Tælle forbrændte kalorier og skridt

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14350

Tælle forbrændte kalorier og skridt

Indlægaf Mangoness » 5. jul 2018, 22:36

Hvad bruger I til at tracke, hvor mange kalorier i forbrænder på en dag, og hvor mange skridt i går på en dag?

Kan i anbefale noget? :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Tælle forbrændte kalorier og skridt

Indlægaf LaMariposa » 6. jul 2018, 04:14

Jeg har en Fitbit Charge2, som jeg er vældig glad for :) Det tæller skridt, viser kalorier og siger "it"s step o clock" og alle mulige andre skøre ting i displayet, når jeg sidder stille for længere. Det er ret pænt, så man kan sagtens gå med det hele tiden, og jeg har ikke andre ure end det. Købte det i Power for cirka halvandet år siden.

Eneste minus er, at den ikke har en god funktion til at tracker styrke, fordi man manuelt skal indtaste alle øvelser/reps. Plejer bare at sætte den til programmet "workout" så måler den puls og forbrænding på den måde.

Den har en super lækker app, hvor man kan se, hvor langt man er i dagens program.

Hvis jeg ikke havde Fitbit tror jeg, at jeg ville have købt et Polar. Men det er mest fordi, at det har alle LesMills' koncepter som programmer, so der et fedt, hvis man træner det.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Tælle forbrændte kalorier og skridt

Indlægaf LaMariposa » 6. jul 2018, 04:17

Dashboard
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Tælle forbrændte kalorier og skridt

Indlægaf LaMariposa » 6. jul 2018, 04:18

Træningsoversigt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14622

Re: Tælle forbrændte kalorier og skridt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 6. jul 2018, 07:48

Jeg har også et FitBit Charge 2. Man kan skifte remmen på det, hvis man vil outfit koordinere også. De koster omkring £10 på Amazon for to :)

Den tæller skridt ret fint, medmindre du har uret på samme arm som du er dominant med. Det er som om den “luger ud” i bevægelser og derved også får ignorerey noget der er reele skridt.

Den kan også tracke vandindtag, indtagede kalorier, cyklus, vægt, søvn og puls i sedentiv og aktiv.
1

Tilbage til "Fit og/eller lækker"