Anbefal mig en badevægt

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Anbefal mig en badevægt

Indlægaf Ficus » 12. sep 2016, 10:52

Ved egentlig ikke lige om det er det rette forum, men jeg kunne godt bruge nogle anbefalinger til køb af bade-/kropsvægt.

Vores gamle, ikke digital, men med nål og som vist er en mine forældre har købt i 90'erne er død og skal erstattes af en ny og smart model :P

Det er ikke vigtigt at den kan måle fedtprocent eller har en app eller noget. Den skal bare nogenlunde nøjagtigt kunne sige mig hvad jeg vejer. Dertil må den selvfølgelig gerne være stabil, så man ikke taber sig 3 kg og tager 10 på igen, hvis man stiller sig op på den 3 gange i træk som test :-D

Nå ja, så behøver den ikke koste 1000+


Nogen forslag?
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Anbefal mig en badevægt

Indlægaf godtnavn » 12. sep 2016, 14:43

Hvis en vægt vejer forskellige hvis man stiller sig op flere gange i træk plejer det at være et tegn på at den står på noget ujævnt, og alle fødder ikke når jorden. Står den stabilt kan alle vægte i dag veje fint er min oplevelse, min søster har en fra tiger og den vejer ganske stabilt, så der er ingen grund til at give meget for en vægt medmindre man vil have fedtprocentmåling, apps osv. som du jo ikke er interesseret i.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Anbefal mig en badevægt

Indlægaf Ficus » 12. sep 2016, 15:26

Måske du har ret. Det er dog ikke det indtryk man får når man googler test og anbefalinger. Mange anmeldelser lyder på noget ala ovenstående, med forskellige resultater lige efter hinanden.

Men ved selvfølgelig ikke hvor andre mennesker har deres stående :-D

Må se hvad der er af lidt billigere, tak :D
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"