ABBA genforenet !

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

ABBA genforenet !

Indlægaf Wizzze » 27. apr 2018, 12:52

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: ABBA genforenet !

Indlægaf DenBruneMunk » 27. apr 2018, 12:57

Med virtuelle sangere, så får vi nok også snart Michael Jackson tilbage, ikke at glemme George Michæl. Så forsvinder begrebet liv og død jo næsten for alle sangere, spørgsmålet er kun hvem kan skrive numre bedre end dem selv.

Abba bliver måske starten på dette, for hvem gider se på 70 årige i et band, som synger waterloo :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: ABBA genforenet !

Indlægaf Juki » 27. apr 2018, 12:59

DenBruneMunk skrev:Med virtuelle sangere, så får vi nok også snart Michael Jackson tilbage, ikke at glemme George Michæl. Så forsvinder begrebet liv og død jo næsten for alle sangere, spørgsmålet er kun hvem kan skrive numre bedre end dem selv.

Abba bliver måske starten på dette, for hvem gider se på 70 årige i et band, som synger waterloo :)

Michael Jackson optrådte til et eller andet show for nogle år tilbage, bare i form af et hologram :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: ABBA genforenet !

Indlægaf landsbytossen » 27. apr 2018, 13:00

Mangler de penge ?
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: ABBA genforenet !

Indlægaf kidkomb » 27. apr 2018, 13:36

Jeg synes det er en fantastisk nyhed :D
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: ABBA genforenet !

Indlægaf Juki » 27. apr 2018, 13:42

Er det egentlig ikke også et hologram af Elvis der har været turneret med og med stor succes?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: ABBA genforenet !

Indlægaf landsbytossen » 27. apr 2018, 14:25

Juki skrev:Er det egentlig ikke også et hologram af Elvis der har været turneret med og med stor succes?

Jeg har været til koncert med Elvis på storskærm og musikere live på scenen i 1998. Hans vokal og video var fra liveshows bl.a. Hawaii 1973. For mig var det en kæmpeoplevelse, fordi musikere og kor alle havde turneret med ham i 70´erne. Man forsøgte at genskabe stemning og magi som var det en rigtig Elviskoncert. Under koncerten så jeg Myrna Smith fra The Sweet Inspirations (hans faste korsangere), tørre tårer væk fra øjnene.

Siden har der været lignende turneer, hvor kun nogle at hans musikere var med og resten lokale musikere. Det kan jeg ikke se noget spændende i.

Om en måned er der i Kbh. den værste form for udplyndring af fans. Elvis på storskærm og musikere, som i Elvissammenhæng er no name, vist nok et strygerorkester fra østeuropa. At hans kone Priscilla også vil deltage på scenen gør det endnu værre. Jeg synes, denne form er en skændsel mod en stor kunstner.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: ABBA genforenet !

Indlægaf Juki » 27. apr 2018, 14:39

landsbytossen skrev:
Juki skrev:Er det egentlig ikke også et hologram af Elvis der har været turneret med og med stor succes?

Jeg har været til koncert med Elvis på storskærm og musikere live på scenen i 1998. Hans vokal og video var fra liveshows bl.a. Hawaii 1973. For mig var det en kæmpeoplevelse, fordi musikere og kor alle havde turneret med ham i 70´erne. Man forsøgte at genskabe stemning og magi som var det en rigtig Elviskoncert. Under koncerten så jeg Myrna Smith fra The Sweet Inspirations (hans faste korsangere), tørre tårer væk fra øjnene.

Siden har der været lignende turneer, hvor kun nogle at hans musikere var med og resten lokale musikere. Det kan jeg ikke se noget spændende i.

Om en måned er der i Kbh. den værste form for udplyndring af fans. Elvis på storskærm og musikere, som i Elvissammenhæng er no name, vist nok et strygerorkester fra østeuropa. At hans kone Priscilla også vil deltage på scenen gør det endnu værre. Jeg synes, denne form er en skændsel mod en stor kunstner.

Jeg kommer i tvivl om det var en koncert med et hologram så, men det er måske 5 år siden. Så vidt jeg husker var klippet fra Danmark(Aalborg måske) og jeg er ret sikker på det var en del af en turné :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: ABBA genforenet !

Indlægaf Juki » 27. apr 2018, 14:44

Juki skrev:
landsbytossen skrev:
Juki skrev:Er det egentlig ikke også et hologram af Elvis der har været turneret med og med stor succes?

Jeg har været til koncert med Elvis på storskærm og musikere live på scenen i 1998. Hans vokal og video var fra liveshows bl.a. Hawaii 1973. For mig var det en kæmpeoplevelse, fordi musikere og kor alle havde turneret med ham i 70´erne. Man forsøgte at genskabe stemning og magi som var det en rigtig Elviskoncert. Under koncerten så jeg Myrna Smith fra The Sweet Inspirations (hans faste korsangere), tørre tårer væk fra øjnene.

Siden har der været lignende turneer, hvor kun nogle at hans musikere var med og resten lokale musikere. Det kan jeg ikke se noget spændende i.

Om en måned er der i Kbh. den værste form for udplyndring af fans. Elvis på storskærm og musikere, som i Elvissammenhæng er no name, vist nok et strygerorkester fra østeuropa. At hans kone Priscilla også vil deltage på scenen gør det endnu værre. Jeg synes, denne form er en skændsel mod en stor kunstner.

Jeg kommer i tvivl om det var en koncert med et hologram så, men det er måske 5 år siden. Så vidt jeg husker var klippet fra Danmark(Aalborg måske) og jeg er ret sikker på det var en del af en turné :gruble:

Jeg huskede vist forkert ang. det hologram med Elvis.

Videoen er dog ikke i den bedste kvalitet.


Og her er det med Michael Jackson fra Billboard Awards 2014, men det er vist ikke et rigtig hologram. Dog stadig en kende bizart.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: ABBA genforenet !

Indlægaf dykkersild » 8. jun 2018, 07:30

DenBruneMunk skrev:Med virtuelle sangere, så får vi nok også snart Michael Jackson tilbage, ikke at glemme George Michæl. Så forsvinder begrebet liv og død jo næsten for alle sangere, spørgsmålet er kun hvem kan skrive numre bedre end dem selv.

Abba bliver måske starten på dette, for hvem gider se på 70 årige i et band, som synger waterloo :)


Jeg syntes at det er en fantastisk nyhed - og jeg glæder mig max. til at høre deres nye musik.
1

Tilbage til "Musik"