Sophies-mor skrev:Inspireret af denne tråd:
https://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=9&t=25306&start=15
Hvor jeg og alle andre roser trådstartwr for, at det mørke hår vil være små smukt til hende!
(Ikke den tråd, jeg griner af *disclaimer* )
Men, jeg har fået flere likes for min kommentar om, at den lyse farver udvander hende.
Så jeg griner af, at jeg før har fået høvl (herinde) for at mene, at det er SÅ synd, at fx Cecilie Frøkjær og Stephanie Surrugue begge er gået fra smækre brunetter til udvandede blondiner.
Samme argument. De er blevet så mainstream kedelige, fordi det mørke gav dem kant og klædte dem - til at få en hårfarve, der gør dem til en "udvandet blondine".
Men, der må man ikke sige det åbenbart
Moral og dobbeltmoral.
Jeg tror det skyldes, at du flere gange er kommet med ret nedladende beskeder om kendte menneskers udseende. Og nu gør du det så igen. I tråden, hvor der lægges op til, at man skal vælge en favorit, gør du det, men du tager den så også skridtet videre og smider det i denne tråd, hvor du lige giver den et ekstra hug for ligesom at understrege, at blond er mainstream kedeligt plus du hiver "udvandet blondine" ind som et nyt skældsord, hvor du i den anden tråd skrev, at "det blonde udvander hende". Og jo, der er faktisk stor forskel på de to formuleringer.