Løbetråden

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Selma156
Indlæg: 2350
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6816

Re: Løbetråden

Indlægaf Selma156 » 9. jul 2018, 20:33

Jep, jeg har fået pænt mange sting og har i alt fået fjernet fire mærker. To af dem var ret store. Argh jeg savner allerede at løbe :(
0
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Løbetråden

Indlægaf down.boy » 9. jul 2018, 20:41

ajnaM skrev:Øøøøøøøøv! Jeg har skadet min ankel. :sur:

Det er ikke vildt slemt - kunne mærke, jeg landede forkert i torsdags, men det var ikke så slemt, at jeg stoppede. Fredag og lørdag føltes det som et blåt mærke og gjorde kun ondt, når jeg trykkede på det. Men søndag var vi i Tivoli, og i løbet af dagen begyndte det at gøre ondt og hæve op.

Det blev okay efter den kom op med lidt is på, og nu gør det kun ondt, hvis jeg bøjer foden ret meget opad. Har selvfølgelig lyst til at løbe videre i aften - men jeg tænker, at jeg nok hellere må give den lidt ro, til den føles helt normal. Eller hvad? :genert:


Giv den lige et par dage, og prøv så at gå en tur... hvis du ikke mærker noget, så sæt tempoet op til rask gang, og se hvordan det er.
Men tænk dig om - hellere tage en uges pause nu, end være tvunget til en måned eller to, fordi du forværrer en lille skade med utålmodighed.
0
ajnaM
Indlæg: 10016
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27347

Re: Løbetråden

Indlægaf ajnaM » 9. jul 2018, 20:47

down.boy skrev:
ajnaM skrev:Øøøøøøøøv! Jeg har skadet min ankel. :sur:

Det er ikke vildt slemt - kunne mærke, jeg landede forkert i torsdags, men det var ikke så slemt, at jeg stoppede. Fredag og lørdag føltes det som et blåt mærke og gjorde kun ondt, når jeg trykkede på det. Men søndag var vi i Tivoli, og i løbet af dagen begyndte det at gøre ondt og hæve op.

Det blev okay efter den kom op med lidt is på, og nu gør det kun ondt, hvis jeg bøjer foden ret meget opad. Har selvfølgelig lyst til at løbe videre i aften - men jeg tænker, at jeg nok hellere må give den lidt ro, til den føles helt normal. Eller hvad? :genert:


Giv den lige et par dage, og prøv så at gå en tur... hvis du ikke mærker noget, så sæt tempoet op til rask gang, og se hvordan det er.
Men tænk dig om - hellere tage en uges pause nu, end være tvunget til en måned eller to, fordi du forværrer en lille skade med utålmodighed.


Den er hævet igen her til aften, så den skal helt klart have noget tid. Æv! Men du har jo helt ret i, at skaden bare bliver værre, hvis man ignorerer den.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Løbetråden

Indlægaf down.boy » 9. jul 2018, 20:49

ajnaM skrev:
down.boy skrev:
ajnaM skrev:Øøøøøøøøv! Jeg har skadet min ankel. :sur:

Det er ikke vildt slemt - kunne mærke, jeg landede forkert i torsdags, men det var ikke så slemt, at jeg stoppede. Fredag og lørdag føltes det som et blåt mærke og gjorde kun ondt, når jeg trykkede på det. Men søndag var vi i Tivoli, og i løbet af dagen begyndte det at gøre ondt og hæve op.

Det blev okay efter den kom op med lidt is på, og nu gør det kun ondt, hvis jeg bøjer foden ret meget opad. Har selvfølgelig lyst til at løbe videre i aften - men jeg tænker, at jeg nok hellere må give den lidt ro, til den føles helt normal. Eller hvad? :genert:


Giv den lige et par dage, og prøv så at gå en tur... hvis du ikke mærker noget, så sæt tempoet op til rask gang, og se hvordan det er.
Men tænk dig om - hellere tage en uges pause nu, end være tvunget til en måned eller to, fordi du forværrer en lille skade med utålmodighed.


Den er hævet igen her til aften, så den skal helt klart have noget tid. Æv! Men du har jo helt ret i, at skaden bare bliver værre, hvis man ignorerer den.

Tag sofaen på ryggen, så den kan komme lidt opad... det er det den trænger til lige nu ;)
Og god bedring
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Løbetråden

Indlægaf Artem » 11. jul 2018, 17:33

12,7 km her sidst på eftermiddagen i heden. Shit det var vildt, og så var vi så "dumme" at starte hurtigt ud. Da jeg havde foreslået en hurtig halvlang tur. Men det var inden jeg rigtig var klar over hvor varmt det var. :8:
Hmm ja og nu har jeg ondt i højre hæl. Håber ikke at det er en rigtig skade... :genert:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Løbetråden

Indlægaf Artem » 15. jul 2018, 09:01

Blev til endnu en halvmarton i en anden skov. Selv om mit ur manglede en del hundrede meter, men efter de andres klarede vi det på 2 timer og 1 min.
Så det var hurtigere end sidste selv om jeg blev nødt til at gå op af flere bakker, vi havde startet for hurtigt ud til mig, så var totalt løbet tør for energi til sidst.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Løbetråden

Indlægaf Artem » 17. jul 2018, 17:44

Endnu en varm aften så vi løb kun 5 km. Men til gengæld fik jeg en cykeltur på 10 km til og fra løb.

Er i andre gået helt i stå her i sommervarmen?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Løbetråden

Indlægaf Artem » 17. jul 2018, 21:42

Har lige været ved at studere min statistik og alt tyder på at jeg sætter rekord denne måned hvor jeg mindst kommer op på 140 km :banan2:
Men ellers viser den min udvikling fra jeg startede sidste sommer med nogle korte 3 km ture, og så til i dag.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Selma156
Indlæg: 2350
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6816

Re: Løbetråden

Indlægaf Selma156 » 17. jul 2018, 21:46

^ Flot!

Jeg glæder mig til i morgen hvor jeg kan løbe min første tur i over to uger!
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Løbetråden

Indlægaf Artem » 17. jul 2018, 22:08

Selma156 skrev:^ Flot!

Jeg glæder mig til i morgen hvor jeg kan løbe min første tur i over to uger!

Tak
2 uger er langt tid, bliver spændende at se hvad det har gjort ved din form. ;)
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Selma156
Indlæg: 2350
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6816

Re: Løbetråden

Indlægaf Selma156 » 18. jul 2018, 13:59

Jeg klarede turen ok i den lumre varme. 10 km blev det til med én lidt længere gåpause.
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Løbetråden

Indlægaf Artem » 18. jul 2018, 18:55

Selma156 skrev:Jeg klarede turen ok i den lumre varme. 10 km blev det til med én lidt længere gåpause.

Godt du er kommet i gang igen :gogo:

Kom selv til at løbe en halvhurtig 9 km til aften... Ved ikke helt hvor godt det var, for skal deltage i et 10 km løb i morgen ude ved havet, med strandløb osv. Så det kan godt blive hårdt selv om det ikke er så langt.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23343

Re: Løbetråden

Indlægaf Mani » 18. jul 2018, 20:24

Jeg ligger kun på en 7-10 km pr tur her i Italien. Men jeg kommer afsted 3 gange om ugen med diverse vandreture ind i mellem.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Løbetråden

Indlægaf Artem » 19. jul 2018, 19:43

Nu fik jeg prøvet Vesterhavscaféen Sommerløb, som er et 10 km løb, først rimelig fladt på cykelstier i klitterne, der efter på små stier i klitterne og til sidst 4 km strandløb i strid modvind. Klarede det på 54:48 som var midt i feltet for mænd, og hvor jeg overhalede flere på stranden til sidst. Så et ganske ok løb. :banan2:
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Løbetråden

Indlægaf Artem » 21. jul 2018, 09:20

23 km til morgen i skov og hede, ikke så hurtigt da vi var ude på meget små stier og hvor der slet ikke var stier. Lidt vildt men smuk natur :blush2:
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Fit og/eller lækker"