Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. apr 2016, 11:04

De sunde tiltag indtil videre:

- Sund morgenmad
- Koldt bad eller kold vand i ansigtet hver morgen
- Nattesøvn uden tændt elektronik
- Spise vitaminer og kosttilskud dagligt

Næste punkt bliver at skære ned på treo og panodil, jeg synes jeg er begyndt at tage dem pr. refleks også selvom jeg ikke engang har ondt. Når så jeg lader være med at tage dem, synes jeg at jeg savner dem lidt på samme måde som jeg savnede cigaretter da jeg holdt op med at ryge. Så jeg tror det er tegn på at jeg skal være meget opmærksom på kun at spise piller når der rent faktisk er en grund til det. Og det vil sige IKKE dagligt. Starter fra nu af (Har ikke spist piller i dag).
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 10:04

I forgårs da jeg skrev seneste opdatering endte jeg alligevel med et glas treo (altså dvs 2 treotabletter i et glas vand) senere på dagen.
I går spiste jeg intet smertestillende.

Og i dag vågner jeg så med den ledeste hovedpine. Og har ikke spist smertestillende. Jeg håber jeg kan holde ud. Jeg hader virkelig at vågne med hovedpine, og jeg synes det er uretfærdigt, for jeg har ikke sovet for lidt, og jeg har sovet i ro og fred uden summende teknik, og temperaturen er til den kølige side så det kan heller ikke være tungt hoved pga varme.

Men jeg kan vel have ligge forkert, eller have spændt i kæben, eller måske reagerer min krop pga jeg ikke har taget smertestillende.

Ellers er alt gået efter bogen, sund morgenmad og vitaminer hver dag. Og jeg prøver at holde mig fra alle spekulationer over mænd. Bare fokusere på mig selv og mit liv og at få det så godt som muligt.

Humør: :gruble: og :gab:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. apr 2016, 11:17

Håhåh, så er det weekend og jeg har spist sushi til morgenmad :-D OG til frokost!
Jeg har det meget bedre nu, end i går. Jeg endte med at bukke under i går, og spiste to piller mod hovedpinen, og lagde mig i seng igen. En times tid senere stod jeg op og alle smerter var pist væk. I dag har jeg til gengæld ingen piller spist og føler mig let som en (lidt tung) fjer.
I dag er sådan en dag hvor jeg bare kan se mig omkring og blive glad for alle mulige ting, og det kribler i hele kroppen af glæde, uden nogen særlig grund.

Jeg har været standhaftig med vitaminerne siden jeg fik dem hældt op i doseringsæske, det var en rigtig god ting. Jeg overvejer at tage alt smertestillende og putte det i en pose med knude på som ligger et højt sted, for dovenskab gør åbenbart at det jeg gerne vil have, helst skal være let tilgængeligt.
Nu går jeg lige et par dage mere og øver mig i at jeg sagtens kan overleve uden alle de treo og panodil, og så pønser jeg på hvad næste trin skal være på sundheden. Jeg tænker lidt på om jeg skal igang med at tælle kalorier.

Humør: :) :D :lol2:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Buller » 18. apr 2016, 07:18

En af bivirkningerne ved at tage hovedpinepiller i længere tid, og længere tid er over 14 dage, er at man bliver afhængig. Et af de værste symptomer på den afhængighed er ...tadaa...hovedpine.

Ret uheldigt, men sådan er det med en del medicin, når man vænner sig til at tage dem fremmer de den ting man tog dem for at blive af med.

Prøv at afvænne dig selv og se om ikke det hjælper på hovedpinen.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. apr 2016, 14:28

Det går sårn rimeligt mht at overholde de sundhedsregler jeg har sat indtil videre, men jeg har ikke kunnet tage mig sammen til at bygge nye på. Mht piller er jeg helt stoppet med bare at tage dem af vane som jeg gjorde før.

Energien har ikke været på min side. Ikke fordi jeg har været direkte depri eller gået rundt og surmulet, men jeg har bare ikke haft det samme drive i mig som for nogle dage siden. Og det drive og energi jeg har kunnet mønstre er blevet omsat i arbejdstimer. Så når jeg har fri som fx lige nu føler jeg mig som en slatten grøntsag der savner saft og kraft. Jeg trænger nok til at hive stikket ud og bare få fred i op til flere dage i træk, men sådan er mit liv pt ikke skruet sammen :(

Og i dag måtte jeg så også igen-igen have et opgør med T. angående den "noget-for-noget" aftale vi har. For det er som om han glemmer at jeg også skal have noget ud af den. Vi mødtes forleden hvor det kun handlede om ham. Vi skal mødes igen om få dage hvor det også er ham. Han begyndte så at snakke om, om ikke vi kunne mødes tidligt og være sammen hele dagen, for han syntes altså den tid vi havde sammen var alt for kort. Dvs dér kunne han skam sagtens afse 12-24 timer fordi det jo skulle handle om hans behov.
Men da jeg så fortalte om et praktisk problem jeg har, som jeg håbede at få hans hjælp til, dvs MIN del af kagen, så var svaret noget i retningen af at han lige kunne komme forbi og hjælpe mig igang og så køre igen efter 5 minutter. Okay, så mistede jeg altså fatningen kortvarig og blev rigtig sur på ham og sagde lige ud at sådan der gad jeg ikke at aftalen skulle være. Han forstod det da heldigvis også, selvom han først prøvede at få det til at være noget med at jeg tænkte for meget. Jeg kan mærke at løbet snart er kørt med ham. Han skal ikke lave ret mange flere af den slags egoistiske handlinger.

Humør: :træt:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. apr 2016, 09:47

Jeg har endnu ikke rigtig fundet gejsten igen, og kan stadig ikke finde ud af at koncentrere mig om mig selv og min sundhed. Så intet nyt at tilføje og det ærgrer mig grusomt.

Overnattede forleden hos T., og havde en elendig sexoplevelse, eller nåja sex var det vel knap nok. Jeg har haft svært ved at åbne op. Så jeg plejer at ligge fuldt påklædt og beder ham om ikke at røre ved mig fra navlen og nedaf.
Men den nat følte jeg mig klar til lidt mere, efter lange overvejelser og meget overtalelse (ja ligefrem plageri) fra ham. Og det gik bare SÅ dårligt. Vi lå i sengen, han rørte lidt ved mig, det var faktisk dejligt, og så gik der vel 2 minutter og så faldt han i søvn :s :sur:

Næste dag påtalte han det selv, men viste ikke interesse for at fortsætte hvor han slap. Til gengæld var der masser af interesse for selv at blive rørt ved. Jeg orkede ikke engang at forklare ham hvor fucked up jeg syntes det var. Men jeg sad bare med én tanke: Dét her, det gider jeg virkelig ALDRIG mere at spilde timer af mit liv på.
Da han så oven i købet (igen-igen, og for øvrigt meget typisk stort set alle mænd jeg nogensinde har snakket med) begyndte at fortælle mig om hvor vigtigt det var for ham at kvinden fik mest ud af sex og yada yada, så sagde jeg til ham at det snak der kunne han godt pakke sammen, jeg havde jo lige oplevet hvordan han var i virkeligheden.

Jeg kan mærke at det venskab og den tiltrækning jeg nok lidt har følt før, alt det er PIST væk nu. Jeg synes bare han er ynkelig og ordinær.

Inden jeg tog hjem snakkede vi lidt om det "noget-for-noget" arrangement vi har kørende. Og at hvis en af os begyndte at date seriøst så måtte det jo stoppe, hvilket vi var enige om. Dum som jeg var, spurgte jeg ham hvordan han så havde det med det. Og fik det mest ligegyldige henkastede tjoo det var der jo ik noget at gøre ved.. det var sjovt så længe det varede.. svar.

Okay. Det var simpelthen grænsen. Det svar irriterede mig SÅ meget, jeg kunne slet ikke komme mig over det bagefter. Med al den energi jeg syntes jeg havde lagt i vores samvær, og så får jeg retur verdens mest kiksede forsøg på at tilfredsstille mig, og så det pisseligegyldige svar på om jeg overhovedet ville blive savnet. Nej. Fuck dig T.

Og pinligt dramatisk som jeg er, tyede jeg dagen efter til noget jeg ikke havde troet om mig selv. Jeg fabrikerede en løgnehistorie om at en jeg engang havde datet lige havde kontaktet mig igen, og nu ville vi prøve at give det en ny chance. Så fra nu af kunne jeg kun have platonisk kontakt. ÅÅÅÅHHHHHHHHHH DET FØLTES SÅ GODT!! Selvom det er idiotisk latterligt og barnligt. I don't care because.. revenge.

Det er meget drama og negativitet i mit liv. Jeg kan, nu hvor det kommer på skrift, sagtens se at jeg selv medvirker til at skabe det hver gang jeg er i kontakt med mænd. Det er lærerigt for mig at genlæse.

Humør: :gruble: :popkorn: :blush:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. maj 2016, 11:05

Der er så meget rod i den del af mit liv som omhandler mænd, at jeg har lyst til at smække døren ind til det ragnarok og skrige "Pas jer selv!"
Jeg har ligefrem fysisk kvalme over det i dag, pga jeg igennem længere tid er blevet udnyttet af en som jeg efterhånden tænker er lystløgner og ligeglad med alt andet end ham selv og det han nu gerne vil. Jeg havde jo ellers afskrevet ham, og var lettet over det, og alligevel får han på magisk vis møvret sig lidt ind igen. Min fejl. Og jeg kan bare mærke den aura af utroværdig. Uden at jeg har boret i noget. Den hænger bare over ham. Så for første gang prøver jeg at tjekke lidt op på de ting han fortæller, og sandelig viser det sig at han lyver om ALT hvad han kan bruge for at charmere så mange mennesker som muligt. Og han har så mange ting kørende samtidig, det er som om han lever ti-dobbeltliv. Det er da ikke underligt at han altid virker så stresset. Jeg håber at han i det mindste er en god og reel mand når han er sammen med sine børn, for alt andet jeg har set nu er fanme så fucked up. Jeg har sovet elendigt to nætter i træk nu pga alle de tanker om hans løgnehistorier.
Jeg har på fornemmelsen at han ringer her i eftermiddag, og jeg er virkelig så rasende, og det aner han slet ikke endnu. Det ender med en verbal halshugning er jeg bange for.
På den anden side er jeg træt af at ofre energi på hans sorry ass, men der er vist ikke andre udveje.

Når det er overstået må jeg prøve at samle mig selv op igen. Åååh jeg er så træt træt træt af at jeg lader mig misbruge. Nu kan jeg så starte på at bygge mig selv op igen igen.

På den gode side har jeg startet en meget niche youtubekanal indenfor en sær interesse, og har allerede TO ABONNENTER! :panik: Jeg kan mærke det bliver stooort! :-D :lol2:

Nå, edit, jeg glemte helt alt det med sundheden. Jeg magter det slet ikke. Min energi går til mandehad.

og humør: :cuss:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. maj 2016, 23:04

Efter en helt absurd mængde af "kærlighedsdrama" den seneste gode uges tid, som jeg ikke engang orker at genfortælle, er der nu faldet ro over det hele. Tror jeg nok. Det har taget en meget uventet drejning i forhold til alt det jeg skrev i mit forrige indlæg. Hvor er det underligt men også interessant lige at se tilbage på.
Jeg føler mig slet ikke sikker på noget som helst. Jeg skifter mening hele tiden. Jeg skifter imellem at være rolig og føle mig afklaret, for en time senere at være udmattet af spekulationer.
Jeg har svært ved at holde fast i alle de sunde mål.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Miss_no_More » 14. maj 2016, 00:12

Dirtylittledevil skrev:Efter en helt absurd mængde af "kærlighedsdrama" den seneste gode uges tid, som jeg ikke engang orker at genfortælle, er der nu faldet ro over det hele. Tror jeg nok. Det har taget en meget uventet drejning i forhold til alt det jeg skrev i mit forrige indlæg. Hvor er det underligt men også interessant lige at se tilbage på.
Jeg føler mig slet ikke sikker på noget som helst. Jeg skifter mening hele tiden. Jeg skifter imellem at være rolig og føle mig afklaret, for en time senere at være udmattet af spekulationer.
Jeg har svært ved at holde fast i alle de sunde mål.


Øv, hvor træls. Har du mulighed for at få afklaring ved at adressere problemet? Jeg kender det kun alt for godt. Gpr selv med noget uafklaret og var ellers godt igang med træningen, men har været drænet for energi fordi tankerne fylder.
Jeg ved dog godt, hvor skoen trykker, jeg skal bare tage mig sammen til at få talt ud med personen.

Håber du snart får afklaring. Hepper på dig :kys:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Oprydning ~ Aflæsning ~ Opbygning ~ Ord-dump om jagten på det bedre liv.

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. maj 2016, 10:24

Miss_no_More skrev:
Øv, hvor træls. Har du mulighed for at få afklaring ved at adressere problemet? Jeg kender det kun alt for godt. Gpr selv med noget uafklaret og var ellers godt igang med træningen, men har været drænet for energi fordi tankerne fylder.
Jeg ved dog godt, hvor skoen trykker, jeg skal bare tage mig sammen til at få talt ud med personen.

Håber du snart får afklaring. Hepper på dig :kys:



Tak hvor er det sødt af dig :kys:

Jeg kan sagtens snakke med ham. Vi har snakket og snakket, han er typen der elsker at snakke om følelser og problemer, så på det punkt mangler der ikke noget. Han har aldrig afvist mig hvis jeg vil snakke, og han er meget tålmodig på alle fronter.
Og han har gjort en masse tiltag for min skyld, fx slettet alt hvad der hedder datingsider og dating-kontakt til andre, og forsikret mig igen og igen om at han bare gerne vil ha mig og vil nøjes med mig, og han har grædt over at jeg i en periode ikke ville se ham, og han accepterer stort set alle de ideer jeg har angående hvordan jeg gerne vil ses eller ikke ses, og han skriver mange søde ting hver dag og vil helt vildt gerne være i kontakt og mødes.

Så jeg ved snart ikke hvordan jeg kan bede ham om mere :( og alligevel får jeg dagligt den ide at han helt sikkert laver ALT muligt bag min ryg, og jeg finder tilbage i vores samtaler og trækker ting frem han engang har sagt som måske er tegn på at han slet ikke respekterer mig osv :stoned:

Jeg er bange for at det meste er noget som foregår inde i mig selv.
Men når jeg prøver at slå mig til tåls med dét, og sige til mig selv at jeg skal slappe lidt af i alt det her og se om ikke han er en god fyr, så får jeg alligevel den nagende tanke jamen hvad nu hvis han ER uærlig og bare skidegod til at narre mig?
Så lige i de her dage er det den måde mine tanker svinger frem og tilbage.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Fit og/eller lækker"