September ´15 - fællestråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 09:13

Det kører ikke just for vandet i det danske land i dag :( Håber, I får styr på det!

@Bøtte Hvor er det sejt, at det går så meget fremad for dig! Det er godt gået!

Jeg er kommet til at netshoppe lidt :blush:
Mam.jpg



.. og det smukke var, jeg egentlig bare skulle have noget urtebouillon til mine fastedage, som det så selvfølgelig viser sig er udsolgt og derfor det eneste, jeg ikke har modtaget! :lol: Men nu er der lidt at gå i gang med.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 22. sep 2015, 09:44

@Bøtte SEEEJT med løberiet :banan:

@MyGirl haha kender det godt.. Jeg skulle købe BCAA i går.. endte med to slags tilsammen 750g bcaa og bars - STOOOP :lol2:
Er btw total fan af bouillon - Jeg koger gerne 2 terninger med kylling med 400g gulerødder og en masse vand - og drikker så "suppen".. Mmmh Det er altså guf!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 11:06

@FitBrideToBE Ja det er sgu noget fanden har skabt det shoppegen :D

Og nu må vi se med bouillonen. Jeg har ikke de store problemer med fasten, så egentlig føler jeg ikke rigtig "behov" for det, men det er også lidt en gardering til når vi kommer til de kolde og grå måneder, hvor jeg tænker, det kan hjælpe en igennem dagen :)

Og ja - supper er generelt godt! Nu hvor det er koldere spiser vi grøntsagssupper a la "tøm det kedelige i køleskabet" flere gange om ugen nærmest! Det er så dejligt nemt og stadig lækkert og mættende.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 22. sep 2015, 11:08

I sidste uge var stemningen mellem min mand og jeg ikke god, men jeg følte faktisk, at det var blevet markant bedre - lige indtil i dag, hvor han bitchede over SMS til mig. Han mente åbenbart stadig, at der var problemer. Den slags kommunikation bør man ikke tage over SMS, men face-to-face, hvilket jeg også skrev. Det valgte han så mere eller mindre at ignorere. Nogle gange burde han have slag med en våd fisk!

:sur: :rulle: :nej:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 11:21

Ally skrev:I sidste uge var stemningen mellem min mand og jeg ikke god, men jeg følte faktisk, at det var blevet markant bedre - lige indtil i dag, hvor han bitchede over SMS til mig. Han mente åbenbart stadig, at der var problemer. Den slags kommunikation bør man ikke tage over SMS, men face-to-face, hvilket jeg også skrev. Det valgte han så mere eller mindre at ignorere. Nogle gange burde han have slag med en våd fisk!

:sur: :rulle: :nej:


Hov... Havde skrevet et indlæg, men det er væk... Hmmm...

Men sympati-like til dig Ally. De mænd er sgi ikke altid til at arbejde med :forvirret2:

Håber, I bliver hurtigt gode venner igen :)
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Aquadorable » 22. sep 2015, 11:27

Ih, jeg har lige trænet 20 min cirkeltræning og 50 min TRX. Bum! Hold nu kæft, det var hårdt - men også ret fedt :D :banan:
4
K - 12.06.18 :love:
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Aquadorable » 22. sep 2015, 11:29

Ally skrev:I sidste uge var stemningen mellem min mand og jeg ikke god, men jeg følte faktisk, at det var blevet markant bedre - lige indtil i dag, hvor han bitchede over SMS til mig. Han mente åbenbart stadig, at der var problemer. Den slags kommunikation bør man ikke tage over SMS, men face-to-face, hvilket jeg også skrev. Det valgte han så mere eller mindre at ignorere. Nogle gange burde han have slag med en våd fisk!

:sur: :rulle: :nej:


Æv, det er bare aldrig sjovt at være på kant med hinanden på den måde. Det slider virkelig hårdt. Får du talt med nogen om det?
0
K - 12.06.18 :love:
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 22. sep 2015, 11:54

@Ally .. mænd er bare ikke altid nemme :( Jeg håber I finder ud af det, så du ikke skal gå og være ked/sur over den slags !
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Aquadorable » 22. sep 2015, 12:14

Spørgsmål:

Hvad spiser I efter træning?
0
K - 12.06.18 :love:
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 22. sep 2015, 12:22

Aquadorable skrev:Spørgsmål:

Hvad spiser I efter træning?


En bar + en ds tun i dag :D Ellers BCAA..

Ellers bare et HELT almindeligt måltid mad, hvor der er skruet lidt ned for fedten :)
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Aquadorable » 22. sep 2015, 12:27

FitBrideToBE skrev:
Aquadorable skrev:Spørgsmål:

Hvad spiser I efter træning?


En bar + en ds tun i dag :D Ellers BCAA..

Ellers bare et HELT almindeligt måltid mad, hvor der er skruet lidt ned for fedten :)


Tak :)

Hvad er BCAA?
0
K - 12.06.18 :love:
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 22. sep 2015, 12:29

Aquadorable skrev:
FitBrideToBE skrev:
Aquadorable skrev:Spørgsmål:

Hvad spiser I efter træning?


En bar + en ds tun i dag :D Ellers BCAA..

Ellers bare et HELT almindeligt måltid mad, hvor der er skruet lidt ned for fedten :)


Tak :)

Hvad er BCAA?


Det er aminisyrer :) I pulverform, så kan man få det med smag osv :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 12:31

Aquadorable skrev:Spørgsmål:

Hvad spiser I efter træning?


Jeg spiser ikke noget særligt efter træning, må jeg erkende. Så træningen spiller ikke rigtig ind på mine måltider.

Da jeg trænede meget om morgenen på tom mave, spiste jeg dog ofte enten hytteost toppet med lidt bær og nødder eller lidt kylling, bær og nødder efter træning, inden jeg tog på job.
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 22. sep 2015, 18:50

@MyGirl Tak. Stemningen er stadig ikke den bedste. Vi talte sammen over aftensmaden og han sagde en masse, der blot gjorde mig mere sur og ked, så inden jeg skred i fitnesscentret, stod jeg og tudbrølede med Yngstebarnet i armene, der var ked af, at jeg skulle af sted. Hun blev dog hurtig glad igen og inden jeg kørte, tog jeg lige en ekstra tudetur i bilen. Da jeg først var kommet i fitnesscentret, afreagerede jeg ved at træde ekstra hårdt på crosstraineren.

@Aquadorable Det er pissehårdt. Har heldigvis en skøn mor, der altid er klar til at lytte :love:

@FitBrideToBE Tak. Vi skal nok blive gode venner igen. Nogle gange tager det desværre bare lidt tid. Ikke desto mindre kunne han stadig trænge til nogle slag med en våd fisk.



Nå. Efter aftensmaden kørte jeg i fitnesscentret. Tæskede kroppen igennem mit program og 55 minutter senere lugtede jeg pænt meget af gnu :lol: Til gengæld oplevede jeg en personlig sejr. Først på året, mener jeg, at det var, kom jeg til skade i squatstativet og der gik et halvt års tid før jeg turde squatte igen. De sidste 4-5 gange har jeg squattet uden vægt, men til aften smed jeg 5 kg. (i alt) på stangen og det gik godt. Det skal nok kunne mærkes i benene i morgen :love2:

Yngstebarnet har fødselsdag i morgen. 5 år. Hun ville gerne have kage med i børnehaven. Den skulle være lilla med lyserød glasur og lilla krymmel. Dog havde vi ikke så meget lilla krymmel, så der kom også slik - og fem flag, naturligvis - på.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September ´15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 22. sep 2015, 19:44

@Ally det lyder ikke som den bedste aften :ae: håber, du er ok. Det er så drænende, når man tager de ture derhjemme :( Men fedt, det blev omsat til god træning!

Jeg er selv lige kommet hjem fra træningcentret :banan: en time og 10 minutter, og selvom det var superhyggeligt med min veninde, sagde pulsuret lidt over 700 kcal, da vi var færdige :D så noget må vi have lavet.

Kæresten er udenlands igen-igen, så nu bliver der sofahygget max med aftensmad vol. 2. Var sgi blevet sulten, og i morgen er fastedag, så må hellere sørge for at få spist nok (har ikke fået sååå meget i løbet af dagen)
2

Tilbage til "Fit og/eller lækker"