Hvilket trænings center ?

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Bella
Indlæg: 324
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Hvilket trænings center ?

Indlægaf Bella » 4. feb 2019, 09:40

Jer der træner k trænings center.
Hvilket center er I i? Hvad giver i for det og hvad er det inkluderet !?
Synes det er en jungle !
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17168
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3570
Likede indlæg: 41706

Re: Hvilket trænings center ?

Indlægaf LaMariposa » 4. feb 2019, 10:01

Hvad vil du gerne? Holdtræning eller træne på maskiner?
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvilket trænings center ?

Indlægaf Minionine » 4. feb 2019, 11:05

Det der ligger mest bekvemt at komme hen til eller ligger tættest på. Jeg synes de fleste centre har meget det samme, så hvis det ikke er en bestemt form for træning du ønsker, er det bare om at tage det nemmeste. Det skal bare være nemt at komme til træning.

Jeg har ikke selv fulgt ovenstående, men det er kun fordi jeg træner crossfit og det bedste center ligger ikke lige om hjørnet. Gid det gjorde.
4
Julledyret
Indlæg: 435
Tilmeldt: 14. sep 2015, 19:34
Kort karma: 10
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 407

Re: Hvilket trænings center ?

Indlægaf Julledyret » 4. feb 2019, 18:59

Jeg træner i FitnessWorld udelukkende fordi det er tættest på mit hjem, og de generelt har mange centre at vælge mellem. Det er vigtigst for mig, at det er let at komme til og jeg ikke skal bruge for meget tid på logistik for at komme til træning - uanset om det er hjemmefra eller efter arbejde.

Desuden har de et stort udvalg af hold, som er det jeg primært benytter. Så du skal nok overveje, hvad det er du har brug for i et træningscenter for at kunne spore dig ind på, hvad der giver bedst mening for dig.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5414
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13961

Re: Hvilket trænings center ?

Indlægaf RavenClaw » 4. feb 2019, 21:21

Jeg var i Sats (tidligere FitnessDK). Det var fint, men alt for dyrt til, hvad jeg ville give. De havde/har en spa, som er ret lækker og gode omklædnings- og badefaciliteter, som jeg savner. Men de havde ikke frivægte, som jeg selv kunne sætte vægtskiver på. De var kun til holdbrug, indtil en måned før, jeg meldte mig ud. Derefter kunne man benytte dem inde i holdsalen, når der ikke var hold.

Nu er jeg i Fitness World. Det er fint. Ikke verdens bedste center, men de har de ting og hold, jeg har brug for. Der er dog ikke meget plads, da mit center er fordelt på 3 etager, og der er en trappeopgang i midten, så det hele virker lidt klemt. Man skal i hvert fald ikke træne i prime time.

Der ligger også et lokalt center i nærheden. Men det koster 100 Kr. mere pr. måned end FW, og de har langt fra de samme hold og faciliteter. Det skulle være meget godt, men jeg synes, at det er alt for dyrt. De lever vist mest på, at mange har fordomme om de to andre centre, ift. hvem der træner der.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?

Tilbage til "Fit og/eller lækker"