Så koldset...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Så koldset...

Indlægaf Little_Woman » 20. jan 2018, 17:09

Jeg har tabt ikke mindre end to tallerkner med mad på i dag - samme sted i min gang. Først en bolle med appelsinmarmelade - den landede på den dårlige side. Så en mad med fiskefrikadeller. Den landede også skidt.

:rulle:
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Så koldset...

Indlægaf cola » 20. jan 2018, 17:28

Jeg kan sidde stille på min kontorstol, og lige sku række ned efter min cola, der står på gulvet ved siden af min kontorstol og alligevel så er det lykkes mig flere gange at komme til skade, enten ved at hamre knæet ind i skuffen der er på bordet, eller ved at gribe forkert rundt om hovedet på colaen, så jeg ender med ømme og blå fingre.

Gå op i seng kan også være en udfordring, men det har måske noget at gøre med jeg skal kravle ind ad et hul på kun 40 cm, normalt går det godt, men andre gange så er jeg sikker på min overbo tror jeg falder ned af sengen fordi jeg hamre arme eller ben op i loftet, sjovt nok aldrig hovedet.

Jeg er gået ind i mit sofabord rigtig mange gange, selvom det har stået samme sted de sidste 4 år, bare fordi jeg skal op og slukke mit vækkeur.

Laver jeg mad så kan jeg være 100 % sikker på at jeg bagefter har enten brandvabler eller rifter efter at have skåret mig selv, også selvom retten ikke kræver kniv.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Så koldset...

Indlægaf Flora » 21. jan 2018, 13:12

Jeg har lige tabt et glas cola på gulvet :rulle:
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Så koldset...

Indlægaf Shmartiesh » 21. jan 2018, 13:46

Jeg bumler ofte ind i ting. Dørkarme, dørhåndtag. Har ofte blå mærker jeg aldrig ved hvor kommer fra.

Vi har for nogen måneder siden købt en puf/fodskammel, og det har jeg hamret tæerne ind i nogle gange efterhånden. For 3 uger siden, hvis ikke længere, gjorde jeg det igen og det kan stadig mærkes. Er ret sikker på den blev kraftig forstuvet.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Så koldset...

Indlægaf Annione » 21. jan 2018, 15:43

Vira skrev:
LaMariposa skrev:Aaaaarghhhhh, så var der en fejl i overskriften. Kan man rette det?

Jeg synes ikke du skal rette det, det falder utrolig godt i tråd med emnet :D

Ellers mener jeg at en moderator kan ændre det for dig :)


Jeg havde ikke opdaget fejlen :lol:


Jeg sparker altid ind i ting, eller banker hånd/arm/albue ind i ting. Suk. Heldigvis får jeg ikke vildt nemt blå mærker.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Så koldset...

Indlægaf sigge » 22. jan 2018, 10:55

Maanii skrev:Jeg har generelt en virkelig ringe fornemmelse af konsekvens af fysiske handlinger!
Jeg fejlvurdere hele tiden afstande, går ind i ting osv. Min mand render hele tiden rundt og skubber mine glas længere ind på bordet osv når han kan forudse at noget vil gå galt. ;)

Jeg har en gang taget et hovedpudebetræk af som sad lidt ekstra godt fast – Jeg hev hårdt til – og endte med at give mig selv en knytnæve lige over næseryggen da det gav slip. :genert:


Jeg slår også jævnligt mig selv, når jeg skal trække ærmerne op på en lidt stram bluse, og fingrene så smutter i deres greb. Jeg plejer dog mest at ramme mig selv i brystet, har vist ikke ramt ansigtet endnu.
0
You can't spell awesome without me.
Existencia
Indlæg: 2
Tilmeldt: 19. jan 2018, 19:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Så koldset...

Indlægaf Existencia » 22. jan 2018, 13:21

Jeg kender alt til at tabe ting, så de flyver gennem lokalet, blåmærker jeg ikke ved hvordan jeg har fået, manglende fornemmelse for afstande osv. osv. Altså inden for de sidste 5 år er jeg faldet ned af 5 trapper!! :nerve: Aldrig den samme trap og heller ikke fordi jeg er uopmærksom, det sker ligesom bare.


På et tidspunkt havde jeg et fysisk neget krævende arbejde, hvor jeg skulle lære en ny op. Til begge oplæringsgange havde jeg tidligere på dagen fået en andengradsforbrænding, den ene endda på foden og på en alm. vagt gik vi min. 20.000 skridt.
1
:pompom:
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Så koldset...

Indlægaf Akehurst2 » 22. jan 2018, 14:36

Yetie skrev:Jeg har præsteret at fejlvurdere afstanden mellem kaffekop og mund, så jeg i stedet hældte kaffen direkte ned af mig selv - og jeg havde naturligvis en hvid skjorte på. :rulle: Godt jeg ikke havde flere møder den dag.


Jeg er også ekspert i at hælde væske ned af mig selv. Gjorde det også til fest i fredags, hvor jeg ved næste slurk så var maksimalt fokuseret på at få glasset helt hen til munden i en grad, så det slog mod læben og jeg i stedet fik vand i hele ansigtet.

I dag valgte jeg bare ikke at kunne skrue låg på en vandflaske og igen hælde væske ned af mig selv. Det jeg har sagt mest de seneste dage er "heldigvis er det bare vand".
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Så koldset...

Indlægaf LaMariposa » 23. jan 2018, 04:52

Det er jo ikke fordi, jeg er glad for, at I kommer til skade, men det er altså meget underholdende at læse om alle jeres genvordigheder :klap:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Så koldset...

Indlægaf Bøtte » 23. jan 2018, 10:11

For 2,5 uge siden brændte jeg mig på mit job fordi jeg klumpede rundt i noget jeg har gjort masser af gange før.
Skip til i dag hvor jeg gør PRÆCIS det samme igen og derfor sidder med hånden i vand nu :rulle:
1
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: Så koldset...

Indlægaf klumphen » 22. feb 2018, 06:44

Jeg føler mig ret klodset, hver gang jeg vågner med et hosteanfald, fordi jeg er ved at inhalere mit eget mundvand :stoned:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så koldset...

Indlægaf Persnikedy » 22. feb 2018, 07:15

Bøtte skrev:For 2,5 uge siden brændte jeg mig på mit job fordi jeg klumpede rundt i noget jeg har gjort masser af gange før.
Skip til i dag hvor jeg gør PRÆCIS det samme igen og derfor sidder med hånden i vand nu :rulle:



Jaja, thats good and all, men hvordan fanden fik du skrevet det fra fremtiden?
Det er noget episk klodsethed der gør det muligt :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Så koldset...

Indlægaf Guilded_Lily » 22. feb 2018, 07:29

Persnikedy skrev:
Bøtte skrev:For 2,5 uge siden brændte jeg mig på mit job fordi jeg klumpede rundt i noget jeg har gjort masser af gange før.
Skip til i dag hvor jeg gør PRÆCIS det samme igen og derfor sidder med hånden i vand nu :rulle:



Jaja, thats good and all, men hvordan fanden fik du skrevet det fra fremtiden?
Det er noget episk klodsethed der gør det muligt :lol:


:forvirret:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så koldset...

Indlægaf Persnikedy » 22. feb 2018, 07:46

Guilded_Lily skrev:
Persnikedy skrev:
Bøtte skrev:For 2,5 uge siden brændte jeg mig på mit job fordi jeg klumpede rundt i noget jeg har gjort masser af gange før.
Skip til i dag hvor jeg gør PRÆCIS det samme igen og derfor sidder med hånden i vand nu :rulle:



Jaja, thats good and all, men hvordan fanden fik du skrevet det fra fremtiden?
Det er noget episk klodsethed der gør det muligt :lol:


:forvirret:


Det er den 22 idag, Bøttes indlæg står som skrevet den 23

(edit... jeg så lige det var 23januar.... shit.. my bad)
5
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Så koldset...

Indlægaf Mi55y » 22. feb 2018, 08:49

Min kæreste påstod for nylig, at jeg var enormt klodset. Det er aldrig noget, jeg selv har tænkt over, men nu hvor jeg gør... Ja ok, I see it. Den anden dag kommer jeg gående inde i stuen. Går ikke og kigger ned i telefonen eller noget som helst - ser ligefrem. Og vader direkte ind i sofaen!? I en sådan grad, at jeg taber det, jeg har i hænderne og vælter halvt indover sofaen... Hvordan jeg kunne overse den sofa, det ved jeg ikke. :forvirret:

I går, da jeg rejser mig fra bordet, støder jeg først benet ind i bordbenet - og lige derefter tåen ind i stolebenet. :rulle:

Og så brænder jeg mig stort set altid, når jeg bager. Pt. har jeg to mærker på den ene håndryg.

Så ja, mit navn er Mi55y og jeg er klodset.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Generelt"