Hvad er din mærkelige ting i badet?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2133

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf klumphen » 18. feb 2018, 09:42

Miss_no_More skrev:Jeg hører musik, bruger håndbruser selvom vi har rainshower eller hvad de nu hedder og så skal vandet ikke være så varmt, at man føler sig som en kogt reje.

Jeg gider ikke sex i badet, det er overvurderet. Og så synes jeg det er klamt, når der glider hår ned mellem balderne, når håret skal vaskes :tie: HADER løse hår. Og i særdeleshed våde løse hår.

Jeg kan også finde på at tisse i badet.

Øh, jamen vasker vandet ikke bare de løse hår af dig og ned i afløbet? :gruble:
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 213
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4755

Indlægaf Miss_no_More » 18. feb 2018, 10:15

klumphen skrev:
Miss_no_More skrev:Jeg hører musik, bruger håndbruser selvom vi har rainshower eller hvad de nu hedder og så skal vandet ikke være så varmt, at man føler sig som en kogt reje.

Jeg gider ikke sex i badet, det er overvurderet. Og så synes jeg det er klamt, når der glider hår ned mellem balderne, når håret skal vaskes :tie: HADER løse hår. Og i særdeleshed våde løse hår.

Jeg kan også finde på at tisse i badet.

Øh, jamen vasker vandet ikke bare de løse hår af dig og ned i afløbet? :gruble:

Jo, til sidst ender de jo i afløbet. Men det kræver som regel lidt arbejde at nå dertil.
3
Maria86
Kort karma: 6
Likede indlæg: 62

Indlægaf Maria86 » 18. feb 2018, 11:33

Når jeg er i svømmehallen og vand er koldt så går jeg hjem og går i bad :) vil ikke bruge tid på et bad når vand er koldt. Men når vandet er varmt så bruger jeg gerne længe på det og tager et bad som jeg vil gøre n*n jeg er hjem :) Jeg kan nemt bruge 30 minutter fra jeg står op til at gå i bad og tage tøj på efter en tur i svømmehallen :)
0
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 576
Likede indlæg: 3140

Indlægaf Falstria » 18. feb 2018, 12:49

vulpesVelox skrev:
Falstria skrev:
vulpesVelox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg eksperimenterer altid med at forkorte tiden jeg bruger på bad og andre "gøre mig klar" opgaver. Jeg ser det som dødsenskedelig spild af tid.
Så det kan være: Kan man putte hårshampoo i det øverste hår og balsam i spidserne, på samme tid, i stedet for at gøre det efter hinanden? Kan man lade være med at tørre sig og i stedet lufttørre imens man børster tænder og ordner hår? Kan man børste tænder imens man har våde håndklæder viklet om fødderne og trækker dem hen over gulvet så det gør det ud for en gulvvask? Kan man have rigtig mange ens bluser og ens bukser så man undgår at skulle tænke over hvad der passer sammen? Kan man sy strømper fast til buksebenene så man bare kan trække begge dele på i ét "svup"? osv.

Det lyder altsammen uhyggeligt velkendt. Og dét får mig til at tænke på, at der måske er grundlag for at oprette en ny, olympisk disciplin.

Den vinder jeg, spilder ikke engang tid på hårshampo og andet hår dims, har kun tøj der passer sammen på kryds.

Skal da lige overveje at sy strømperne fast i bukserne :gruble:

Mon der er et marked for fuldautomatiserede vaskehaller til mennesker? Jeg tænker rullebånd, kraftige dyser og industrielle varmluftskanoner. Og måske luksus-voksbehandling samt duften af ny bil også kunne være et hit.

Hvis det kunne foregå i det private...

En brusekabine hvor man går ind, løfter armene over hovedet, drejer rundt to gange og så ud igen.
0
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 104
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2341

Indlægaf Alkaia » 18. feb 2018, 13:17

Synes at tage bad er virkelig kedeligt, så de varer højest et par minutter hvis håret ikke skal vaskes.
Derudover har jeg altid åben dør når jeg er hjemme eller hos kæresten, da dampen ellers ikke kan komme ud. Det fancy luftudsug fungerer ikke, og oveni larmer det så meget at jeg har stoppet det til med vat. :genert:

Og jeg får også en ret træls kat, hvis jeg lukker døren til badeværelset. :-D

Nå ja, og jeg tisser i badet. Det kan man jo ligeså godt.
0
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 828
Likede indlæg: 4900

Indlægaf Planten » 18. feb 2018, 17:07

vulpesVelox skrev:
Skralde skrev:Lige som Planten elsker jeg også at bade i totalt mørke. Sanserne bliver skærpet og nydelsen bliver total :love: Og så børster jeg også ofte tænder imens.

Udfordringen er vel at få lagt en nogenlunde symmetrisk makeup bagefter. Forestiller jeg mig.

Altså jeg bruger ikke makeup, så mit fjæs er bare så symmetrisk, som det nu er født til at blive :D
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 828
Likede indlæg: 4900

Indlægaf Planten » 18. feb 2018, 18:07

vulpesVelox skrev:
Planten skrev:
vulpesVelox skrev:
Skralde skrev:Lige som Planten elsker jeg også at bade i totalt mørke. Sanserne bliver skærpet og nydelsen bliver total :love: Og så børster jeg også ofte tænder imens.

Udfordringen er vel at få lagt en nogenlunde symmetrisk makeup bagefter. Forestiller jeg mig.

Altså jeg bruger ikke makeup, så mit fjæs er bare så symmetrisk, som det nu er født til at blive :D

nåh nej, selvfølgelig. Det er jo helt omsonst, når lyset er slukket :deer:

Præcis :cool:
0

Tilbage til "Generelt"