Løbetights til mænd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Løbetights til mænd

Indlægaf Artem » 3. jul 2018, 20:59

Er der nogle der kan anbefale gode løbetights til mænd?

Tænker specielt i forhold til pasform med at have plads i skridtet til pikken for at sige det rent ud.
Har bla. et par Fusion C3 tights som er de bedste jeg har prøvet, da de har to syninger ned i skridtet til forskel fra de fleste andre som bare har en syning i midten som sikkert også er fint nok til kvinder, men som mand har man det problem at det klemmer lige midt på udstyret som så enten skal til den ene eller anden side som ser dumt ud og som heller ikke er så komfortabelt.

Ud over at de skal have plads i skridtet, skal de også mindst være med en ryglomme, og gerne også på siderne.

Som sagt kender jeg Fusion, og de er gode. Men også lidt dyre, sammen med at det er lidt kedeligt hvis alle mine tights skal være nærmest ens Fusion.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Løbetights til mænd

Indlægaf down.boy » 20. jul 2018, 19:42

Jeg sværger til Fusion. Materialer, pasform, funktionalitet og holdbarhed har jeg ikke fundet bedre i andre mærker, og opvejer så rigeligt prisen.
Dit ønske om sidelommer, har jeg også kun set på Fusion.

Det eneste jeg synes mangler i Fusion modeller, er en lang tight med vindtætte paneler på forsiden til vinterbrug. Men HOT-modellen er til gengæld fint varm uden, så det er ikke en kæmpe mangel.

Og så lige til sidst - herretights er primært sorte, og uden de store variationer. Så hvad er vigtigst? Funktionalitet og kvalitet (til en marginalt højere pris) - eller lavere pris og et andet logo? ;)
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Løbetights til mænd

Indlægaf Artem » 20. jul 2018, 20:01

Efter denne tråd har jeg købt mig fattig i Fusion. Hvor det blev til et par korte mere, et par lange, og nogle shorts med indertights. Ja og en singlet nu hvor denne hede aldrig vil stoppe igen.

Jeg har dog ikke købt nogle af dem som skulle være specielt varme. Synes ikke at jeg har noget problem med at fryse benene selv om det feks fryser 5 grader. Man skal bare lige i gang og så er varmen der.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Løbetights til mænd

Indlægaf Bøtte » 20. jul 2018, 20:12

Artem skrev:Efter denne tråd har jeg købt mig fattig i Fusion. Hvor det blev til et par korte mere, et par lange, og nogle shorts med indertights. Ja og en singlet nu hvor denne hede aldrig vil stoppe igen.

Jeg har dog ikke købt nogle af dem som skulle være specielt varme. Synes ikke at jeg har noget problem med at fryse benene selv om det feks fryser 5 grader. Man skal bare lige i gang og så er varmen der.


Er du tilfreds med singlet’en?
Min mand er på udkig efter en, og han er generelt godt tilfreds med fusion, men har kun prøvet der tights og shorts.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Løbetights til mænd

Indlægaf Artem » 20. jul 2018, 20:15

Bøtte skrev:Er du tilfreds med singlet’en?
Min mand er på udkig efter en, og han er generelt godt tilfreds med fusion, men har kun prøvet der tights og shorts.

Ja synes str passer godt, hvor det er sådan en halvstram en, og hvor længden er lige tilpas. :gogo:
Mange andre jeg har prøvet har nemlig været sådan nogle meget stramme nogle, og vildt lange.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Fit og/eller lækker"