Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vulpesVelox
Kort karma: 31
Geografisk sted: intetsteds og allevegne
Likede indlæg: 501

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf vulpesVelox » 19. nov 2017, 22:58

Dirtylittledevil skrev:
Tjotjalt Åblyst skrev:
Dirtylittledevil skrev:Gift par på Facebook.
Hun har det klassiske "Vi er et nygift brudepar i grøn skov, vi skåler i champagne og i baggrunden ligger det slot hvor vi holder fest" foto som profilbillede.
Hans er mere a la "Det er min polterabend, jeg er fuld, sidder på en stol, kigger ned i skrævet på en stripper der laver akrobatiske øvelser på mig"

Du får det - på en eller anden måde - til at lyde så forkert og uromantisk, det med ude-af-kontrol-branderten og stripperen?!?

Åh jeg var nok bare en smule skuffet over at de ikke havde et af de der pivfrække og hylemorsomme "Tihihi nu sidder bruden lige på knæ og giver gommen et blowjob her ved skovsøen" - opstillede fotos.

Det er sådan noget med, at man skal skille sig ud fra mængden og være tres unique ved at gøre NØJAGTIG det samme, som alle andre gør, er det ikke?

Det er også i høj kurs herovre, kan jeg godt betro dig ;)
1
Hvorfor udvider DR ikke programfladen med det helt åbenlyse "Proktologer Uden Grænser"?
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 619
Likede indlæg: 8120

Indlægaf dgd2007 » 20. nov 2017, 07:58

Studieværten på News her til morgen viste tyske aviser (om de sammenbrudte regeringsforhandlinger) på en kæmpe skærm på væggen ... og løb så frem og tilbage langs væggen for at kunne følge den linje han læste op, med fingeren.

Ganz hilarious! :)
Senest rettet af dgd2007 20. nov 2017, 08:21, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 244
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7495

Indlægaf Hunkat » 20. nov 2017, 08:12

Te om morgen ér bare godt.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 8
Likede indlæg: 836

Indlægaf Ghattner » 20. nov 2017, 12:17

Jeg har lige skrevet med en køber på dba.dk. Det er åbenbart sådan et kommando-sprog derinde hvor man skal kende diverse forkortelser og andet indforstået sprog.

Høflighedsfraser og lign. til ellers totalt fremmede mennesker som man gerne vil gøre en god handel med, skal man åbenbart helst også undgå at bruge tid på.
5
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1005
Likede indlæg: 17423

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. nov 2017, 18:01

Min mor vil IKKE stemme på Enhedslisten, fordi "de kommer og tager mit hus".
Og så er der jo også Morten Kabell og hans dumme grønne kompostspand.

Min mor ved godt, at det ikke passer, det med huset, men det er efterhånden blevet a standing joke, at jeg ved valgtid skal spørge, og hun skal svare.
3
"For det første er jeg ikke dyretæmmer, og for det andet står jeg MIDT i en opvask!!!"
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 393
Likede indlæg: 2015

Indlægaf Falstria » 20. nov 2017, 18:42

DetSorteCirkus skrev:Min mor vil IKKE stemme på Enhedslisten, fordi "de kommer og tager mit hus".

Min mor ved godt, at det ikke passer, det med huset, men det er efterhånden blevet a standing joke, at jeg ved valgtid skal spørge, og hun skal svare.

Det er da ikke en joke dame! :D
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 825
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12907

Indlægaf LadyFox » 20. nov 2017, 18:59

DetSorteCirkus skrev:Min mor vil IKKE stemme på Enhedslisten, fordi "de kommer og tager mit hus".

De gange jeg ikke lige har vidst hvem jeg ville stemme på, og jeg sådan har luftet i en strø-tanke et parti man måske muligvis kunne stemme på, så har min mor set meget forarget ud og udbrudt noget i stil med "NEJ, hvordan kan du da tænke det?!" - Men er ikke i tvivl om at man er på grænsen til vanvittig fordi man overvejer at læse lidt op på partier som f.eks. De Radikale eller Alternativet.
På sammetid stemmer hun Socialdemokratiet, og det har hun tænkt sig at blive ved med på trods af hun ikke kan lide den retning de er bevæget sig i de seneste år, og på trods af hun vist ikke er enige med dem i særlig mange ting.

Jeg ved ikke om det handler om hun vil synes jeg er crazy indtil jeg stemmer på Socialdemokratiet, eller det handler om at hun synes jeg er illoyal og på grænsen til utro fordi jeg er holdt op med at stemme på SF som jeg ellers plejer.
0
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 37
Likede indlæg: 646

Indlægaf Pyjamas » 20. nov 2017, 20:32

Besked på et supermarkeds facebookside:

"Er der overhoved nogen forretninger der tænker på at have et sortiment i deres STORE tilbudsudvalg til diabetikere?????
Det ville glæde mange hvis de også fik nogle gode tilbud."

Jeg så da en dansk agurk til tre kroner i Føtex i dag :-D
9
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 369
Likede indlæg: 10808

Indlægaf Fyrst Eberhard » 21. nov 2017, 00:10

Jeg har samlet overflødige udråbs- og spørgsmålstegn sammen på FB, og gemmer dem lige her i håbet om, at misbrugerne ikke finder dem igen.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
16
Peace!
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 21. nov 2017, 06:54

Jeg tillader at stille mig tvivlende overfor udsagnet "Jeg tror ikke jeg når at komme forbi et stemmested".
Der er små 1500 valgsteder i hele landet. Du har et normalt kontorjob og ingen børn der skal hentes/puttes. Valgstederne har åbent ca. som et gennemsnits supermarked.

Fair nok at du ikke gider. Ok. Men du kunne godt nå det hvis du prioriterede det.
13
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
vulpesVelox
Kort karma: 31
Geografisk sted: intetsteds og allevegne
Likede indlæg: 501

Indlægaf vulpesVelox » 21. nov 2017, 07:53

Fyrst Eberhard skrev:Jeg har samlet overflødige udråbs- og spørgsmålstegn sammen på FB, og gemmer dem lige her i håbet om, at misbrugerne ikke finder dem igen.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
???????????????????????????????????????????????????????????????????????

Det rækker jo dårligt nok til din egen opgang (du ved; de dér nisser, som ikke hilser)!
Ikke at jeg ikke kan påskønne indsatsen, forstås :D
1
Hvorfor udvider DR ikke programfladen med det helt åbenlyse "Proktologer Uden Grænser"?
Buffy
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1352

Indlægaf Buffy » 21. nov 2017, 08:22

Når naboen får en chihuahua hvalp reduceres ens ordforråd til “Nårh, ihhh, århhh”
6
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 263
Likede indlæg: 5374

Indlægaf sigge » 21. nov 2017, 09:11

Hunkat skrev:Jeg tillader at stille mig tvivlende overfor udsagnet "Jeg tror ikke jeg når at komme forbi et stemmested".
Der er små 1500 valgsteder i hele landet. Du har et normalt kontorjob og ingen børn der skal hentes/puttes. Valgstederne har åbent ca. som et gennemsnits supermarked.

Fair nok at du ikke gider. Ok. Men du kunne godt nå det hvis du prioriterede det.

Jeg er helt enig i din antagelse - men man kan da ikke bare stemme på et tilfældigt valgsted, man lige kommer forbi vel? Hvis man ikke har brevstemt er man vel nødt til at "nå at komme forbi" det specifikke sted, der står på valgkortet. Så er det jo et fedt, om der er 150, 1500 eller 15.000 valgsteder.
1
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 83
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 1482

Indlægaf Ellin » 21. nov 2017, 09:20

sigge skrev:
Hunkat skrev:Jeg tillader at stille mig tvivlende overfor udsagnet "Jeg tror ikke jeg når at komme forbi et stemmested".

Jeg er helt enig i din antagelse - men man kan da ikke bare stemme på et tilfældigt valgsted, man lige kommer forbi vel? Hvis man ikke har brevstemt er man vel nødt til at "nå at komme forbi" det specifikke sted, der står på valgkortet. Så er det jo et fedt, om der er 150, 1500 eller 15.000 valgsteder.

og hvis man ikke kan nå det specifikke valgsted, så har man haft masser af tid til at brevstemme.
1
We need to remember what's important in life: friends, waffles, work. Or waffles, friends, work. Doesn't matter, but work is third.
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 21. nov 2017, 09:24

sigge skrev:

Det er rigtigt at man skal stemme et bestemt sted. Antallet af valgsteder var mere for at illusterer at de færreste trods alt skal køre 50 km for at komme til et valgsted, for de fleste vil det være inden for en rimelig radius. Jeg har endnu ikke skulle stemme et sted jeg ikke kunne nå indenfor 10 min til fods f.eks.
4

Tilbage til "Generelt"