroennest.dk/krus-og-kopper/1 ... ve-lyserod

Jeg synes de er ret funky :D - Men der er self. ikke hank på!
2
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf Queen Molly » 16. sep 2017, 14:32

http://shop-teglgaarden.dk/interior/greengate/stentoj

Jeg synes at greengate har lavet mange fine kopper. Kender dog ikke denne shop, de har bare et bredt udvalg. :love:
1
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf *smb* » 16. sep 2017, 18:14

Jeg ved ikke om man stadig kan finde dem, der er vidst nogen som har dem på dba
Jeg har sådan nogen Lisbeth Dahl krus, dem her og så nogle røde stribede nogle og nogle med blomster, de sådan lidt anderledes, min datter elsker dem :)

https://www.google.dk/search?q=Lisbeth+ ... RxWCsAvQPM:
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf Tibbler » 16. sep 2017, 18:30

Disse skulle kunne klare en tur i opvaskemaskinen. Fåes i designdelicatessen.dk - der i øvrigt også har andre fine kopper.

Billede
2
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf Persnikedy » 16. sep 2017, 18:43

Hvad med Tassens Humørkopper?
De er godt nok hvide, men syndes de er så fine :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf godtnavn » 16. sep 2017, 19:40

Persnikedy: Lige de kopper er kæresten i dag gået med til :banan: Jeg er dog ikke selv 100% overbevist, men de andre jeg har fundet har han været helt afvisende på. Tror jeg må finde en butik der har dem så jeg kan se dem IRL.

Men leder stadig efter andre, forhåbentlig nogen jeg kan føle mig helt sikker på.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Nye kopper - mangler inspiration

Indlægaf Persnikedy » 16. sep 2017, 20:22

godtnavn skrev:Persnikedy: Lige de kopper er kæresten i dag gået med til :banan: Jeg er dog ikke selv 100% overbevist, men de andre jeg har fundet har han været helt afvisende på. Tror jeg må finde en butik der har dem så jeg kan se dem IRL.

Men leder stadig efter andre, forhåbentlig nogen jeg kan føle mig helt sikker på.


Husk at med Tassen er der et helt sæt også med kaffekande, og nogle af skålene har fx farve indeni. Ellers kan de købes til nogenlunde pris på coolshop også kan i teste en ud inden i tager hele springet
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Bolig"