Debatterne.dk - har du prøvet det?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3542

Re: Debatterne.dk - har du prøvet det?

Indlægaf Sophies-mor » 7. feb 2018, 20:57

Rikke skrev:
Mistermor skrev:Jeg er ret glad for stedet her. Faktisk har denne tråd været en øjenåbner i forhold til, hvor lidt jeg har lyst til at finde et andet sted. Så total modsat virkning for mit vedkommende.

X 2!

Jeg skal ingen steder. Og slet ikke derhen :)

X 3.

Heller ikke her. Jeg bliver her.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 866
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8907

Indlægaf Rikke » 7. feb 2018, 20:57

PernilleSilke skrev:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, HVOR fint et betatester-badge de har derovre på den nye debat, men det her synes altså er et rigtig fint plaster på såret :lun:

Billede

Man kan eksempelvis bruge det som avatar eller som baggrundskærm på sin pc :afro:

Med hensyn til de gamle sind, så skal man huske, at selvom der i dette øjeblik er gamle sind, der er i færd med at hænge påskegardiner op (sorry, Sangius :P), så er der samtidig unge sind, der begejstres over Kinderæg og dets slægtninge. Så mon ikke det alt sammen opvejer hinanden :D

Challenge accepted!

Her ser i vores betatester badge :)

Jeg synes det er ret underholdende hvilken drejning tråden har taget, og det viser jo bare jeres store loyalitet.

Helt fair! Tråden var også mest lavet for at gøre jer opmærksomme på at debatterne.dk findes, HVIS I på et tidspunkt var nysgerrige :) :banan:

Men det var “vi” så ikke. Godnat. Og sov godt :D
0
:whip:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 297
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 6889

Indlægaf decibell » 7. feb 2018, 20:59

Rikke skrev:Jeg elsker jer. Og jeg forlader jer aldrig. ALDRIG, siger jeg :D

Jeg går lige i tænkeboks, om det er godt eller dårligt. :fløjt:

:kys:
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 866
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8907

Indlægaf Rikke » 7. feb 2018, 21:00

decibell skrev:

Hov hov :sur:
1
:whip:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 297
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 6889

Indlægaf decibell » 7. feb 2018, 21:03

Rikke skrev:
decibell skrev:

Hov hov :sur:

:ae: Sorry, kunne ikke lade være. :P
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Frk. L
Kort karma: 340
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3811

Indlægaf Frk. L » 7. feb 2018, 21:05

Bliver ved med at læse det som dePatterne! :fløjt:

Nåmenøhh jeg skal ingen steder. Her er så mange dejlige mennesker - så I har bare at blive her allesammen :lun:
6
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 19
Likede indlæg: 644

Indlægaf DenBruneMunk » 7. feb 2018, 21:05

LadyFox skrev:Jeg ville dumpe på meget hurtigt på regel 1 og 2, selvfølgelig alt efter hvordan man tolker grimt og unødvendigt sprogbrug.
Nu skal man vel heller ikke overdrive og fremhæve noget som allerede eksisterer mange andre steder, som f.eks lige her.

Personligt har sprogbrug været et problem her, for folk elsker at anmelde folk for det, og da det er kvinders verden så ryger den direkte ind på nr.2 som grimt sprog, hvor mænd nok mere mente det var en håndværker samtale, og forklarede folk de skulle slappe lidt..

Så Måske kunne andre være bedre til nr.2 uden at overdrive.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk

Indlægaf DenBruneMunk » 7. feb 2018, 21:11

Dime skrev:PhpBB her og PhpBB der.
Det burde udløse porredask at omtale det som "moderne"
Smid en Discourse server op, så var der i det mindste et teknisk argument for at prøve det af...

Og nu er der ellers en nyere phpBB version ude :) snøft..

Selvom Windows 3.11 for workgroups har skiftet navn, så ville jeg da ikke vælge anden/helt ny platform, bare fordi der brygges på den gamle, og forbedrer hvor man forbedre kan.

Android f.eks kan da slet ikke komme ind under Windows platformen som bruger platform til alle de forskellige virksomheder der ville... Så med forbehold, så er phpBB stadig under udvikling, hvor andre ikke nødvendigvis udfordrer dette men angriber det med mere grafik og hvad jeg vil kalde unødvendig grafik.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1215
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 19946

Indlægaf LadyFox » 7. feb 2018, 21:15

DenBruneMunk skrev:
LadyFox skrev:Jeg ville dumpe på meget hurtigt på regel 1 og 2, selvfølgelig alt efter hvordan man tolker grimt og unødvendigt sprogbrug.
Nu skal man vel heller ikke overdrive og fremhæve noget som allerede eksisterer mange andre steder, som f.eks lige her.

Personligt har sprogbrug været et problem her, for folk elsker at anmelde folk for det, og da det er kvinders verden så ryger den direkte ind på nr.2 som grimt sprog, hvor mænd nok mere mente det var en håndværker samtale, og forklarede folk de skulle slappe lidt..

Jeg synes det er helt i orden at man ikke må svine andre til. Det mener jeg heller ikke selv jeg gør, så sådan en regel ville jeg ikke dumpe på.

Men grimt sprogbrug, det har jeg til tider. Jeg holder meget af at bande f.eks. :blush2:
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
DenBruneMunk

Indlægaf DenBruneMunk » 7. feb 2018, 21:18

LadyFox skrev:
DenBruneMunk skrev:

Jeg synes det er helt i orden at man ikke må svine andre til. Det mener jeg heller ikke selv jeg gør, så sådan en regel ville jeg ikke dumpe på.

Men grimt sprogbrug, det har jeg til tider. Jeg holder meget af at bande f.eks. :blush2:

hehe, ordsprog og sprogbrug kan være grimt, og andre kan tage det som næsvis, og så har man ikke talt med bandeord , så har man talt nedladende til en.

f.eks
Man ser tit smarte fyrer med dumme kvinder, men man ser næsten aldrig en smart kvinde med en dum fyr
:) (Husk nu, det er bare et ordsprog, reference: Google)
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 166
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4205

Indlægaf Miss_no_More » 7. feb 2018, 21:44

Nej tak, jeg skal ingen steder :)
Det tager tid for mig at "lære folk at kende", så skulle jeg nogensinde oprette en personlig tråd, ville det blive herinde, hvor jeg ved, hvilke brugere jeg normalt er enige med og hvis holdning jeg respekterer, og hvilke jeg anser som tågehorn og indlæg jeg skal glide hen over.

Og så er der nogle skønne, skøre personligheder her med en mærkelig, underfundig humor :lun:
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 775
Likede indlæg: 10975

Re: MODERATION

Indlægaf dgd2007 » 7. feb 2018, 22:20

Er du nu fugl igen? :lol:

Billede
8
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 123
Likede indlæg: 2267

Indlægaf Tux » 7. feb 2018, 22:49

Er det bare mig eller er det et elendigt domænenavn? Var alle e gode navne taget eller hvad?

Jeg forstår at der selvfølgelig er debatter om mere end en ting, hermed debatter i flertal, men det lyder jo bare retarderet :forvirret2:
1
Brugeravatar
DenBruneMunk

Indlægaf DenBruneMunk » 7. feb 2018, 23:00

Tux skrev:Jeg forstår at der selvfølgelig er debatter om mere end en ting, hermed debatter i flertal, men det lyder jo bare retarderet :forvirret2:
Jeg tror bare der mangler en "-" Debat - terne.dk - De kan godt lide terne tøj :)
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 509
Likede indlæg: 11071

Indlægaf Flora » 7. feb 2018, 23:11

DenBruneMunk skrev:
Tux skrev:Jeg forstår at der selvfølgelig er debatter om mere end en ting, hermed debatter i flertal, men det lyder jo bare retarderet :forvirret2:
Jeg tror bare der mangler en "-" Debat - terne.dk - De kan godt lide terne tøj :)

Et par debat-terner i gang med en heftig debat :afro:

Billede
10

Tilbage til "Generelt"