Hvad er din mærkelige ting i badet?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Wizzze » 15. feb 2018, 07:43

Jeg ved nogen sidder ned under bruseren, andre tager sig en tissetur nu vandet løber, personligt børster jeg tænder under bruseren. Det giver lige et par minutter ekstra under det varme vand, uden at man samlet brugere længere tid på badeværelset, multitasking FTW :rock:

Hvad er din mærkelige ting i badet?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Daine » 15. feb 2018, 07:48

Øhm ... ingenting :genert:


#kedelig
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Pandesteg » 15. feb 2018, 07:52

Ikke noget tror jeg - andet end at jeg altid prøver at blive så hurtigt færdig som muligt. Er ikke særlig vild med at bade :genert:
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Annione » 15. feb 2018, 08:00

Jeg tror ikke det er specielt mærkeligt, men jeg bruger skrubbemaske i ansigtet, mens jeg står under bruseren. Typisk mens min hårkur trækker.
1
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf thomassneum » 15. feb 2018, 08:04

Jeg står altid med armene over kors, som var jeg på lig de parade.
Ellers må det mest mærkelige i badet vel bare være mig. :)
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8936
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. feb 2018, 08:06

ifølge ung pige i svømmehal, stærk foruroligende at jeg bruger billig shampoo og balsam, mit hår burde tilsyneladende være ikke eksisterende på den konto :lol:
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Stitch » 15. feb 2018, 08:09

Hvis jeg ved, det bliver et af de længere bade (hårkur etc) så sætter jeg altid en serie på, som jeg så kan se/høre imens.

Jeg børster gerne tænder i badet.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Lulu » 15. feb 2018, 08:14

Jeg er helst under bruseren til der ikke er mere varmt vand :D
Derudover leger jeg med vandet. Står på mærkelige måder, trykker armene ind til kroppen, laver noget vandopfang i albueleddet etc. Jeg elsker det.
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf hotlips » 15. feb 2018, 08:20

Jeg har sådan noget læderhud, det har alle selvfølgelig, men min søster har altid kaldt det læderhud fordi jeg kan tåle alt og jeg til gengæld er nødt til at kradse det gamle hud af, skrubbehalløj kan ikke tage det, det kradser det bare op men det bliver på så jeg ser beskidt ud bagefter.

Det er nu ellers noget jeg mest betragter som en god ting, jeg har aldrig haft de der røde hænder de andre fik af at gå med våde hænder i frostvejr hver dag da jeg passede dyr og jeg har ikke været nødt til at rende og tage creme på ustandseligt når jeg har arbejdet i køkken eller på hospital, og jeg er efterhånden ret sikker på min dreng har arvet det, han har aldrig haft brug for almindelig creme og det er minimalt hvad han har haft af problemer da han var blebarn, det var så sjældent han var rød at hans far vist aldrig fik lært hvad man gør.

Men det har den ulempe at man ikke kan nøjes med et hurtigt bad i mere end et par dage, så skal man ud og stå der længe nok til at det bliver opløst og det kan kradses af, jeg har prøvet alt hvad der er af loofa, skrubbehandsker, skrubberemme, hamp fiduser og en elektrisk dims der skulle kunne slibe det af. Enten kradser de det bare op som skrubbecreme eller også virker det og så bliver de stoppet til på ingen tid og så holder de op med at virke.

Jeg har læst man normalt skifter den yderste hud en gang om måneden, det passer ikke på mig, der går vel lige omkring en uge, så har jeg et nyt gammelt lag der nærmest sidder løst hvis ikke jeg får det af, når jeg har haft gips på har jeg taget det af en gang om ugen og det har passet fint.
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4926
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7914

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Nicolait » 15. feb 2018, 08:26

Jeg ved ikke om det er mærkeligt, men jeg hører musik i badet.
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf billiebean » 15. feb 2018, 08:29

Det er nok temperaturen på vandet. Jeg er åbenbart ikke sart på den front, for har temperaturen på næsten max og når min mand kommer ind i bruseren, er han lige ved at skrige.
2
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4559

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf PerXX » 15. feb 2018, 08:33

billiebean skrev:Det er nok temperaturen på vandet. Jeg er åbenbart ikke sart på den front, for har temperaturen på næsten max og når min mand kommer ind i bruseren, er han lige ved at skrige.

Billede
7
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf hotlips » 15. feb 2018, 08:58

Da jeg var teenager boede jeg i en periode hos min far, hans kone syntes tydeligvis jeg var meget mærkelig fordi jeg tog sundhedsbade hvor jeg lagde urter i badekarret og hældte kogende vand på før jeg fyldte det med almindeligt vand og jeg havde sådan en rund forsølvet bakke hvor alt mit grej stod,også to glas med forskellige former for udtræk men det var jo mest hvad der er helt almindeligt for mange damer, så tog jeg mig tid og fik ordnet tæer, brugt ansigtsmasker og hårkur og hvad der ellers er hverdag for de fleste civiliserede hunkøn. Bortset fra at jeg kunne smide hud ved sådan en tur til at stoppe afløbet..

Jeg hørte stadig for det da de blev skilt 20 år senere men min mor har jo altid gået op i at være en dame, min fars kone var sådan en med lange hår under armene, tanktoppe og så havde hun skæbstubbe så hun kradsede altid.

Det har nok været hvad der kan kaldes et kulterklash..
2
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30152

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf TinaW » 15. feb 2018, 09:20

billiebean skrev:Det er nok temperaturen på vandet. Jeg er åbenbart ikke sart på den front, for har temperaturen på næsten max og når min mand kommer ind i bruseren, er han lige ved at skrige.


Her er det omvendt. Jeg kan næsten ikke være under bruseren, hvis det er manden der bestemmer temperaturen. Han synes så til gengæld nærmest at jeg vinterbader, når jeg er i bad :fløjt:
Mine bade tager ikke så lang tid, synes det er spild af vand at bruge meget tid i badet.
1
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10681

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Little_Woman » 15. feb 2018, 09:37

Jeg tager helst kølige og korte bade; jeg er ikke specielt vild med ar gå i brusebad. Det passer fint når jeg bor i kolonihaven, der varer det varme vand ikke evigt :-D
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:

Tilbage til "Generelt"