Hvad betyder musik for dig?

Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvad betyder musik for dig?

Indlægaf Slettet bruger » 31. aug 2018, 15:18

Målt på hvor ulykkelig jeg ville være hvis jeg aldrig måtte høre musik igen, betyder det ikke alverden. Men jeg kan godt lide det, ligesom jeg kan lide chokolade og vin.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvad betyder musik for dig?

Indlægaf DenBruneMunk » 31. aug 2018, 15:32

Fru Sunshine skrev:Musik er mit halve liv, men jeg lytter sjovt nok ikke så meget til daglig.
Jeg vil hellere praktisere selv.

Hvordan fungerer det i virkeligheden?

Praktiserer du selv musik på en computer, og har højttalere stående hos naboen via bluetooth :banan: :devil:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Hvad betyder musik for dig?

Indlægaf Rapfisk » 31. aug 2018, 17:54

Jeg synger i kor, og på den måde er musik en fællesskabsaktivitet for mig.

Omvendt er det også meget privat. Musik taler til den introverte side af mig (både den festlige og den eftertænksomme musik) og de følelser, der går ud over det intellektuelle. Jeg bruger ikke musik til egentlig afslapning, men gerne til at få et afbræk fra den ydre verden, hvor jeg er helt fokuseret på at lytte.

Og så er jeg ret nørdet. Jeg elsker at høre om, hvordan musikken teknisk er skruet sammen, eller diverse random historier omkring musik og musikere. Musikere er stort set også de eneste, jeg læser biografier om.

Min kæreste kan ikke holde lyd ud om morgenen, så nu kan der godt gå en del dage mellem, jeg hører musik.
Senest rettet af Rapfisk 31. aug 2018, 18:18, rettet i alt 1 gang.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad betyder musik for dig?

Indlægaf Fru Sunshine » 31. aug 2018, 18:03

DenBruneMunk skrev:
Fru Sunshine skrev:Musik er mit halve liv, men jeg lytter sjovt nok ikke så meget til daglig.
Jeg vil hellere praktisere selv.

Hvordan fungerer det i virkeligheden?

Praktiserer du selv musik på en computer, og har højttalere stående hos naboen via bluetooth :banan: :devil:

A'hva?

Jeg kan godt regel ud, at du forsøger at være morsom og sikkert også lykkes med det. Jeg forstår det bare, hvad det sjove består i?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Musik"