Jeg oplever at være utilpas i fitness centeret.

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Jeg oplever at være utilpas i fitness centeret.

Indlægaf Stitch » 12. feb 2018, 09:58

LaMariposa skrev:
Wunder8 skrev:Jeg kan godt følge dine tanker, men lige præcis i fitnesscenteret er folk så optagede af andre ting, at de ikke ænser, hvad du laver og hvordan du ser ud. Det tror jeg er ret vigtigt at huske :)


Enig... Du kan godt regne med, at folk er for selvoptagede til at lægge mærke til, hvad du laver.



Tråden er fra nov, 2016. Jeg håber da, at TS er faldet til med træning :genert: :)
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Jeg oplever at være utilpas i fitness centeret.

Indlægaf LaMariposa » 12. feb 2018, 10:08

Stitch skrev:
LaMariposa skrev:
Wunder8 skrev:Jeg kan godt følge dine tanker, men lige præcis i fitnesscenteret er folk så optagede af andre ting, at de ikke ænser, hvad du laver og hvordan du ser ud. Det tror jeg er ret vigtigt at huske :)


Enig... Du kan godt regne med, at folk er for selvoptagede til at lægge mærke til, hvad du laver.



Tråden er fra nov, 2016. Jeg håber da, at TS er faldet til med træning :genert: :)


Sorry... Good point :D
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22963

Re: Jeg oplever at være utilpas i fitness centeret.

Indlægaf Aragorn » 26. maj 2018, 07:08

Soulme skrev:Jeg oplever at være meget utilpas i træningscenteret.
Jeg har for to år siden trænet en del og var meget glad for det. Tabte 25 kg. Har så pga af en del skader og en flytning stoppet helt med træning.
Det har gjort jeg har taget 6 kg på igen.
Nu prøver jeg så at komme igang igen. Har fundet et nyt center tætter på. Håret fra fitness World til fitnessdk.
Men jeg føler mig så utilpas i centeret. Er så bange for folk kigger, at jeg gør øvelser forkert, ikke kan finde ud af maskine, at mine bukser er gennemsigtige, at jeg lugter osv osv. Tanker køre total i negativ spiral. Det ender med jeg står 25 minutter på cosstrainer også går jeg hjem.
Og de sidste tre uger er jeg slet ikke kommet afsted.
Jeg føler mig bare så forkert og bange for at være i vejen.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal vende den negative tankegang. Overvejer at få en personlig træner så jeg sikker på jeg gør øvelserne ordentligt.
Andre der oplever de samme tanker som mig? Eller har i ideer til hvordan jeg kommer videre?


Folk i de centre respekterer alle, der bliver ved og ved med at komme. Det er nemlig ikke nemt. Det eneste de tænker, når de ser dig dag efter dag, er, at her er en person der arbejder for at forbedre sig selv, og det aftvinger respekt.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Alenefyr
Indlæg: 16
Tilmeldt: 10. okt 2018, 08:52
Kort karma: 6
Likede indlæg: 11

Re: Jeg oplever at være utilpas i fitness centeret.

Indlægaf Alenefyr » 14. okt 2018, 08:47

Man tænker altid hvad mon alle de andre der nede tænker om en selv. Det var også min skræk da jeg startede i juli. Men ved du hvad. Det skal ikke styre mig. Jeg stod og fumlede med nogen maskiner, lignede et stort spørgsmålstegn ved andre. En 3. Måtte jeg indstille vægten ned af.
Det kan godt være de kiggede, det kan godt være de tænker sine ting. Men jeg var sku ligeglad. Jeg er ellers altid bange for hvad andre tænker. Og så havde jeg endda en lidt for stram løbe t-shirt på i forhold til min figur :p
0
madshansen95
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. nov 2018, 14:24
Kort karma: 0

Re: Jeg oplever at være utilpas i fitness centeret.

Indlægaf madshansen95 » 7. nov 2018, 14:30

Jeg oplever at det er meget normalt at man føler sig utilpas og usikker i et fitnesscenter. Det bedste du kan gøre for dig selv, er at minde dig selv om at mange andre har det præcis som dig. Og dem der ikke har, har det formentligt så godt med dig selv, at de ikke har noget som helst behov for at gå og se ned på folk. Husk at alle er der af samme grund, og det kun er meget problemfyldte mennesker, der kunne finde på at tænke dårligt om folk der aktivt prøver at gøre deres fysiske og psykiske tilstand bedre.

Mvh Mads
/Skribent for link fjernet af moderator
0
Mirabella
Indlæg: 254
Tilmeldt: 2. nov 2016, 20:30
Kort karma: 18
Likede indlæg: 183

Re: Jeg oplever at være utilpas i fitness centeret.

Indlægaf Mirabella » 7. nov 2018, 15:38

Jeg er medlem af nogle ret store træningsgrupper på Facebook, der er der virkelig god stemning særligt når folk har brug for støtte, mange har været igennem et vægttabsforløb hvor de deler deres delresultater - de bliver virkelig rost og får så meget opbakning
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"