Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Bøtte » 26. aug 2016, 10:08

Du er sej :banan:
2
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Akehurst2 » 30. aug 2016, 08:07

Hvor er du god!

Og hvor er det dejligt at følge dig, for man kan virkelig mærke glæden ved dit projekt i tråden :)
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Ado » 30. aug 2016, 10:03

Akehurst2 skrev:Hvor er du god!

Og hvor er det dejligt at følge dig, for man kan virkelig mærke glæden ved dit projekt i tråden :)

Tusind tak. :kys:

Ja, det gør noget godt. Og det hjælper mig at kunne læsse af med tanker.


Det går stadig fint. Og jeg kæmper for at fastholde et kontrolleret brug af badevægten. Det må ikke tage magten. Jeg skulle egentlig have været ude at gå nu, men jeg valgte selvfølgelig at løfte en sæk med mel på jobbet, så lige nu ligger jeg og venter på pillernes magt. Jeg har en lille tirsdagsdate, som jeg gerne vil være frisk til i aften. :)
0
Donna Martin Graduates!
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Petrix » 6. nov 2016, 07:19

Hvordan går det med projektet?
Kan se at du ikke har fået opdateret tråden, men håber du har fundet rutinen :)
0
27102021
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Ado » 6. nov 2016, 07:47

Petrix skrev:Hvordan går det med projektet?
Kan se at du ikke har fået opdateret tråden, men håber du har fundet rutinen :)

Det står lidt stille. Jeg er seks kg. mindre, men det kunne have været mindst det dobbelte.

Der er ingen undskyldninger udover et totalt fravær af energi. Men i det mindste har jeg ikke taget på. Og i det mindste får jeg stadig rørt mig.
Har været hos en diætist i sidste uge og fået en masse (nyt for mig) info om, hvad der foregår i kroppen, når stresshormoner og kulhydrater mødes.


Men fedt du hiver tråden op. Det var én af grundene til jeg oprettede den. Netop for at nogen kunne "hive" fat og spørge: "Hey, du er så tavs". Det er faktisk lige nøjagtig det jeg har brug for, for at blive holdt til ilden. :) :D
Jeg har et stille ønske om at smide 8 kg. inden vi rammer d. 31. december. Men det kræver vist også, at jeg snører skoene og kommer op i et mere intenst tempo.


Jeg tror det eneste Wow-element jeg kan tilføje lige nu, er at jeg er blevet meget mere sej til bakkerne på cyklen.
4
Donna Martin Graduates!
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Lys » 6. nov 2016, 07:53

Jeg fik sådan lyst til at omskrive dit indlæg, fordi du taler dig selv sådan ned. Hvordan føles det at læse din opdatering sådan her:

Ado skrev:Det står lidt stille. Jeg er dog seks kg. mindre.

Jeg har ikke taget på, selvom jeg ikke har haft så meget energi, og jeg får stadig rørt mig.
Har været hos en diætist i sidste uge og fået en masse (nyt for mig) info om, hvad der foregår i kroppen, når stresshormoner og kulhydrater mødes.

Men fedt du hiver tråden op. Det var én af grundene til jeg oprettede den. Netop for at nogen kunne "hive" fat og spørge: "Hey, du er så tavs". Det er faktisk lige nøjagtig det jeg har brug for, for at blive holdt til ilden. :) :D
Jeg har et stille ønske om at smide 8 kg. inden vi rammer d. 31. december. Så jeg snører skoene!

Jeg er også blevet meget mere sej til bakkerne på cyklen.
5
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Petrix » 6. nov 2016, 08:23

Du må bare igang igen. Sommeren er forbi og vejret er dejligt i din optik :)
0
27102021
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Rapfisk » 4. dec 2016, 10:43

Lys skrev:Jeg fik sådan lyst til at omskrive dit indlæg, fordi du taler dig selv sådan ned. Hvordan føles det at læse din opdatering sådan her:

Ado skrev:Det står lidt stille. Jeg er dog seks kg. mindre.

Jeg har ikke taget på, selvom jeg ikke har haft så meget energi, og jeg får stadig rørt mig.
Har været hos en diætist i sidste uge og fået en masse (nyt for mig) info om, hvad der foregår i kroppen, når stresshormoner og kulhydrater mødes.

Men fedt du hiver tråden op. Det var én af grundene til jeg oprettede den. Netop for at nogen kunne "hive" fat og spørge: "Hey, du er så tavs". Det er faktisk lige nøjagtig det jeg har brug for, for at blive holdt til ilden. :) :D
Jeg har et stille ønske om at smide 8 kg. inden vi rammer d. 31. december. Så jeg snører skoene!

Jeg er også blevet meget mere sej til bakkerne på cyklen.

Hopsa! :blomst:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Ado » 4. dec 2016, 12:18

Rapfisk skrev:
Lys skrev:Jeg fik sådan lyst til at omskrive dit indlæg, fordi du taler dig selv sådan ned. Hvordan føles det at læse din opdatering sådan her:

Ado skrev:Det står lidt stille. Jeg er dog seks kg. mindre.

Jeg har ikke taget på, selvom jeg ikke har haft så meget energi, og jeg får stadig rørt mig.
Har været hos en diætist i sidste uge og fået en masse (nyt for mig) info om, hvad der foregår i kroppen, når stresshormoner og kulhydrater mødes.

Men fedt du hiver tråden op. Det var én af grundene til jeg oprettede den. Netop for at nogen kunne "hive" fat og spørge: "Hey, du er så tavs". Det er faktisk lige nøjagtig det jeg har brug for, for at blive holdt til ilden. :) :D
Jeg har et stille ønske om at smide 8 kg. inden vi rammer d. 31. december. Så jeg snører skoene!

Jeg er også blevet meget mere sej til bakkerne på cyklen.

Hopsa! :blomst:



Hopsa-sa- :D Jeg ligger på et stabilt minus 6 kg. December er hård. Eller også er jeg svag. Jeg har bare ikke gidet skrive/opdatere, fordi der ligesom sidste gang jeg lavede sådaen en tråd, var et møgøre, der skulle sende mig en nedladende kommentar. Det fis gider jeg ikke finde mig. Dybt mærkværdigt, at voksne mennesker kan opføre sig sådan.

Så jeg skriver i Word i stedet og får tankerne ud der. Men én ting er sikkert: Foråret/Sommeren 2017 bliver ikke med sommertøj i str. dårligt selvværd. Vi er alle herhjemme hoppet på en grønnere vogn og mere kativ hverdag, så det i sig selv giver mere motivation, fordi der er et fællesskab omkring det.
5
Donna Martin Graduates!
Hester1972
Indlæg: 2
Tilmeldt: 17. jan 2016, 11:57
Kort karma: 0
Likede indlæg: 5

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Hester1972 » 11. dec 2016, 10:29

Jeg er lige faldet over din tråd i dag - mega inspirerende for mig :) Du er så sej, og jeg glæder mig til at læse en opdatering.

Med dig i tankerne trækker jeg i løbetøjet nu i stedet for at stene serier.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Ado » 11. dec 2016, 10:42

Hester1972 skrev:Jeg er lige faldet over din tråd i dag - mega inspirerende for mig :) Du er så sej, og jeg glæder mig til at læse en opdatering.

Med dig i tankerne trækker jeg i løbetøjet nu i stedet for at stene serier.

Du er sød, tak. Og sejt med løbetur, det drømmer jeg om at kunne skrive en dag.
0
Donna Martin Graduates!
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Petrix » 6. jan 2017, 10:18

Det er Januar, koldt og blæsende.
Håber du stadig får gået nogle gode ture
0
27102021
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Fra optur til nedtur til en permanent mellemting

Indlægaf Ado » 6. jan 2017, 12:30

Petrix skrev:Det er Januar, koldt og blæsende.
Håber du stadig får gået nogle gode ture

Som sagt opdaterer jeg ikke herinde længere, da der åbenbart sidder nogle personer med en bizar trang til at være nedladende. Og det går egentælig også glimrende på den måde.
1
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Fit og/eller lækker"