Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 19. jan 2019, 08:27

sigge skrev:Hvad fanden sker der for håndværkere?! Sidste lørdag blev jeg vækket kl. 6 af byggepladsen lige over for min lejlighed, hvor de larmede med en gravemaskine og en pladevibrator. I dag er jeg så blevet vækket sikke samtidig af nogen, der sliber gulv el.lign. på etagen ovenover. :cuss:


Kort efter, jeg havde skrevet ovenstående, fik jeg nok, stod op, tog tøj på, halvtæmmede mit morgenhår og gik ud for at finde støjkilden. Og i det samme stoppede det, så jeg fandt ikke ud af, hvor larmen kom fra.
Det var selvfølgelig rart, der blev stille, men da var jeg jo lysvågen og kunne ikke komme af med min frustration ved at skælde fjolset ud, så jeh kunne ikke sove igen. :sur:
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 20. jan 2019, 11:40

Jeg er træt lige nu, på grænsen til det overtrætte pga. en mærkelig døgnrytme p.t., men samtidig er jeg fuld af lyst og overskud til at få lavet en masse. Min krop er bare for træt og sulten til det. Når jeg så spiser er det med en følelse af ikke at kunne blive ordentlig mæt :træt2:

Virkelig irriterende og frustrerende fordi jeg er i gang med en stor oprydning/sortering/omrokering og rengøring jeg ikke kan komme videre med i det tempo jeg lagde ud med.

Billede
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 20. jan 2019, 13:17

At jeg ikke ved hvad det er der har lavet vand/fugtskade i hjørnet ved reolen i vores motionsrum. Det er ved radiatoren, men det jeg tørrede op var i konsistensen som brun sæbe.
Heldigvis ser det ud til skaden er begrænset.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 21. jan 2019, 12:04

At bo et sted med affaldssortering, uden egne skraldespande, når dem man deler affaldscontainere med ikke forstår simpel logik som:

- Lad vær med at smide fyldte affaldsposer i en container hvis låget allerede gaber. Brug en af de andre hvor der er plads selvom du skal gå en meter mere.

- Hvis dit barn er for lille til at nå låget finder posen ikke på magisk selv vej op i containeren ved at blive stillet på jorden. Det samme gælder desuden også med gamle tæpper, møbler, papkasser osv.

Hvorfor er det så svært at forstå og respektere?? :rulle: I perioder bliver det endda jævnligt påtalt "oppefra" fordi affaldsposer med madaffald har tiltrukket skadedyr som rotter og fugle.

Det sker dog indimellem at papkasser finder vej til containeren til pap. De er så ikke altid slået sammen og fylder unødigt meget, men det er da bedre end at de blæser rundt i området, naturen og på vejen. Det er nemlig også et stort problem at madpakker, chipsposer, dåser m.m. bare bliver smidt :sarkasme: Når gammelt ragelse finder vej til storskraldsconaineren er det åbenbart ikke nødvendigt at smide sit lort bagerst og så arbejde sig ud(Det er en åben container uden tag og meningen man skal kunne gå ind i den) Man er jo kommet af med sit lort, så fuck da om det er til gene for andre der må vade over og kravle rundt på det lort.

:cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss:
4
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 21. jan 2019, 12:27

Misantropen skrev:At bo et sted med affaldssortering, uden egne skraldespande, når dem man deler affaldscontainere med ikke forstår simpel logik som:

- Lad vær med at smide fyldte affaldsposer i en container hvis låget allerede gaber. Brug en af de andre hvor der er plads selvom du skal gå en meter mere.

- Hvis dit barn er for lille til at nå låget finder posen ikke på magisk selv vej op i containeren ved at blive stillet på jorden. Det samme gælder desuden også med gamle tæpper, møbler, papkasser osv.

Hvorfor er det så svært at forstå og respektere?? :rulle: I perioder bliver det endda jævnligt påtalt "oppefra" fordi affaldsposer med madaffald har tiltrukket skadedyr som rotter og fugle.

Det sker dog indimellem at papkasser finder vej til containeren til pap. De er så ikke altid slået sammen og fylder unødigt meget, men det er da bedre end at de blæser rundt i området, naturen og på vejen. Det er nemlig også et stort problem at madpakker, chipsposer, dåser m.m. bare bliver smidt :sarkasme: Når gammelt ragelse finder vej til storskraldsconaineren er det åbenbart ikke nødvendigt at smide sit lort bagerst og så arbejde sig ud(Det er en åben container uden tag og meningen man skal kunne gå ind i den) Man er jo kommet af med sit lort, så fuck da om det er til gene for andre der må vade over og kravle rundt på det lort.

:cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss:


Åh nej, jeg troede bare, det var mine naboer, der var lettere debile. Men der er åbenbart flere af dem (medmindre vi bor samme sted). Man mister lidt troen på menneskeheden. :( Så svært er det jo ikke.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf RavenClaw » 21. jan 2019, 12:49

sigge skrev:
Misantropen skrev:At bo et sted med affaldssortering, uden egne skraldespande, når dem man deler affaldscontainere med ikke forstår simpel logik som:

- Lad vær med at smide fyldte affaldsposer i en container hvis låget allerede gaber. Brug en af de andre hvor der er plads selvom du skal gå en meter mere.

- Hvis dit barn er for lille til at nå låget finder posen ikke på magisk selv vej op i containeren ved at blive stillet på jorden. Det samme gælder desuden også med gamle tæpper, møbler, papkasser osv.

Hvorfor er det så svært at forstå og respektere?? :rulle: I perioder bliver det endda jævnligt påtalt "oppefra" fordi affaldsposer med madaffald har tiltrukket skadedyr som rotter og fugle.

Det sker dog indimellem at papkasser finder vej til containeren til pap. De er så ikke altid slået sammen og fylder unødigt meget, men det er da bedre end at de blæser rundt i området, naturen og på vejen. Det er nemlig også et stort problem at madpakker, chipsposer, dåser m.m. bare bliver smidt :sarkasme: Når gammelt ragelse finder vej til storskraldsconaineren er det åbenbart ikke nødvendigt at smide sit lort bagerst og så arbejde sig ud(Det er en åben container uden tag og meningen man skal kunne gå ind i den) Man er jo kommet af med sit lort, så fuck da om det er til gene for andre der må vade over og kravle rundt på det lort.

:cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss:


Åh nej, jeg troede bare, det var mine naboer, der var lettere debile. Men der er åbenbart flere af dem (medmindre vi bor samme sted). Man mister lidt troen på menneskeheden. :( Så svært er det jo ikke.


Eller madaffaldsspande, der bliver fyldt med restaffald eller plastik i glascontaineren :cuss:
3
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 21. jan 2019, 16:38

Jeg tror mit hoved ville eksplodere rimelig hurtigt hvis jeg skulle arbejde på en genbrugsplads :lol:
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lys » 21. jan 2019, 17:23

Men hvis folk, der ikke gider/magter affaldssortering så i det mindste ville smide alt i restaffald i stedet for at forurene pap-, plastik-, glas- mv -containerne, så ville vi da være nået langt. Det andet er jo sabotage...
7
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 21. jan 2019, 17:44

Min kæreste har lige meddelt at hans søster gerne vil se vores nye hus, så hun kommer på besøg (bevares, vi har også kun boet her i over et halvt år nu...)
Jeg bryder mig helt ærligt ikke om hende og jeg gider ikke at have hende indenfor mine døre. Så jeg har i dén grad tænkt mig at være væk den dag. Helst tog jeg faktisk også vores barn med mig, jeg kan ikke fordrage hendes måde at omgås ham på.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 21. jan 2019, 17:53

JoyNips skrev:Min kæreste har lige meddelt at hans søster gerne vil se vores nye hus, så hun kommer på besøg (bevares, vi har også kun boet her i over et halvt år nu...)
Jeg bryder mig helt ærligt ikke om hende og jeg gider ikke at have hende indenfor mine døre. Så jeg har i dén grad tænkt mig at være væk den dag. Helst tog jeg faktisk også vores barn med mig, jeg kan ikke fordrage hendes måde at omgås ham på.


Du har hest, ikke? Skal han ikke klappe lidt på den? Mine unger har været meget med i stalden for at klappe på krikken når deres stupide farmor var i farvandet.
4
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 21. jan 2019, 17:57

bluetof1 skrev:
JoyNips skrev:Min kæreste har lige meddelt at hans søster gerne vil se vores nye hus, så hun kommer på besøg (bevares, vi har også kun boet her i over et halvt år nu...)
Jeg bryder mig helt ærligt ikke om hende og jeg gider ikke at have hende indenfor mine døre. Så jeg har i dén grad tænkt mig at være væk den dag. Helst tog jeg faktisk også vores barn med mig, jeg kan ikke fordrage hendes måde at omgås ham på.


Du har hest, ikke? Skal han ikke klappe lidt på den? Mine unger har været meget med i stalden for at klappe på krikken når deres stupide farmor var i farvandet.


Jo. Den er bare ikke sådan super klappevenlig for en 2-årig...
Alternativt tager jeg bare ind til min mor.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 21. jan 2019, 18:03

JoyNips skrev:
bluetof1 skrev:
JoyNips skrev:Min kæreste har lige meddelt at hans søster gerne vil se vores nye hus, så hun kommer på besøg (bevares, vi har også kun boet her i over et halvt år nu...)
Jeg bryder mig helt ærligt ikke om hende og jeg gider ikke at have hende indenfor mine døre. Så jeg har i dén grad tænkt mig at være væk den dag. Helst tog jeg faktisk også vores barn med mig, jeg kan ikke fordrage hendes måde at omgås ham på.


Du har hest, ikke? Skal han ikke klappe lidt på den? Mine unger har været meget med i stalden for at klappe på krikken når deres stupide farmor var i farvandet.


Jo. Den er bare ikke sådan super klappevenlig for en 2-årig...
Alternativt tager jeg bare ind til min mor.


Min gamle fuldblod ville også hellere smage på ungerne end lade sig klappe. Men man kunne sidde længe i rytterstuen :-D
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 22. jan 2019, 01:06

At jeg er nødt til at gå over til ejendomskontoret og se hvad tid de har åbent i morgen tidlig, der er kommet nye åbningstider og jeg kan ikke huske dem - tænker at jeg godt kan luske der over i natbukser, gider simpelthen ikke skifte tøj lige nu, møder sikkert ikke nogen alligevel :lol:
0
:ninja:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 22. jan 2019, 06:35

Pjeps skrev:At jeg er nødt til at gå over til ejendomskontoret og se hvad tid de har åbent i morgen tidlig, der er kommet nye åbningstider og jeg kan ikke huske dem - tænker at jeg godt kan luske der over i natbukser, gider simpelthen ikke skifte tøj lige nu, møder sikkert ikke nogen alligevel :lol:


Rendte du ind i nogen?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 22. jan 2019, 07:32

Persnikedy skrev:
Pjeps skrev:At jeg er nødt til at gå over til ejendomskontoret og se hvad tid de har åbent i morgen tidlig, der er kommet nye åbningstider og jeg kan ikke huske dem - tænker at jeg godt kan luske der over i natbukser, gider simpelthen ikke skifte tøj lige nu, møder sikkert ikke nogen alligevel :lol:


Rendte du ind i nogen?


Nej :D
0
:ninja:

Tilbage til "Generelt"