Jeg har akut brug for hjælp til at aflyse en afhentning af en pakke via UPS.
Jeg bestilte den for nogle dage siden, efter at have makket noget så grusomt med overhovedet at få den oprettet, men nu har jeg brug for at få rykket afhentningstidspunktet.
På UPS' hjemmeside kan man aflyse den, men for det første skriver den med det samme at der ikke er registreret nogle forsendelser(Nej, flot. Det kunne jeg godt have fortalt eftersom jeg ikke er logget ind og desuden bruger telefonen, modsætning til tidligere) Men når jeg så prøver at logge ind skal jeg indtaste et ID-nummer, som jeg ikke umiddelbart har, så jeg prøvede muligheden med at bestille et nyt til min e-mailadresse. Det fungerer dog heller ikke, da den ikke er registreret som bruger ved UPS..
Jeg er simpelthen ved at få spat!
Deres kundeservice har selvfølgelig ikke åbent før i morgen tidlig, kort tid før pakken evt. bliver hentet.
Er der nogen herinde der har erfaring med en aflysning ved UPS? Eller en venlig sjæl der vil hjælpe med at overskue og få overblik over hjemmesiden? Nogle gange kan det jo godt være lidt svært at se skoven for bare træer
Hvordan aflyser man en pakkeafhentning ved UPS?
Hvordan aflyser man en pakkeafhentning ved UPS?
0
Forarget kan man altid blive
En bruger du ikke kan nå