Hvilket center træner I i?

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
AKD
Permanent bortvist
Indlæg: 1
Tilmeldt: 30. dec 2017, 11:42
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf AKD » 30. dec 2017, 13:54

Træner i en lille lokal drevet center, hvor gennemsnits alderen er pænt høj. Den anden dag var der en ældre dame på 85 med rolator, som løftede jern. Det siger vist det hele. Det ligger tæt på, og hvis man ikke er kræsen, så fungerer det findt. Det er lidt en blanding af en tidsrejse til slut 90erne og FW, men det fungerer. Tror jeg giver 1000 kr om året med hold og træsko dans ;)
2
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9796

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Tilly » 28. jan 2018, 22:33

Træner i noget der hedder Lookfit. Det er en meget lille kæde med centre i 3 byer. Træner der fordi det er billigt, giver 100 kr pr måned (og det er med holdtræning) og så er det faktisk også tætteste mulighed på hvor jeg bor.
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2067
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6064

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Contrast » 14. feb 2018, 14:39

Jeg er nu gået over til FW, fordi jeg for tiden udelukkende er interesseret i holdtræning, specielt yoga. Og så er det genialt at der er så mange tidspunkter og centre at vælge imellem. Det prioriterer jeg ret højt for tiden, altså fleksibiliteten. :D
0
Inge Færch Schott
Sweet Felicity Arkwright
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27. nov 2017, 13:24
Kort karma: 7
Likede indlæg: 83

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Sweet Felicity Arkwright » 21. feb 2018, 17:55

Jeg er lige skiftet til FW efter mange herrens år i FDK. Jeg er virkelig glad for skiftet, og fatter ikke, at jeg ikke har gjort det forlængst. Det nærmeste FW-center er lige så langt væk som nærmeste FDK. Til gengæld er det kæmpestort, og alt det udstyr, jeg er vant til at stå i kø efter, har de ti eksemplarer af. Plus en masse ting, vi ikke havde i mit gamle center. Hexbar f.eks. Den skal jeg eksperimentere lidt med en dag, der ikke er så mange mennesker.

Jeg bruger slet ikke holdtræning, jeg skal egentlig bare bruge vægte og så måske lidt kabeltræk og en enkelt skråbænk. Hvad angår omklædningsrummet, så havde mit gamle center en noget højere standard, men det ligger så også i et hotel, og er ikke repræsentativt for hele FDK-kæden, i hvert fald ikke her i København. De gange, jeg har været i mit nye center, har jeg klædt om hjemmefra og er gået hjem i bad bagefter, hvilket jeg aldrig gjorde i mit gamle center. Faktisk gør det det en del lettere at komme ud af døren at jeg ikke skal slæbe på en stor taske med håndklæder og skiftetøj.
0
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Pityt » 11. mar 2018, 15:45

Jeg har lige skiftet til FW og starter op i morgen med en PT.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: Hvilket center træner I i?

Indlægaf Muddi » 7. apr 2018, 09:30

Jeg træner i Lookfit. Det er billigt, 99 pr måned, med hold. Det ligger næsten lige ved siden af mit arbejde, og fem minutter på cykel fra hvor jeg bor.
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"