Fitness World eller Loop?

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Chichu
Indlæg: 339
Tilmeldt: 12. sep 2015, 20:24
Kort karma: 20
Likede indlæg: 834

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf Chichu » 30. dec 2018, 20:40

Kesha skrev:
Chichu skrev:Tror det kommer meget an på hvilken FW. Der er fx en i Aarhus, som jeg aldrig har kunnet mande mig op til at gå ind i fordi alle bare virkede alt for smarte til mit fitness-selvværd.

Omvendt er mine to nuværende lokale FW centre, hvor der kommer alle slags mennesker og hvor jeg med mine lidt for mange kilo føler mig rigtig godt tilpas. Jeg elsker de forskellige hold i FW. Synes særligt zumba, dansehold, stram op (og lign) og bodypump er gode til alle størrelser og kondier :)


Er det den på Jens Baggesens Vej du holder dig fra? Den synes jeg nemlig mange har den holdning om :) Jeg elsker mit center på Skanderborgvej!


Jep :D skanderborgvej kom først lige inden jeg flyttede, så vidt jeg husker. Det lå ellers lige i nærheden af hvor jeg boede :)

Bor i en anden by nu, hvor begge centre er super rare at komme i.
0
Nomnom
Indlæg: 840
Tilmeldt: 12. sep 2015, 23:03
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1379

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf Nomnom » 30. dec 2018, 21:01

Jeg ville helt klart se hvilke hold der blev udbudt i mit center. Jeg har trænet i FW og har været glad for det - jeg har også virkelig godt kunne lide holdtræning. Så kom der ny centerleder og nu er alle mine favorithold væk og erstattet med noget, som slet ikke er mig. Jeg har netop meldt mig ud af FW.
Så derfor vil mit råd helt sikkert være, lige at tjekke dit centers holdplan på hjemmesiden, inden du beslutter dig.
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf Pyjamas » 31. dec 2018, 00:01

Tak for jeres svar, det er sødt af jer :)

Det har ikke været helt nemt at finde en holdplan på mit FW-center, men jeg har nu fundet ugeplaner på deres facebookside. Der er ikke mange introhold, og min veninde har bekræftet, at centret ikke er så stort. Når de åbner igen, vil jeg lige tage ned og bare se centret for at have et virkeligt billede af det frem for forestillinger.

Jeg hælder stadig til Loop, min mavefornemmelse er bedst om den træningsform. Min tanke er, at jeg starter i Loop, og hvis jeg mangler mere, så kan jeg starte i FW.
0
Brugeravatar
Kesha
Indlæg: 363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:53
Kort karma: 66
Likede indlæg: 423

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf Kesha » 31. dec 2018, 08:59

Pyjamas skrev:Tak for jeres svar, det er sødt af jer :)

Det har ikke været helt nemt at finde en holdplan på mit FW-center, men jeg har nu fundet ugeplaner på deres facebookside. Der er ikke mange introhold, og min veninde har bekræftet, at centret ikke er så stort. Når de åbner igen, vil jeg lige tage ned og bare se centret for at have et virkeligt billede af det frem for forestillinger.

Jeg hælder stadig til Loop, min mavefornemmelse er bedst om den træningsform. Min tanke er, at jeg starter i Loop, og hvis jeg mangler mere, så kan jeg starte i FW.


Det er meget få hold som kræver en introtime. De kører med en del Les Mills hold og de kræver ikke intro, der skal man bare springe ud i det - og det er virkelig gode hold!
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17168
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41705

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf LaMariposa » 1. jan 2019, 07:34

Kesha skrev:
Pyjamas skrev:Tak for jeres svar, det er sødt af jer :)

Det har ikke været helt nemt at finde en holdplan på mit FW-center, men jeg har nu fundet ugeplaner på deres facebookside. Der er ikke mange introhold, og min veninde har bekræftet, at centret ikke er så stort. Når de åbner igen, vil jeg lige tage ned og bare se centret for at have et virkeligt billede af det frem for forestillinger.

Jeg hælder stadig til Loop, min mavefornemmelse er bedst om den træningsform. Min tanke er, at jeg starter i Loop, og hvis jeg mangler mere, så kan jeg starte i FW.


Det er meget få hold som kræver en introtime. De kører med en del Les Mills hold og de kræver ikke intro, der skal man bare springe ud i det - og det er virkelig gode hold!


Enig, LM er så fedt og kommer virkelig hele kroppen rundt på en effektiv og sjov måde. Men som jeg forstår det er der ikke LM i alle FW's centre?
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17168
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41705

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf LaMariposa » 1. jan 2019, 07:36

Til TS, så tænker jeg også, at det handler om, hvor meget variation, du gerne vil have i din træning? Uden at kende Loop, så tænker jeg, at der er mere variation hos FW?
1
:lun: Be brave
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33982

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf JoyNips » 1. jan 2019, 07:52

Jeg ville vælge FW. Her har du simpelthen det bredeste udvalg af både hold, maskiner og frivægte. Mange FW har også cirkeltræningshold. I FW kan du prøve en masse forskelligt af og finde noget, der motiverer dig. Loop er begrænset til kun at tilbyde cirkeltræning og hvis du ikke synes det er motiverende, så kommer du ikke afsted. Den bedste træning er dén, du rent faktisk udfører.

I min tid som instruktør og receptionist i FW har jeg set mange overvægtige gå igang med at træne og jeg har aldrig set på dem med andet end respekt, ligesom det var min opfattelse at mine medlemmer kun syntes det var fedt når folk gjorde noget ved deres overvægt.
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Kesha
Indlæg: 363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:53
Kort karma: 66
Likede indlæg: 423

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf Kesha » 1. jan 2019, 13:58

LaMariposa skrev:
Kesha skrev:
Pyjamas skrev:Tak for jeres svar, det er sødt af jer :)

Det har ikke været helt nemt at finde en holdplan på mit FW-center, men jeg har nu fundet ugeplaner på deres facebookside. Der er ikke mange introhold, og min veninde har bekræftet, at centret ikke er så stort. Når de åbner igen, vil jeg lige tage ned og bare se centret for at have et virkeligt billede af det frem for forestillinger.

Jeg hælder stadig til Loop, min mavefornemmelse er bedst om den træningsform. Min tanke er, at jeg starter i Loop, og hvis jeg mangler mere, så kan jeg starte i FW.


Det er meget få hold som kræver en introtime. De kører med en del Les Mills hold og de kræver ikke intro, der skal man bare springe ud i det - og det er virkelig gode hold!


Enig, LM er så fedt og kommer virkelig hele kroppen rundt på en effektiv og sjov måde. Men som jeg forstår det er der ikke LM i alle FW's centre?


Hver enkelt center skal købe licens til at måtte have LM hold så der er desværre nogen som ikke har det.
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf Pyjamas » 1. jan 2019, 19:58

Jeg sætter pris på jeres svar, tak :)

Jeg ved ikke, om jeg bare er helt blæst, men jeg kan ikke finde de hold, mit center tilbyder. Jeg kan dog se tidligere holdplaner på deres facebookside, og jeg formoder, at kommende planer er nogenlunde magen til.

I følge de planer er der cirkeltræning 2 gange om ugen i det tidsrum, hvor jeg godt kan. Der er Stram Op flere gange om ugen, og også noget Attack.

Jeg kan godt følge, at det måske er ærgerligt at vælge Loop, hvis det viser sig, at cirkeltræning ikke er noget for mig.

Jeg bliver i hvert fald nødt til snart at beslutte mig, så jeg får meldt mig ind, mens begge centre har tilbud :lol2:
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4882
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6468

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf Stars » 2. jan 2019, 06:49

Pyjamas skrev:Jeg sætter pris på jeres svar, tak :)

Jeg ved ikke, om jeg bare er helt blæst, men jeg kan ikke finde de hold, mit center tilbyder. Jeg kan dog se tidligere holdplaner på deres facebookside, og jeg formoder, at kommende planer er nogenlunde magen til.

I følge de planer er der cirkeltræning 2 gange om ugen i det tidsrum, hvor jeg godt kan. Der er Stram Op flere gange om ugen, og også noget Attack.

Jeg kan godt følge, at det måske er ærgerligt at vælge Loop, hvis det viser sig, at cirkeltræning ikke er noget for mig.

Jeg bliver i hvert fald nødt til snart at beslutte mig, så jeg får meldt mig ind, mens begge centre har tilbud :lol2:


Gå ind på:

https://www.fitnessworld.com/dk2/holdtraening

Lad den stå på "Alle hold", Vælg dit center, tryk "søg"
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Fitness World eller Loop?

Indlægaf Muspel » 2. jan 2019, 09:24

Pyjamas skrev:Jeg sætter pris på jeres svar, tak :)

Jeg ved ikke, om jeg bare er helt blæst, men jeg kan ikke finde de hold, mit center tilbyder. Jeg kan dog se tidligere holdplaner på deres facebookside, og jeg formoder, at kommende planer er nogenlunde magen til.

I følge de planer er der cirkeltræning 2 gange om ugen i det tidsrum, hvor jeg godt kan. Der er Stram Op flere gange om ugen, og også noget Attack.

Jeg kan godt følge, at det måske er ærgerligt at vælge Loop, hvis det viser sig, at cirkeltræning ikke er noget for mig.

Jeg bliver i hvert fald nødt til snart at beslutte mig, så jeg får meldt mig ind, mens begge centre har tilbud :lol2:



Hvilket center er det? Så vil jeg gerne tjekke appen for dig (der plejer jeg at finde holdplanerne- ved ikke om man skal være medlem for at bruge den)
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"