Yoga I FW I kbh

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 97
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 865

Yoga I FW I kbh

Indlægaf Santopia » 19. jul 2017, 09:03

Jeg kunne godt tænke mig at begynde at dyrke yoga i fitness world. Jeg synes dog holdene er meget forskellige, og man ved aldrig helt, hvad man får fat i. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om de forskellige instruktører I har erfaring med :)
Nogle anbefalinger?
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 846
Likede indlæg: 7160

Re: Yoga I FW I kbh

Indlægaf Rapfisk » 19. jul 2017, 09:56

Jeg er glad for Matthias From på Forum. Jack Davies i Frederiksberg Svømmehal er sjov, og Mette Kousholt er sød. Hvis du er begynder, vil jeg anbefale trænerne i Valby, hvor det er en lille sal. Hannah Guldagger Permin husker jeg godt om.
2
#TeamFrederiksberg

Nej, ingen taler om at inddrage din frokostpause, hvis du er SOSU, sygeplejerske, pædagog, folkeskolelærer eller andet, hvor du som regel ikke kan komme til at holde pause. Det vil være alt for dyrt.
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 69
Likede indlæg: 888

Re: Yoga I FW I kbh

Indlægaf Zonta » 1. sep 2017, 20:13

Rapfisk skrev:Jeg er glad for Matthias From på Forum. Jack Davies i Frederiksberg Svømmehal er sjov, og Mette Kousholt er sød. Hvis du er begynder, vil jeg anbefale trænerne i Valby, hvor det er en lille sal. Hannah Guldagger Permin husker jeg godt om.

Jeg kan også huske Hannah fra da jeg trænede i Valby. Hende var jeg virkelig glad for. Der var også en anden, som havde et lidt udenlandsk klingende navn - hun var også god.
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"