Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 19. mar 2018, 11:16

... at japanske kvinder er så vilde med at farve håret kastanie- eller gulerodsfarvet, når de har det der flotte, helt sorte fra naturens hånd! ;)
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 19. mar 2018, 11:58

Jeg elsker store soveværelser. Og det gør jeg fordi der er masser af luft derinde. Når man sover bliver der meget indelukket i små værelser og det får jeg helt fnidder over.
Så enten stoooort soveværelse (sparsomt indrettet) eller genvex til mig, tak :D
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Movita
Indlæg: 169
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:07
Kort karma: 8
Likede indlæg: 175

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Movita » 19. mar 2018, 12:00

Hvor det Nej tak til reklamer klistermærke jeg har bestilt hos PostNord bliver af ? Det er 4 mdr siden jeg bestilte det !
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 19. mar 2018, 17:11

Det er åbenbart ikke alle politifolk, der har hørt lige godt efter da de blev undervist i, hvordan man overbringer et sørgeligt budskab. Jeg kan sagtens forstå at der blev klaget over nedenstående.

"Det fremgår af Den Uafhængige Politiklagemyndigheds (DUP) årsberetning for 2017.

Her beskrives det også, hvordan en betjent, efter at man havde fundet en død kvinde i en bæk, i forbindelse med underrettelse af kvindens mand havde sagt, "jeg har en god og en dårlig nyhed".

Den gode nyhed var, at politiet havde fundet mandens hustru, den dårlige var, at hun var død."
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 19. mar 2018, 17:41

Movita skrev:Hvor det Nej tak til reklamer klistermærke jeg har bestilt hos PostNord bliver af ? Det er 4 mdr siden jeg bestilte det !

:whine: :whine: :whine: :whine: så har jeg længe endnu, jeg er lige flyttet ind og har ikke modtaget mit endnu.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Hunkat » 19. mar 2018, 18:34

paint skrev:Det er åbenbart ikke alle politifolk, der har hørt lige godt efter da de blev undervist i, hvordan man overbringer et sørgeligt budskab. Jeg kan sagtens forstå at der blev klaget over nedenstående.

"Det fremgår af Den Uafhængige Politiklagemyndigheds (DUP) årsberetning for 2017.

Her beskrives det også, hvordan en betjent, efter at man havde fundet en død kvinde i en bæk, i forbindelse med underrettelse af kvindens mand havde sagt, "jeg har en god og en dårlig nyhed".

Den gode nyhed var, at politiet havde fundet mandens hustru, den dårlige var, at hun var død."


Der var vist også en som havde bedt en anmelder/vidne om at holde op med at tude og være hysterisk. Meget fordrende for afhøring.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Movita
Indlæg: 169
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:07
Kort karma: 8
Likede indlæg: 175

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Movita » 19. mar 2018, 19:22

cola skrev:
Movita skrev:Hvor det Nej tak til reklamer klistermærke jeg har bestilt hos PostNord bliver af ? Det er 4 mdr siden jeg bestilte det !

:whine: :whine: :whine: :whine: så har jeg længe endnu, jeg er lige flyttet ind og har ikke modtaget mit endnu.

Det er rigtig irriterende. Jeg har genbestilt det igen idag, og er det ikke kommet inden de 14 dage de lover i den mail de har sendt, så prøvet jeg at ringe.
0
Onager
Indlæg: 96
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:21
Kort karma: 12
Likede indlæg: 230

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Onager » 19. mar 2018, 19:23

Ficus skrev:Hvor det svenske/norske/total uforståeligt talende par, som spurgte mig om vej i går, skulle hen.

Prøvede på engelsk og dansk, de snakkede ikke engelsk og jeg fattede intet af hvad de ville, udover at det var noget med en fisk.

Det var ikke Fisketorvet, for det var ikke shopping. Akvariet? Nej heller ikke. Vil I spise fisk? Nej.
Manden lavede armbevægelser som kunne tyde på en levende fisk, den svømmede i hvert fald, og synes han sagde noget om et fald. Vandfald? Næh. Og konen blev ved at lave en bevægelse som om hun sad ved siden af en fisk, sådan ligesom man lægger armen om skulderen på sidemanden...

Har tænkt på det i et døgn nu og er ikke kommet frem til noget klogt.


Måske er jeg overtræt, men den sætning lyder bare for sjov i mine ører :lol:
3
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 20. mar 2018, 00:20

En TV-reklame for nogle skoindlæg, hvor speakeren med ærefrygt fortæller om den her dame, der går over 7.000 skridt om dagen og slet ikke får ondt i fødderne pga de her skoindlæg.

Efter min mening er 7.000 skridt da ikke ret meget. I hvert fald da slet ikke nok til at få ondt i fødderne.
8
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 20. mar 2018, 01:33

Movita skrev:
cola skrev:
Movita skrev:Hvor det Nej tak til reklamer klistermærke jeg har bestilt hos PostNord bliver af ? Det er 4 mdr siden jeg bestilte det !

:whine: :whine: :whine: :whine: så har jeg længe endnu, jeg er lige flyttet ind og har ikke modtaget mit endnu.

Det er rigtig irriterende. Jeg har genbestilt det igen idag, og er det ikke kommet inden de 14 dage de lover i den mail de har sendt, så prøvet jeg at ringe.


Ork det tog mig et halvt år at få min arbejdsplads tilmeldt ordentligt. Det var så ikke mærkerne, de kom hurtigt, men reklamerne fortsatte med at komme i en lind strøm, selvom jeg hev fat i dem mange gange og blev kylet frem og tilbage mellem PostNord og FK Distribution. Godt nok med pauser imellem rykkerne, man har jo andet at lave på sit arbejde trods alt.
0
14 11 14
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 20. mar 2018, 02:37

Movita skrev:
cola skrev:
Movita skrev:Hvor det Nej tak til reklamer klistermærke jeg har bestilt hos PostNord bliver af ? Det er 4 mdr siden jeg bestilte det !

:whine: :whine: :whine: :whine: så har jeg længe endnu, jeg er lige flyttet ind og har ikke modtaget mit endnu.

Det er rigtig irriterende. Jeg har genbestilt det igen idag, og er det ikke kommet inden de 14 dage de lover i den mail de har sendt, så prøvet jeg at ringe.

Noget kunne godt tyde på at I godt kan komme til at vente længe. De har ikke engang registreret at vi er kommet ind i 2018 :wacko: :D

https://www.postnord.dk/nej-tak-til-reklamer (Jeg blev nysgerrig efter om jeg selv trænger til et nyt mærke)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf gro71 » 20. mar 2018, 07:14

Pandesteg skrev:En TV-reklame for nogle skoindlæg, hvor speakeren med ærefrygt fortæller om den her dame, der går over 7.000 skridt om dagen og slet ikke får ondt i fødderne pga de her skoindlæg.

Efter min mening er 7.000 skridt da ikke ret meget. I hvert fald da slet ikke nok til at få ondt i fødderne.


På mit step-hold går vi mellem 6.500 - 7.000 skridt på en enkelt time (jojo, nogen har tjekket det), så det der er jeg på ingen måde imponeret af.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 20. mar 2018, 07:18

Pandesteg skrev:En TV-reklame for nogle skoindlæg, hvor speakeren med ærefrygt fortæller om den her dame, der går over 7.000 skridt om dagen og slet ikke får ondt i fødderne pga de her skoindlæg.

Efter min mening er 7.000 skridt da ikke ret meget. I hvert fald da slet ikke nok til at få ondt i fødderne.

7000 skridt er nået inden kl. 11 på mit job. Jeg får ikke engang ondt i fødderne af mine daglige 16.-21.000 skridt.
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ghattner » 20. mar 2018, 13:46

Jeg har et par enkelte kolleger der har deres eget kontor. Vi andre sidder i storrumskontorer. Udover det ikke giver mening rent fagligt eller ift. deres job at de skal have deres eget kontor, så undrer det mig big time at de hver gang de forlader kontoret for en kort stund låser døre. Hvad tror de om os andre medarbejdere? At vi har lyst til at gå ind og snage i deres ting.
7
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 20. mar 2018, 15:04

Ghattner skrev:Jeg har et par enkelte kolleger der har deres eget kontor. Vi andre sidder i storrumskontorer. Udover det ikke giver mening rent fagligt eller ift. deres job at de skal have deres eget kontor, så undrer det mig big time at de hver gang de forlader kontoret for en kort stund låser døre. Hvad tror de om os andre medarbejdere? At vi har lyst til at gå ind og snage i deres ting.

De er da bange for at nogen af de andre tager deres kontor, ja ja jeg har selv set det i basserne :-)
1

Tilbage til "Generelt"