Orienteringsløb/Trailløb

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Orienteringsløb/Trailløb

Indlægaf Juki » 30. apr 2018, 00:56

Jeg ved ikke lige om dette er det rette forum, men jeg satser.

Jeg har de sidste par år lagt mærke til nogle permanente poster rundt omkring, og været ret nysgerrig på det. På http://www.findveji.dk kan man gratis finde forskellige ruter rundt omkring i landet, det virker vældig smart, men jeg fatter virkelig ikke de der kort der bruges til orienteringsløb :genert:

Er der andre muligheder end Endomondo og www.o-track.dk (som jeg ikke kan få til at virke) hvor man kan finde ruter via en app fx? Uden at man skal melde sig ind i en form for løbeklub og binde sig til deres arrangementer.

Det må meget gerne være ruter og poster der ikke umiddelbart er ved/på skovstier og lignende, da jeg alligevel ofte går begge steder når jeg lufter hunde. Det er også derfor jeg ikke vil melde mig ind i en klub, da jeg gerne vil kunne gå når og hvor jeg vil, uden at det fx skal nås indenfor et bestemt tidsrum eller at der er "krav" om hvor mange poster man skal finde osv. Det skal være noget der er mere uforpligtende.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Fit og/eller lækker"