Find mig en video med en vildere livekoncert

Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Find mig en video med en vildere livekoncert

Indlægaf Slettet bruger » 2. feb 2018, 15:46

Ok det her et et spil der går ud på at man skal finde en live performance der er vildere end den forrige.

Det skal være stjernen får hele publikum til at synge til at danse eller til at græde. Det skal være publikum der overdøver musikerne og det skal være helt oppe under taget. Det skal være total bonding og glæde. Det kan være stjerner der kan gøre de vildeste ting live, robotdans, twerking, smadre guitarer, fylde scenen op med fans, hvad som helst bare det er fedt for publikum.

Genre: Alt fra til sødsuppepop til klassisk til blackmetal til rock til mexicansk folkemusik, hvad som helst.

Jeg starter med at spille kortet "The Boss og rock"

1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: Find mig en video med en vildere livekoncert

Indlægaf Velvet-Goldmine » 3. feb 2018, 00:00

Uanset om man kan lide Queen eller ej, så overskyggede deres koncert til Live Aid alle andre kunstnere. Man kan høre samtlige 90.000 tilskuere synge med og Freddie er bare ... Freddie. Det giver ståhår på armene!

0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Find mig en video med en vildere livekoncert

Indlægaf Juki » 3. feb 2018, 00:21

Man kan mene hvad man vil om Coldplay og deres musik, men uanset om det er for happy go lucky og for hippier så er de altså fantastiske. Chris Martin(forsangeren) virker som en virkelig rar og behagelig person, når man ser ham i diverse tv-programmer, men derudover har der altid været en hel særlig og god følelse blandt publikum når jeg har været til en af deres koncerter. En følelse jeg ikke har oplevet til nogen anden koncert jeg har været til. Jeg kan ikke beskrive det på anden måde end kærlighed. En virkelig rar fornemmelse af at alle uanset køn, alder, religion, nationalitet og hvor priviligeret man er er lige og alt andet er "ligegyldigt" for en stund.

Anyway, her er et klip fra en koncert med en crowd surfende kørestolsbruger der bliver hjulpet frem til scenen og tilbudt at deltage :D

0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Musik"