Ideer til motion til travl solomor

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Nomnom
Indlæg: 840
Tilmeldt: 12. sep 2015, 23:03
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1379

Re: Ideer til motion til travl solomor

Indlægaf Nomnom » 18. dec 2018, 12:11

Jeg tænker også at du skal fokusere på dit bækken til en start. Jeg har selv haft glæde af Superfit mors programmer. Tror du kan finde de første niveauer i fladmave-programmet (0 og 1) på YouTube.

Det hjælper virkelig på mit bækken, lænd og holdning når jeg laver det. Udfordringen for mig er at få det gjort. Det kan godt føles kedeligt i længden.
1
Aesel82
Indlæg: 2627
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 175
Likede indlæg: 4192

Re: Ideer til motion til travl solomor

Indlægaf Aesel82 » 18. dec 2018, 13:28

Nomnom skrev:Jeg tænker også at du skal fokusere på dit bækken til en start. Jeg har selv haft glæde af Superfit mors programmer. Tror du kan finde de første niveauer i fladmave-programmet (0 og 1) på YouTube.

Det hjælper virkelig på mit bækken, lænd og holdning når jeg laver det. Udfordringen for mig er at få det gjort. Det kan godt føles kedeligt i længden.


Enig.

Hun har også lavet et decideret til bækkenet - det har jeg dog ikke selv prøvet, men hendes øvrige programmer er gode.
0
Bergen
Indlæg: 7271
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 467
Likede indlæg: 11853

Re: Ideer til motion til travl solomor

Indlægaf Bergen » 18. dec 2018, 15:46

Køb et sjippetov. Det bruger jeg i gården og barnet dimser rundt imens. Da hun var lille, sjippede jeg, mens hun sov i gården i vognen
Man kan finde forskellige programmer og teknikker på nettet.
Jeg ved dog ikke med dine bækkenproblemer.
1
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Ideer til motion til travl solomor

Indlægaf Mila_H » 19. dec 2018, 19:19

LaMariposa skrev:Måske er det bedre at starte med lidt øvelser til genoptræning af dit bækken, inden du går i gang med decideret træning? Det ved jeg intet om, men måske kunne en god fys hjælpe?


Jeg går ved en god fys, der har givet mig nogle øvelser specifikt til mit bækken. Hun har sagt god for anden træning, så længe jeg husker nogle forholdsregler :-)
1
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Ideer til motion til travl solomor

Indlægaf Mila_H » 19. dec 2018, 19:20

LaMariposa skrev:Måske er det bedre at starte med lidt øvelser til genoptræning af dit bækken, inden du går i gang med decideret træning? Det ved jeg intet om, men måske kunne en god fys hjælpe?


Jeg går ved en god fys, der har givet mig nogle øvelser specifikt til mit bækken. Hun har sagt god for anden træning, så længe jeg husker nogle forholdsregler :-)
0
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Ideer til motion til travl solomor

Indlægaf Mila_H » 19. dec 2018, 19:22

Bergen skrev:Køb et sjippetov. Det bruger jeg i gården og barnet dimser rundt imens. Da hun var lille, sjippede jeg, mens hun sov i gården i vognen
Man kan finde forskellige programmer og teknikker på nettet.
Jeg ved dog ikke med dine bækkenproblemer.


Hmm. Jeg ved faktisk ikke mht mit bækken. Jeg tror, det er ok, hvis jeg hopper på begge ben samtidig.. Ved dog ikke, om jeg har lyst til at stå og sjippe nede i gården, hvor alle kan få gratis underholdning ;-)

Men jeg skal på juleferie ved mine forældre og kan da lige prøve at sjippe i deres have.. For at teste, hvordan det er, om ikke andet :-)
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"