En fiktionel karakters død, du aldrig kom dig over

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Akehurst2
Kort karma: 616
Likede indlæg: 13762

Re: En fiktionel karakters død, du aldrig kom dig over

Indlægaf Akehurst2 » 29. maj 2018, 08:37

Alkaia skrev:Thomas i "Min ven Thomas".

Den her tråd bringer virkelig minder frem. Åh, hvor var det dog trist at han døde og så uden at få den mand han var forelsket i :trist: :trist:
0
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1889

Indlægaf Frøken Himmelblå » 31. maj 2018, 17:35

ina skrev:Rita i Dexter. Stoppede med at se serien derefter.

Det er nok meget godt du stoppede dér, hvis du synes Ritas død var trist. Det blev meget værre senere hen :trist: Jeg er ret vild med serien. Men sidste afsnit :whine:
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
ina
Kort karma: 304
Likede indlæg: 2153

Indlægaf ina » 31. maj 2018, 18:23

Frøken Himmelblå skrev:

Det er nok meget godt du stoppede dér, hvis du synes Ritas død var trist. Det blev meget værre senere hen :trist: Jeg er ret vild med serien. Men sidste afsnit :whine:

Jeg SKAL se resten på et tidspunkt. Men det afsnit med Ritas død var så voldsomt, det tog mig virkelig lang tid at komme nogenlunde over det. Så ved ikke helt om jeg tør/bør se mere. :(
0
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1889

Indlægaf Frøken Himmelblå » 31. maj 2018, 18:26

ina skrev:
Frøken Himmelblå skrev:

Jeg SKAL se resten på et tidspunkt. Men det afsnit med Ritas død var så voldsomt, det tog mig virkelig lang tid at komme nogenlunde over det. Så ved ikke helt om jeg tør/bør se mere. :(

Altså serien er rigtig god, så kan godt anbefale den :) Vil ikke spoile noget, så min mund er lukket med syv segl.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
ina
Kort karma: 304
Likede indlæg: 2153

Indlægaf ina » 31. maj 2018, 18:30

Frøken Himmelblå skrev:
ina skrev:
Frøken Himmelblå skrev:

Altså serien er rigtig god, så kan godt anbefale den :) Vil ikke spoile noget, så min mund er lukket med syv segl.

Var helt vild med den indtil Rita blev myrdet. Og jeg har vist nok læst lidt spoilers, fordi jeg var nysgerrig og ikke kunne se videre. :genert:
0
Mirabella
Kort karma: 18
Likede indlæg: 180

Indlægaf Mirabella » 31. maj 2018, 20:12

Root skulle have haft lov til at udleve hendes lesbiske kærlighed til Shaw
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 203
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 3635

Indlægaf Ellin » 5. jun 2018, 17:53

Alkaia skrev:Nick i Fear the Walking Dead.

Jeg ved at Frank Dillane gerne ville prøve nye ting, Nick var bare altid min yndlings. Han startede ud med at være stofmisbruger til at blive denne helstøbte, sunde unge mand og jeg tror virkelig at ham og Morgan kunne have bragt serien op til nye højder.

Aldrig har noget føltes så meningsløst siden Glenn og Abraham blev smadret af Lucille og Megan i TWD. :whine:

Jeg har ikke set TWD siden de to døde.
Overvejede at genoptage FTWD, men hvis Nick alligevel dør, lommer det ikke til at ske.
0
Ud Mod hele verden
afsted ligemeget hvorhen
fri og let om hjertet
aldrig mere tilbage igen

Tilbage til "Generelt"