Ferien er slut - og nu skal jeg tage mig sammen!

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Ferien er slut - og nu skal jeg tage mig sammen!

Indlægaf Whoosh » 17. aug 2015, 10:52

Jeg er også nysgerrig på det fitbit armbånd.

Jeg har også tidligere brugt lifesum.
0
Brugeravatar
HitGirl
Indlæg: 20
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:46
Kort karma: 5
Likede indlæg: 17

Re: Ferien er slut - og nu skal jeg tage mig sammen!

Indlægaf HitGirl » 18. aug 2015, 05:27

Marott skrev:
HitGirl skrev:Tror ideen med en kostplan er rigtig fornuftig! Jeg er så heldig at min weekend starter allerede onsdag eftermiddag - så tænker at sætte tid af til det der :)

Jeg har også fået hentet Lifesum på min telefon igen - og den starter jeg med at bruge i morgen :genert: Jeg har også et Fitbit flex armbånd som kan synkroniseres med Lifesum, det er desværre bare sendt til rep lige nu, og håber det snart kommer retur.... for er blevet heeeelt afhængig af det! :lol2:



Hvad kan det armbånd der? Og jeg ved godt, at jeg kan google, men hvad gør det for dig?



I bund og grund - er det bare en skridttæller. Har haft flere typer - som bare ikke har fungeret for mig. For eksempel de som sidder i buksekanten, eller skal ligge i lommen - de dur ikke for mig da jeg stort set altid går med kjoler, eller nederdel - og sjælendt har lommer.
Derfor dur en skridttæller App heller ikke for mig, da jeg gider ikke at have telefonen i hånden evig og altid.

Men Fitbit armbåndet har kun 5 små lys - hvert lys står for 20% af det mål man har sat man vil gå - så med mit mål på 10.000 skridt - er hvert lys 2000 skridt :) Når jeg når mit mål - så brummer det (hvilket kan overraske i starten :lol2: ) Men det betyder man ikke behøver at opdatere App'en på telefonen hele tiden :banan:

Derudover kan man tilføje venner - som man kan konkurrere med! Der er udfordringer man kan stille hinanden - både for en enkelt dag, for en uge - eller weekend :)
Billede Billede

Hvis man sover med det om natten - kan man sætte det på sleepmode, og om man er restlød eller vågen om natten :) Ikke noget jeg bruger så meget - men ved min mor elsker den del...


Ved ikke om det med billeder fungere for mig endnu? :genert:
2
If you have one leg in the past and one leg in the future - you will piss all over the present..

Man skal ikke skyde med elastikker, når man selv går med gummibukser! :genert:
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Ferien er slut - og nu skal jeg tage mig sammen!

Indlægaf Aquadorable » 19. aug 2015, 12:46

Det er fandeme sejt med alle de tabte kilo. Det har jeg så meget respekt for :worship:
Jeg må vist også selv i gang ... :genert:
0
K - 12.06.18 :love:

Tilbage til "Fit og/eller lækker"