Vinterløbesko - findes det?

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 452
Likede indlæg: 5427

Vinterløbesko - findes det?

Indlægaf Zinde » 28. nov 2017, 10:18

Jeg er nybegynder, har kun løbet et par måneder. Men det går så fint, og jeg er faktisk ret glad for det.

Men de sidste par morgener har jeg skøjtet lidt rundt på den morgenfrosne asfalt, så derfor tilspørger jeg jer: findes der skridsikre løbesko og i så fald hvor? Helst online, jeg bryder mig meget lidt om at shoppe irl.
Jeg har brede fødder, så det skal være en model med god plads.
0
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
didas
Kort karma: 342
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4189

Re: Vinterløbesko - findes det?

Indlægaf didas » 28. nov 2017, 10:40

Zinde skrev:Jeg er nybegynder, har kun løbet et par måneder. Men det går så fint, og jeg er faktisk ret glad for det.

Men de sidste par morgener har jeg skøjtet lidt rundt på den morgenfrosne asfalt, så derfor tilspørger jeg jer: findes der skridsikre løbesko og i så fald hvor? Helst online, jeg bryder mig meget lidt om at shoppe irl.

Hvis du er glad for dine nuværende løbesko, ville jeg nok bare gå efter at finde nogle pig-overtræk til dem. Det er sådan nogle gummi-dimser, du trækker ud over. Hvis du googler pig-overtræk, dukker der lidt forskelligt op.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
D.itsen
Kort karma: 295
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 3417

Re: Vinterløbesko - findes det?

Indlægaf D.itsen » 28. nov 2017, 11:00

didas skrev:
Zinde skrev:Jeg er nybegynder, har kun løbet et par måneder. Men det går så fint, og jeg er faktisk ret glad for det.

Hvis du er glad for dine nuværende løbesko, ville jeg nok bare gå efter at finde nogle pig-overtræk til dem. Det er sådan nogle gummi-dimser, du trækker ud over. Hvis du googler pig-overtræk, dukker der lidt forskelligt op.

Er det ikke rimelig voldsomt medmindre der bliver rigtig sne og frost?
0
UH UH UH UH KORT :love:

Tilbage til "Fit og/eller lækker"