Festivaltråden

Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Festivaltråden

Indlægaf LaScrooge » 19. maj 2018, 07:13

Indtil videre har jeg kun billet til Uhørt. Jeg missede at købe fredagsbillet til Roskilde (så hvis nogen kender nogen der skal sælge....!) Og så overvejer jeg Haven. Jeg gider ikke NorthSide, jeg synes den er totalt charmeforladt og transportmulighederne og skiltningen helt elendig. Har snakket med en veninde om at tage til Reberbahn, men ret løseligt og programmet ser lidt mærkeligt ud. Ku' ellers være fedt.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Festivaltråden

Indlægaf Mi55y » 24. maj 2018, 12:22

Alkaia skrev:Jeg har fået en tjans til Northside, så der skal jeg faktisk også til i år. Selvom jeg havde forsvoret det med det elendige program de har i år.

Jeg meldte mig af kedsomhed. :-D


Jeg er helt vild med deres program i år :D
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Julledyret
Indlæg: 434
Tilmeldt: 14. sep 2015, 19:34
Kort karma: 10
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 406

Re: Festivaltråden

Indlægaf Julledyret » 30. maj 2018, 18:38

Alkaia skrev:Jeg har fået en tjans til Northside, så der skal jeg faktisk også til i år. Selvom jeg havde forsvoret det med det elendige program de har i år.

Jeg meldte mig af kedsomhed. :-D


Af samme årsag har jeg solgt min billet til Northside, som jeg ellers troligt har været forbi siden deres første år i Ådalen.

Derfor forstår jeg heller ikke, at du gider arbejde der, når ikke der er noget på programmet som for alvor imponerer. :genert:
0
Julledyret
Indlæg: 434
Tilmeldt: 14. sep 2015, 19:34
Kort karma: 10
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 406

Re: Festivaltråden

Indlægaf Julledyret » 30. maj 2018, 19:39

Alkaia skrev:
Julledyret skrev:
Alkaia skrev:Jeg har fået en tjans til Northside, så der skal jeg faktisk også til i år. Selvom jeg havde forsvoret det med det elendige program de har i år.

Jeg meldte mig af kedsomhed. :-D


Af samme årsag har jeg solgt min billet til Northside, som jeg ellers troligt har været forbi siden deres første år i Ådalen.

Derfor forstår jeg heller ikke, at du gider arbejde der, når ikke der er noget på programmet som for alvor imponerer. :genert:


Jeg keder mig. :lol: Og jeg kan godt lide Fikas mad (skal hjælpe til i Fika-boden). Og jeg gider ikke hoste gennem Couchsurfing for tiden, det er ellers hvad jeg gør når jeg keder mig. Eller ikke har været ude at rejse i et stykke tid.

Jeg overvejer at give skrigeskinken fra Island en chance. Folk er så begejstrede.

Den eneste jeg er begejstret for er Beck. Håber at jeg kan snige mig af sted og se ham.


Okay, så kan jeg godt se du bruger det som en anden form for underholdning og tidsfordriv end mig :lol:

Jeg har hørt stort set alle de store udenlandske navne før, flere af dem de seneste år. Derfor synes jeg det er et kedeligt program, da der ikke er noget nyt og det kun er MC50 og A Perfect Circle jeg ville opleve for nysgerrighedens skyld.
Beck er bestemt værd at høre, men efter at jeg hørte ham i Tivoli for et par somre siden til en virkelig intens og fed koncert, så er det heller ikke nok til at lokke mig afsted. Björk har jeg set på Roskilde engang, det behøver jeg ikke igen. :-D

Hvis du får mulighed for det, så kig forbi deres nye koncept Sideshow. Der havde jeg nogle sjove timer sidste år, når det ordinære program ikke fungerede for mig..

Samtidig har bookingen af de danske bands ikke været så nytænkende, hvilket særligt sidste års booking af Helmig og Dickow samt Nik&Jay i år har bevist. Jeg synes ikke de ikke tager deres publikum seriøst på den måde. Ærgerligt nu de har den "lille" scene, men så kan jeg ikke se, hvorfor jeg skal bruge to feriedage fra arbejde på en i forvejen dyr festival.


Arrh, jeg glæder mig til gengæld til at indtage Roskilde, og alt det jeg ikke vidste jeg skulle høre, se og opleve blandet med det jeg stensikkert har på programmet. :-D
1
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Festivaltråden

Indlægaf getitright » 30. maj 2018, 22:42

Jeg skal på Heartland Festival som frivillig - glæder mig til specielt til Lykke Li, Patti Smith, MØ og Salman Rushdie.

Så skal jeg på Tinderbox med købt billet. Depeche Mode, Alanis Morisette og Bastille trak her.

Grøn Koncert: Godt nok ikke en festival som sådan, men når man er frivillig i 12 dage, føles det sådan. :-D Det er en helt speciel oplevelse, selvom det nu ikke er musikken, jeg kommer for.
1
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Festivaltråden

Indlægaf Anilara » 10. jun 2018, 21:58

Nå men det var jo en herlig Northside!
Cadeau til særligt A Perfect Circle, Björk & Rex Orange County.
Eneste skuffelse for mig var Mike D. Jeg blev nødt til at gå efter 4 numre...
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Festivaltråden

Indlægaf Mi55y » 11. jun 2018, 05:56

Anilara skrev:Nå men det var jo en herlig Northside!
Cadeau til særligt A Perfect Circle, Björk & Rex Orange County.
Eneste skuffelse for mig var Mike D. Jeg blev nødt til at gå efter 4 numre...


Enig i Mike D. Jeg var til gengæld svært begejstret for Liam Gallagher og Beck. Bjørks show var fantastisk, musikken har dog aldrig sagt mig så meget. A Perfect Circle lyttede jeg til på afstand, da jeg lige tog en gravid-slapper, men det lød fedt! Greta van Fleet var også en god oplevelse.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Festivaltråden

Indlægaf Anilara » 11. jun 2018, 16:20

Mi55y skrev:
Anilara skrev:Nå men det var jo en herlig Northside!
Cadeau til særligt A Perfect Circle, Björk & Rex Orange County.
Eneste skuffelse for mig var Mike D. Jeg blev nødt til at gå efter 4 numre...


Enig i Mike D. Jeg var til gengæld svært begejstret for Liam Gallagher og Beck. Bjørks show var fantastisk, musikken har dog aldrig sagt mig så meget. A Perfect Circle lyttede jeg til på afstand, da jeg lige tog en gravid-slapper, men det lød fedt! Greta van Fleet var også en god oplevelse.

Jeg var også hooked på Beck, men nød det på afstand da jeg efterhånden var godt smadret.
I øvrigt helt fænomenalt vejr!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Festivaltråden

Indlægaf Mi55y » 30. jul 2018, 06:22

Så står den på Grimfest i næste weekend. Glæder mig specielt til Baest, Bersærk og Kellermensch, som jeg droppede på Northside til fordel for noget andet.

Og så bliver det kun til en søndagsbillet på Smukfest i år, da jeg har fået orlov fra mit hold pga. graviditet. Det er nok meget godt, plejer at gå omkring 30.000 skridt dagligt dernede, og det havde jeg nok ikke klaret i år med kun 8 uger til termin.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Julledyret
Indlæg: 434
Tilmeldt: 14. sep 2015, 19:34
Kort karma: 10
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 406

Re: Festivaltråden

Indlægaf Julledyret » 6. aug 2018, 20:17

Så nærmer Haven festivalen sig. Jeg er ret spændt på, hvor mange billetter de har fået solgt og hvordan det kommer til at gå med køerne til mad og drikke denne gang. Er ret ærgerlig over, hvor tidligt musikken starter fredag, når det er en almindelig arbejdsdag. Ligesom musikken stopper ved midnat begge aftener, synes det tager lidt af stemningen.

Jeg har desuden fået købt billet til Uhørt, det var en fed oplevelse, da jeg var der for første gang sidste år. Ved dog ikke om jeg kommer afsted begge aftener, det må tiden vise.
Det er også lykkedes mig, at få selskab til Iceland Airwaves, så der skal jeg op til november! :-D
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Festivaltråden

Indlægaf RavenClaw » 8. aug 2018, 06:09

Om 8 timer sidder jeg i toget på vej til Skanderborg :D
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Festivaltråden

Indlægaf Mi55y » 8. aug 2018, 06:34

RavenClaw skrev:Om 8 timer sidder jeg i toget på vej til Skanderborg :D


Åh, jeg er så misundelig! Jeg plejer jo at være afsted, men har i år måtte overgive mig, fordi jeg er højgravid :rulle: . Smukfest er geografisk lige lidt for stor til, at jeg vil løbe an på at kunne klare det og få noget ud af det. Kigger dog forbi søndag :)
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Festivaltråden

Indlægaf Mi55y » 3. okt 2019, 08:27

Green Day og Weezer på Northside!

Vi købte early bird-billetter, og jeg har gået og ventet på denne nyhed, da jeg kunne se, at de var på tour, og det lige kunne passe ind med deres program. Vi var så langt, at vi var begyndt at kigge på billetter i Holland. Så godt vi ikke fik planlagt mere :D
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
FunnyGames666
Indlæg: 864
Tilmeldt: 1. jan 2019, 22:13
Kort karma: 14
Geografisk sted: A galaxy far far away
Likede indlæg: 448

Re: Festivaltråden

Indlægaf FunnyGames666 » 3. okt 2019, 10:08

Mi55y skrev:Green Day og Weezer på Northside!

Vi købte early bird-billetter, og jeg har gået og ventet på denne nyhed, da jeg kunne se, at de var på tour, og det lige kunne passe ind med deres program. Vi var så langt, at vi var begyndt at kigge på billetter i Holland. Så godt vi ikke fik planlagt mere :D

Jeg har købt ratebillet nu.
Green Day! Og Weezer :ivrig:
Og lidt Lukas Graham også ;)
1
"Fear is the path to the dark side … fear leads to anger … anger leads to hate … hate leads to suffering."
:popkorn:
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7722
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 589
Likede indlæg: 11406

Re: Festivaltråden

Indlægaf Kerrigan » 3. okt 2019, 10:37

Mi55y skrev:Green Day og Weezer på Northside!

Vi købte early bird-billetter, og jeg har gået og ventet på denne nyhed, da jeg kunne se, at de var på tour, og det lige kunne passe ind med deres program. Vi var så langt, at vi var begyndt at kigge på billetter i Holland. Så godt vi ikke fik planlagt mere :D


Jeg overvejede at købe billet den anden dag, og med annonceringen af Green Day i morges, så er det vist afgjort. :love:

Gider dog ikke resten af deres program indtil videre.
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?

Tilbage til "Musik"