Jeg synes måske i er lidt nærtagende
Jeg finder intet galt i opslaget - læser det præcis som en konstatering at de trods alt er så menneskelige som os og også ældes og har dårlige vinkæer
Royal snik-snak tråd
- Ado
- Kort karma: 3607
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 57633
- Kontakt:
Re: Royal snik-snak tråd
Spjaerten skrev:Jeg synes måske i er lidt nærtagende
Jeg finder intet galt i opslaget - læser det præcis som en konstatering at de trods alt er så menneskelige som os og også ældes og har dårlige vinkæer
Men det er vel ikke noget, som kan komme bag på nogen?
3
Ado skrev:Spjaerten skrev:Jeg synes måske i er lidt nærtagende
Hvad siger du - går de så også på toilettet?!
0
- Mani
- Kort karma: 1922
- Geografisk sted: Østjylland
- Likede indlæg: 25241
Akehurst2 skrev:Ado skrev:Spjaerten skrev:Jeg synes måske i er lidt nærtagende
Hvad siger du - går de så også på toilettet?!
Min farmor sagde aldrig toilettet, men at man gik derud 'hvor selv dronningen går alene'...
8
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Ado skrev:Spjaerten skrev:Jeg synes måske i er lidt nærtagende
Nej det er det da ikke
0
Tryk på *
Spjaerten skrev:Ado skrev:Spjaerten skrev:Jeg synes måske i er lidt nærtagende
Nej det er det da ikke
Hvorfor er det så nødvendigt at skrive og samtidig poste et billede?
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
Delfin skrev:Gråskæg med smilerynker, det er ikke så ringe endda, men måske gemmer skægget også på en lille dobbelthage
En lille moderlig dobbelthage er da også meget fint!
1
- Delfin
- Kort karma: 1266
- Geografisk sted: ..... Casa del Fino
- Likede indlæg: 26785
dgd2007 skrev:Delfin skrev:Gråskæg med smilerynker, det er ikke så ringe endda, men måske gemmer skægget også på en lille dobbelthage
En lille moderlig dobbelthage er da også meget fint!
Ork ja. Jeg har både dobbelthage, masser af hvide og grå hår, rynker og mormorarme, og jeg omfavner det hele
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
01 10 24
02 05 22
30 08 23
01 10 24
Jeg går lidt til og fra dækningen af Royal Run. Kronprins Christian er i Brønderslev (alene), og han gik og lod folk tage selfies med ham inden starten. Og hjalp endda en midaldrende dame med at få telefonen til at makke ret. Han følger vist sin fars folkelige linje.
8
You can't spell awesome without me.
sigge skrev:Jeg går lidt til og fra dækningen af Royal Run. Kronprins Christian er i Brønderslev (alene), og han gik og lod folk tage selfies med ham inden starten. Og hjalp endda en midaldrende dame med at få telefonen til at makke ret. Han følger vist sin fars folkelige linje.
Og han er umiddelbart mere tilpas med at tale med presse end sin far.
5
DetSorteCirkus skrev:Wizzze skrev:De kongelige ER også som alle os andre
Er det en dobbelthage på det fine royale billede fra den officielle statsmodtagelse i Oslo.
Ja, og rynker og gråt hår, som vel er i samme kategori, hvis den slags endelig skal påtales?
De er ikke i samme kategori. Rynker og gråt hår er uundgåelige, det er dobbelthager ikke.
Jeg er i øvrigt sikker på at hvis kong Frederik får dobbelthager, skal der nok være nogen der sørger for at kommentere det. Kronprins Christian har da vist i samme kategori hørt en del for sit lidt bløde, hvalpede udseende.
1
Jeg læste i (vist nok B.T) at Anna Thygesen, undrede sig lidt over at Frederik omtalte sig selv, som en "ung Konge". Det mente hun ikke rigtig, at man kunne sige han var - i en alder af 56 år.
Jeg blev lidt nysgerrig og tjekkede, hvordan hans morfar Frederik 9 så ud, som 56-årig. Her er han i 1955 - 56 år gammel. Havde han kaldt sig en ung konge, ville mange nok have studset lidt.
Men ok. Det viser også lidt, hvordan aldersklasserne har rykket sig noget med årene. En på 56 år i dag, er ikke helt det samme som en i 1955.
Jeg blev lidt nysgerrig og tjekkede, hvordan hans morfar Frederik 9 så ud, som 56-årig. Her er han i 1955 - 56 år gammel. Havde han kaldt sig en ung konge, ville mange nok have studset lidt.
Men ok. Det viser også lidt, hvordan aldersklasserne har rykket sig noget med årene. En på 56 år i dag, er ikke helt det samme som en i 1955.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af paint 20. maj 2024, 15:55, rettet i alt 1 gang.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den
Det sted du søger, er det sted du søger fra
Det sted du søger, er det sted du søger fra
Det er alligevel en imponerende kongefamilie vi har!
Kronprinsen med en gennemsnitshastighed på ca 45km/t og en konge der løber 5km på 8 km!
Kronprinsen med en gennemsnitshastighed på ca 45km/t og en konge der løber 5km på 8 km!
18
PerXX skrev:Det er alligevel en imponerende kongefamilie vi har!
Journalistik på højt plan.
Det er vist kun 1 mil, de to har løbet hver især ind til videre i dag. Men snart skal kongen løbe 5 km i Aarhus, så må vi se, om han kan gøre det hurtigere end 8 km.
4
-
- Kort karma: 201
- Likede indlæg: 7337
PerXX skrev:Det er alligevel en imponerende kongefamilie vi har!
Hold kæft, hvor er det sjovt Jeg ser for mig, hvordan Frederik helt forvirret får drejet forkert under ruten og ender med at løbe de 5 km på 8 km..
10