Dine boliger

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
TomKah
Kort karma: 41
Likede indlæg: 626

Re: Dine boliger

Indlægaf TomKah » 18. nov 2017, 19:12

Jeg hat ikke boet ret mange steder. To forskellige parcelhus i min barndom. Et fra 0-10 år og så et fra 10-19.
Flyttede på kollegie hvor jeg boede et par år. Det var en skæg tid, men syntes ikke det var fedt at bo der efter jeg fik en kæreste.

Købte en 3v andel på Frb i 99. Dengang syntes folk vi var komplet tossede at give 200000 kr for en andel. Til gengæld kostede den kun 1600 kr i husleje. Vi solgte den 5 år senere for 750000 kr, men den er nok oppe på det dobbelte af det i dag.

Købte i 2004 et stort parcelhus for at få plads til børn. Det er et fint hus og vi er glade for at bo her. Dog har der ikke været den helt store økonomiske gevinst på trods af at det er Storkøbenhavn. Jeg tror vi nogenlunde for vores egen købspris og forbedringer hjem. Huset stod som opført i 70 da vi købte det. Vi har haft hele underetagen ude og isoleret med flamingo og gulvvarme. Der udover har vi fået ændret trappen og nyt køkken og bryggers.
0
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 69
Likede indlæg: 1219

Re: Dine boliger

Indlægaf lulu-p » 21. nov 2017, 19:05

1. Kollegieværelse på 12 kvm med eget bad og fælles køkken.
2. Kollegieværelse på 14 kvm med egen altan, fælles badeværelse, fælles toilet og fælles køkken. Meget skønt sted, jeg boede der i næsten 4 år.
3. Fin 2v lejelejlighed med skøn udsigt over by og vand. Men den blev lidt trang.
4. Helt fantastisk 5v lejelejlighed, lidt slidt men skøn beliggenhed og rørende billig.
5. Totalt skod 5v lejelejlighed. Boede der alt for længe og hadede hvert minut.
6. Skøn skøn 5v ejerlejlighed med fantastisk beliggenhed og dejlig udsigt. Jeg flytter forhåbentlig aldrig herfra.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...

Tilbage til "Bolig"