Erfaringer med dampmoppe til gulvrengøring

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Erfaringer med dampmoppe til gulvrengøring

Indlægaf twinkle » 10. nov 2017, 19:05

Ok, jeg hader ultra mega meget at vaske gulv.. derfor er jeg (muligvis?) blevet forblændet af en såkaldt dampmoppe, som man bare fylder med vand, kører hen over gulvet - og vupti! Rent gulv.

Men er det i virkeligheden så tidsbesparende og smart? Både gode og dårlige erfaringer søges. Også gerne specifikke produktanbefalinger.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Erfaringer med dampmoppe til gulvrengøring

Indlægaf twinkle » 11. nov 2017, 19:00

Denlilleglademy skrev:Jeg har en, købte den der fik bedst anmeldelser sådan hele vejen rundt.
Man skal bruge demineraliseret vand så den ikke kalker til.
Jeg prøvede også bruge den til vores Pergogulve. Jeg synes faktisk at den bliver for tung at manøvre rundt. Den glider ikke bare rundt pga det “våde” tunge element, som det jo er, der skal rundt på et gulv. Så man skal mere skubbe den rundt synes jeg. På flisegulvet i bad og køkken er den dog super.

Jeg bruger den så slet ikke til gulv af ovenstående grund. Måske jeg skal prøve igen i morgen gor at dobb tjekke. Men jeg bruger alle de forskellige dimser en del til at gøre grundigt ren i bad, køkken og rundt om de der steder der sætter sig kalk og snask. Og i bilen- rigtig god til bilen.

Morphy Richards har vi. Tjekkede lige og der er kommet en nyere model hvor der en antikalk dims i, går udfra at man kan bruge alm vand så.


Jeg har egentlig kun overvejet selve moppen, men kan da godt være at jeg skulle overveje en af de der alt i en løsninger :gruble:
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Erfaringer med dampmoppe til gulvrengøring

Indlægaf twinkle » 11. nov 2017, 19:01

Dikus skrev:Jeg elsker min. Der er rent i luften, når den er brugt.

Jeg har ikke fysik til almindelig gulvvask - men fint til den, da man kan gå roligt rundt


Hvilken har du?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Bolig"