Vis mig dit træningsprogram

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Vis mig dit træningsprogram

Indlægaf ajnaM » 9. okt 2018, 18:09

Jeg har for en måneds tid siden fået meldt mig ind i Fitness.dk og har formået at komme afsted 3 gange om ugen. Så langt så godt. :banan:

Men et forholdsvis hektisk job blandet med et forholdsvis hektisk familieliv gør, at jeg først kan komme afsted om aftenen, når ungerne er puttet. Og det sætter lidt en begrænsing på min træning. Først og fremmest fordi, jeg ikke har mulighed for at komme i dagtimerne og være med til en af deres 'startup'-timer. Og jeg kan umiddelbart ikke se, at deres personlige trænere har mulighed for at møde op ml. 20-22. Har heller ikke vildt meget lyst til at betale 500 kroner for at få lagt et program. :genert:

Og det er så dér, jeg har brug for noget inspiration herindefra. :slem: :D



Jeg har trænet før, men det er en del år siden, og jeg har simpelthen glemt min daværende træningsrutine. Jeg kan huske, jeg startede med cardio, og derefter lavede jeg noget styrketræning, og til sidst nogle øvelser på gulvet og udstrækning. Men hvor længe gør man hvad? Og hvilke maskiner bruger man til styrketræningen?

Jeg ved godt, ingen herinde kan lægge et træningsprogram for mig - det er vist også ret individuelt, hvor stærk man er osv. Men måske nogen har lyst til at dele deres til inspiration? :)
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8871

Re: Vis mig dit træningsprogram

Indlægaf D.itsen » 9. okt 2018, 18:19

Altså hvad vil du gerne med din træning? Jeg elsker frie vægt og at løfte tungt, og bliver stærkere og har det fint med at blive mere markeret og tungere. Jeg kan godt smide dig noget jeg har brugt og bruger, men jeg er ikke sikker på at det lige er det du går efter. Og har du ikke brugt frie vægte før, så vil jeg anbefale noget teknikhjælp eller der skal nørdes teknik på nettet
Senest rettet af D.itsen 10. okt 2018, 12:49, rettet i alt 1 gang.
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Vis mig dit træningsprogram

Indlægaf Stitch » 10. okt 2018, 10:29

Min PT har lige sendt mig mit program. Det må du gerne se til inspiration. Du kan jo selv rette til med reps&vægt. Og lige have med at han tager højde for mit knæ :)

Du kan evt. sende mig den mail - mener ikke jeg kan sende vedhæftede filer herinde?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: Vis mig dit træningsprogram

Indlægaf ajnaM » 24. okt 2018, 08:21

D.itsen skrev:Altså hvad vil du gerne med din træning? Jeg elsker frie vægt og at løfte tungt, og bliver stærkere og har det fint med at blive mere markeret og tungere. Jeg kan godt smide dig noget jeg har brugt og bruger, men jeg er ikke sikker på at det lige er det du går efter. Og har du ikke brugt frie vægte før, så vil jeg anbefale noget teknikhjælp eller der skal nørdes teknik på nettet


Jeg skal have fedtprocenten ned i første omgang. :D Løfter to børn på 20 og 25 kilo hele dagen, så jeg har arme som en smed, haha. Det er ikke lige det, jeg går efter. Men det skal jo gerne hænge sammen, så jeg tænker, at det ikke kun skal være cardio...
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: Vis mig dit træningsprogram

Indlægaf ajnaM » 24. okt 2018, 08:21

Stitch skrev:Min PT har lige sendt mig mit program. Det må du gerne se til inspiration. Du kan jo selv rette til med reps&vægt. Og lige have med at han tager højde for mit knæ :)

Du kan evt. sende mig den mail - mener ikke jeg kan sende vedhæftede filer herinde?


Oh, det må du meget gerne! Jeg sender dig lige grønt med min mail...
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: Vis mig dit træningsprogram

Indlægaf ajnaM » 24. okt 2018, 08:22

... og beklager sene svar. Der kom lige en træningsfri efterårsferie og ødelagde min motivation. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Fit og/eller lækker"