Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14776

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 25. jun 2018, 12:39

Mangoness skrev:Man kan nu få en buket lavet af pizza

https://www.bbc.co.uk/bbcthree/article/ ... e=bbcthree

Er jeg den eneste hvis første tanke udfra billedet alene var at det kunne blive noget frygtelig griseri på sådan en hvid brudekjole? :genert: :lol2:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Puf
Kort karma: 22
Likede indlæg: 297

Indlægaf Puf » 25. jun 2018, 13:55

DetSorteCirkus skrev:Engelskæreren, som jeg var censor hos i dag, taler en blanding af cockney og amerikansk ala Mr. Mackay fra South Park.

Jeg nåede lige at tænke “hvad hulen er en engel-skærer” :forvirret: indtil rette sammenhæng gik op for mig :lol:
15
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 892
Likede indlæg: 12666

Indlægaf dgd2007 » 25. jun 2018, 14:06

ExCoastal skrev:[...]
Den sjoveste dagbog ville nok have været "Livet som single dansker i San Francisco 1998-1999" :D Det var virkeligt interessant. Det var de fedeste og skønneste typer. Der var bl.a filmnørden, en underlig blanding af LA, store solbriller og hendes kinesiske kultur. Fik sms'er som f.eks "mød mig på Palace of Fine Arts klokken 11 i aften", og da hun boede sydpå, var det altid fordi, at hun ville inviteres med hjem. Hun var i øvrigt medinstruktør på The Matrix nr. 2. Eller den meget unge Hmong kvinde, som var dybt splittet mellem sin kultur og sine meget stærke lyster til sex :D Eller hende med de caribiske rødder, der var tidligere danser på MTV videoer. Hun havde en trang til østers og sex på dyre hotelværelser (havde ikke råd til hende i længden). Og selvfølgelig min drukveninde/bolleveninde, der havde en mening om alting. Hun endte med at flytte til Korea, fordi hun fik et law professor job. Hun tog mig bl.a med på Martuni's (hjørnet af Market og Valencia), som er en kendt cocktail bar, fordi hun fik et kick ud af, at se fyrene lægge an på mig. Fuck, jeg var grøn dengang :lol:

Okay, det flød lidt over :D

Det kunne ikke undgås, at denne gamle Jens Jørgen Thorsen-film randt mig i hu: :D

0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4765

Indlægaf Mangoness » 25. jun 2018, 14:15

Puf skrev:
DetSorteCirkus skrev:Engelskæreren, som jeg var censor hos i dag, taler en blanding af cockney og amerikansk ala Mr. Mackay fra South Park.

Jeg nåede lige at tænke “hvad hulen er en engel-skærer” :forvirret: indtil rette sammenhæng gik op for mig :lol:

Jeg vil vove at påstå, at man godt kan kalde en Cookie cutter med engle-form for en engle-skærer :fløjt:

Billede
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 25. jun 2018, 14:18

Mangoness skrev:Jeg vil vove at påstå, at man godt kan kalde en Cookie cutter med engle-form for en engle-skærer :fløjt:
[...]

Men så ville Cirkussets historie alligevel ikke give mening ... hvis sådan en pludselig begyndte at tale en mellemting mellem cockney og south parksk :genert:
0
Brugeravatar
Mangoness

Indlægaf Mangoness » 25. jun 2018, 15:04

dgd2007 skrev:
Mangoness skrev:Jeg vil vove at påstå, at man godt kan kalde en Cookie cutter med engle-form for en engle-skærer :fløjt:
[...]

Men så ville Cirkussets historie alligevel ikke give mening ... hvis sådan en pludselig begyndte at tale en mellemting mellem cockney og south parksk :genert:

Medmindre den slags tale får engle til at falde ned fra himlen, så de lander uheldigt. Og det er så grunden til at han fik navnet "engle-skæreren" :panik:

(Når man finder på bullshit for at få historien til at passe :stoned: :lol: )
0

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 243
Likede indlæg: 2269

Indlægaf klumphen » 25. jun 2018, 17:34

Groft knækbrød, trægulv og bare tæer, er en dårlig kombination.
5
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14776

Indlægaf Juki » 25. jun 2018, 19:07

Programmet "Størst" om grænsehandel på TV 2 her til aften har bare bekræftet mig i at jeg ikke er gået glip af noget ved kun at have handlet i en stor grænsebutik en gang, selvom det er 14-15 år siden og var i forbindelse med en studietur :gisp:

(Jeg tror programmet var en genudsendelse. Jeg har vist bare aldrig set afsnit i serien før)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 448
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6725

Indlægaf Studsgaard » 26. jun 2018, 05:23

Jeg sad og grinte over dette opslag og datteren spurgte hvad jeg grinte af, så æste lige dette opslag op for hende.
Hun kunne oversætte det hele rigtigt og forstå joken. Jeg er ret imponeret over hvor meget engelsk hun har lært bare ved tv og internet. Hun er kun lige blevet 8 år og vi kan føre hele samtaler med hende på engelsk, hvilket hun selv tit indleder.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 223
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 4818

Indlægaf ExCoastal » 26. jun 2018, 05:38

Studsgaard skrev:Jeg sad og grinte over dette opslag og datteren spurgte hvad jeg grinte af, så æste lige dette opslag op for hende.
Hun kunne oversætte det hele rigtigt og forstå joken. Jeg er ret imponeret over hvor meget engelsk hun har lært bare ved tv og internet. Hun er kun lige blevet 8 år og vi kan føre hele samtaler med hende på engelsk, hvilket hun selv tit indleder.

Jeg gad godt høre oversættelsen af "ass-faced mother fucker" :D

Herligt, tak for grinet :lol:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 448
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6725

Indlægaf Studsgaard » 26. jun 2018, 06:11

ExCoastal skrev:
Studsgaard skrev:Jeg sad og grinte over dette opslag og datteren spurgte hvad jeg grinte af, så læste lige dette opslag op for hende.

Hun sagde bare røv-fjæs mother fucker :lol:
5
Brugeravatar
ExCoastal

Indlægaf ExCoastal » 26. jun 2018, 06:39

dgd2007 skrev:Det kunne ikke undgås, at denne gamle Jens Jørgen Thorsen-film randt mig i hu: :D

Det var på mange måder vildt sjovt og vildt underligt. Jeg var lige kommet ud af et længerevarende forhold og manglede et sted at bo. Jeg var til en dansk julefrokost, og et dansk/amerikansk par, som jeg kendte, fortalte at de manglede en room mate. De boede i The Mission mellem 21. og 22. St. og Valencia og Guerrero. Et epicenter for barer, caféer og restauranter. Masser af liv, masser af spændende kvinder :lol: Fed lejlighed i to etager, stor terrasse og masser af plads til tre mennesker. Vi havde rengøringshjælp, som var to bøsser, som vimsede rundt og gjorde rent. Jeg gik tit i byen alene, fordi det var så nemt, alting var lige rundt om hjørnet. Jeg kan komme i tanke om flere tilfælde, hvor jeg havde snakket med en ret fuld pige i en bar, hvor hun pludselig proklamerer til sin veninder, "girls, he's straight!" :lol:

Min favoritbar lå lige rundt om hjørnet. De havde et palmetræ i en potte ude på fortovet. The Lone Palm. Mørk, lidt retro, masser af øl på fad og oftest kønne unge kvinder med masser af tatoveringer bag baren. Da bluetof1 og kæreste var her, så endte vi dagen lige der :lol:
3
Brugeravatar
ExCoastal

Indlægaf ExCoastal » 26. jun 2018, 06:51

Studsgaard skrev:
ExCoastal skrev:
Studsgaard skrev:Jeg sad og grinte over dette opslag og datteren spurgte hvad jeg grinte af, så læste lige dette opslag op for hende.

Hun sagde bare røv-fjæs mother fucker :lol:

Det er jo perfekt. Skønt!
0
Brugeravatar
Mangoness

Indlægaf Mangoness » 26. jun 2018, 12:17

This is just sad..

Billede
4

Billede

Cheese Billede
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 26. jun 2018, 12:42

Mangoness skrev:This is just sad..

Det er altid noget at den har vand nok i kanden :lol:
6

Tilbage til "Generelt"