Skimmelsvamp

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Skimmelsvamp

Indlægaf Bimmerdyret » 24. okt 2017, 07:42

FLYT - og håb på at du ikke får noget der også er ramt af skimmelsvamp.

Glem LLO mv.. glem kommunale undersøgelser af deres "eksperter"..for det hjælper ikke.

Hvis du indrømmer at du ikke har haft varme på, så er det din fejl, dit ansvar og dig der ender med regningen (den prøver udlejere og kommuner ofte at komme med - lejerens egen skyld)
Mange kommuner har læger/eksperter tilknyttet, der vil påstå at skimmelsvamp ikke give de symptomer du angiver og ja..selvom der er speciallæger der har dokumenteret skimmeltoxiner på en persons lunger og hjerne ;)

Er det en lejebolig kan den dømmes til kondemnering - men den periode kan være op til 15 år.
Du kan ende med at skulle bo i 1værelse i din lejlighed mens de river hele hytten ned( og hvor arbejderne har sikkerhedsudstyr på)

FLYT!!!!

Og tro mig - ud fra en familie jeg har hjulpet, der nu på 3 år har boet 7 forskellige steder ii samme kommune (genhust i bolig med endnu mere skimmel), flytte til hotel (med skimmel), flyttet til tidligere genhusning der var renset (nu kondemneret - indenfor 15 år), boet i skurvogn (der var skimmelramt)... så FLYT/FLYGT

Lang historie, tragisk..familien har stort set intet indbo (1 bord - 4 stole) - alt andet skiftes ud 1 gang årligt.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Skimmelsvamp

Indlægaf IrmaPigen » 10. nov 2017, 13:32

Er der sket noget nyt i sagen, Juki?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Skimmelsvamp

Indlægaf Juki » 10. nov 2017, 14:29

IrmaPigen skrev:Er der sket noget nyt i sagen, Juki?

Ikke rigtig.

Jeg har snakket med viceværten og nu venter jeg på at få en dato for hvornår der er en håndværker/maler der kan komme og undersøge det nærmere.

Men jeg vil få dokumenteret alt fremover, i forhold til aftaler osv.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Bolig"