Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf FruKuk » 16. jul 2016, 11:42

Nå jeg kom så ikke rigtigt i gang igen - og vægten er nu steget (heldigvis kun nogle kilo), formen er blevet markant dårligere og maven buler ud, som var jeg gravid. Ikke så cool. Jeg skal SÅ meget i gang igen. De næste 2 uger skal der dog drikkes øl og spises koldskål, så opstart for "tag dig sammen og hold dig bare nogenlunde til en fornuftig kost og træn minimum 2 gange om ugen" starter lørdag i uge 30, hvor jeg drager 8 dage til Tjekkiet med arbejdet. Så kan familien blive skånet for den værste sukkerafvænning.

Mit mål er, at min vægt stabiliserer sig omkring de 68 kg. Hvilket betyder, at jeg skal smide ca. 5-7 kilo alt efter hvor slemt, det ser ud efter 2 ugers øl. Derudover skal jeg tilbage til at få trænet 2 gange om ugen.

Det skal fandme lykkes at holde en fornuftig livsstil!!!
Senest rettet af FruKuk 16. jul 2016, 13:46, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf Bøtte » 16. jul 2016, 11:44

Hep hep hep :banan:
1
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40530

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf Akehurst2 » 16. jul 2016, 11:48

Selvfølgelig skal det nok lykkes!

Hep herfra :kys:
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf FruKuk » 16. jul 2016, 13:48

Akehurst2 skrev:Selvfølgelig skal det nok lykkes!

Hep herfra :kys:


Hvordan står det til hos dig?
0
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40530

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf Akehurst2 » 18. jul 2016, 08:34

FruKuk skrev:
Akehurst2 skrev:Selvfølgelig skal det nok lykkes!

Hep herfra :kys:


Hvordan står det til hos dig?


Rimelig okay, vil jeg mene. Jeg holder i hvert fald vægten, og prøver at samle mig sammen til at få smidt det sidste. Har for nylig opdateret min tråd: viewtopic.php?f=40&t=81&start=105
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf FruKuk » 28. jul 2016, 20:10

Fåååårk :panik: Nå men det står værre til med vægten, end jeg havde regnet med - 76,8 kg og 8,8 kg til mit mål. Dumt overhældt med dumt at have tabt sutten og tage 4,5 kg på af surt tabte kilo :cuss:

Nå men der er nok ikke muligt at tude sig til et vægttab på 8,8 kg, så jeg må vist bare op på hesten igen.
0
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40530

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf Akehurst2 » 28. jul 2016, 20:23

Æv! Men de kg. der er taget meget hurtigt på, når man fx har ædt og drukket på ferie, er som regel også rimelig hurtige at smide, når man lukker for sukker/alkohol-diæten.

Har jeg lagt mærke til :genert: Tog 1,5 kg på henover nytår (på under to uger...) men de forsvandt nærmest med et samme, da jeg kom hjem og til fornuft igen.

Så mon ikke (nogen af) de 4,5 er til at slippe af med uden for meget besvær?

Jeg hepper i hvert fald :kys:
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf FruKuk » 8. apr 2017, 17:35

Jeg er SÅ meget aldrig kommet i gang med at få smidt de sidste kilo - utroligt som man i så lang en periode kan være så målrettet og så smide det hele på gulvet. Men jeg prøver igen!! 10 kilo skal smides, og de 5 af dem skal være inden sommerferien.

Proceduren bliver den samme som sidst - minus alkohol, sukker og et minimum af kulhydrater . Til sidst noget træning/løb.

Er pænt skeptisk om det kan lykkes mig, men nu prøver jeg at face mit nederlag og komme op på hesten igen. Efter påske går det løs!
1
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40530

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf Akehurst2 » 9. apr 2017, 16:54

No time like the present!

Jeg hepper videre :kys:
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf FruKuk » 18. apr 2017, 04:39

Så stiger jeg tilbage på hesten og forsøger efter bedste evne at få skrabet nogle kilo af!!! Dagens første mål bliver at skaffe en vægt, så jeg kan følge med i, om der sker noget.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf FruKuk » 18. apr 2017, 21:01

1. dag klaret helt uden slinger i valsen. Så er der bare resten af livet tilbage :afro:
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf ManicNinja » 20. jun 2017, 00:42

Hvad så, Kuk? Hvordan står det til, og hvordan er de sidste par måneder gået?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf FruKuk » 20. jun 2017, 13:28

ManicNinja skrev:Hvad så, Kuk? Hvordan står det til, og hvordan er de sidste par måneder gået?


Åh jamen det går slet ikke - jeg er totalt umotiveret og formår ikke at holde fast. Det er simpelthen pinligt, at jeg ikke kan tage mig sammen. Men jeg elsker mad, kage, slik og alkohol, og når det så kombineres med, at jeg synes at alt motion er hæsligt, så kræver det simpelthen så megen viljestyrke, at det åbenbart er for svært for mig. Jeg er SÅ træt af det.

Men tak for interessen - jeg håber fortsat, at det lykkes mig at få styr på yoyovægten.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf ManicNinja » 20. jun 2017, 18:18

FruKuk skrev:
ManicNinja skrev:Hvad så, Kuk? Hvordan står det til, og hvordan er de sidste par måneder gået?


Åh jamen det går slet ikke - jeg er totalt umotiveret og formår ikke at holde fast. Det er simpelthen pinligt, at jeg ikke kan tage mig sammen. Men jeg elsker mad, kage, slik og alkohol, og når det så kombineres med, at jeg synes at alt motion er hæsligt, så kræver det simpelthen så megen viljestyrke, at det åbenbart er for svært for mig. Jeg er SÅ træt af det.

Men tak for interessen - jeg håber fortsat, at det lykkes mig at få styr på yoyovægten.


Det er jeg ked af at høre. Du havde ellers sådan en flot motivation tidligere - jeg sad faktisk og læste hele tråden her i ét hug i går. Og du gav sgu mig blod på tanden :)

Jeg nyder heller ikke som sådan træning - men jeg nyder virkelig meget, hvad den gør ved mig. Ikke bare at jeg bliver pænere fysisk, eller at jeg kan mærke, jeg pludselig ikke bliver så forpustet. Men mentalt - det giver mig noget ro oppe i bolden, hvis jeg somme tider er bekymret, stresset eller rastløs.
Måske du tilsvarende kunne finde gode grunde til at træne. Ud over blot "jeg skal tabe mig" - for så bliver det sgu nemt for surt (er i hvert fald min tanke).

Uanset så er det TOPSEJT af dig at være så åben om, at det er svært lige nu. Jo, det synes jeg sgu! Der er tit SÅ meget skam i alt det her vægttabsnoget, når vi ikke lykkes. Det er rart med nogen, der tør være ærlige.
Senest rettet af ManicNinja 20. jun 2017, 20:15, rettet i alt 1 gang.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Jeg vil gerne bestille et stk tynd, veltrænet FruKuk, tak!

Indlægaf FruKuk » 20. jun 2017, 19:28

ManicNinja skrev:
FruKuk skrev:
ManicNinja skrev:Hvad så, Kuk? Hvordan står det til, og hvordan er de sidste par måneder gået?


Åh jamen det går slet ikke - jeg er totalt umotiveret og formår ikke at holde fast. Det er simpelthen pinligt, at jeg ikke kan tage mig sammen. Men jeg elsker mad, kage, slik og alkohol, og når det så kombineres med, at jeg synes at alt motion er hæsligt, så kræver det simpelthen så megen viljestyrke, at det åbenbart er for svært for mig. Jeg er SÅ træt af det.

Men tak for interessen - jeg håber fortsat, at det lykkes mig at få styr på yoyovægten.


Det er jeg ked af at høre. Du havde ellers sådan en flot motivation tidligere - jeg sad faktisk og læste hele tråden her i ét hug i går. Og du gav sgu mig blod på tanden :)

Jeg nyder heller ikke som sådan træning - men jeg nyder virkelig meget, hvad den gør ved mig. Ikke bare at jeg bliver pænere fysisk, eller at jeg kan mærke, jeg pludselig ikke bliver så forpustet. Men mentalt - det giver mig noget ro oppe i bolden, hvis jeg somme tider er bekymret, stresset eller rastløs.
Måske du tilsvarende kunne finde gode grunde til at træne.

Uanset så er det TOPSEJT af dig at være så åben om, at det er svært lige nu. Jo, det synes jeg sgu! Der er tit SÅ meget skam i alt det her vægttabsnoget, når vi ikke lykkes. Det er rart med nogen, der tør være ærlige.


Tusind tak for rosen - det betyder faktisk ret meget, at du skriver som du gør. Så tak, tusind tak
1

Tilbage til "Fit og/eller lækker"