Hvad er din mærkelige ting i badet?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Tibbler » 15. feb 2018, 09:40

Jeg holder altid bruseren i hånden. Jeg synes bedre, jeg kan vaske sæbe af på den måde, og så er det bare mere rart, når vandstrålen kommer helt tæt på f.eks nakken, lænden eller brystkassen - så bliver varmen hurtigere fordelt ud i kroppen
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf lillebjoern » 15. feb 2018, 10:04

Hos mig er det også vandtemperaturen. Det skal være varmt :D Der står også noget af en dampsky op af vandet, når jeg bader. Derudover kan jeg godt lide at synge, men det er vist ret normalt.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Juki » 15. feb 2018, 10:17

I mit barndomshjem er der badekar. Når jeg som teenager var alene hjemme elskede jeg at tage mit lille fjernsyn med derud og så se dårlig tv i lang tid imens jeg langsomt blev opløst :D

Det er sådan et lille siddebadekar så jeg eksperimenterede også ret meget med mærkelige stillinger. Nogle gange var det rent held at jeg ikke endte med at drukne, kan jeg jo se nu :genert:

Og så skulle jeg lave tryk og sidde fast i kanten når vandet løb ud :-D Det gav et ordentligt smæld nogle gange. Jeg ved egentlig ikke hvorfor det skulle være sjovt for det var ikke specielt rart :lol:

Nu hører jeg vist kun dårlig lokalradio, men det fungerer som fin motivation for at blive hurtigt færdig.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Tata » 15. feb 2018, 11:13

Jeg elsker Lush-produkter. Nuff said :D
0
Timian :lun:
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf lulu-p » 15. feb 2018, 11:23

Jeg tager meget korte bade. Et brusebad tager sjældent mere end 2 minutter. Når jeg skal vaske hår tager det lidt længere.

Korte bade er mærkelige..har jeg hørt. Hvis man er kvinde.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf kidkomb » 15. feb 2018, 11:36

Om det decideret er i denne kategori ved jeg ikke, men: Mit håndklæde skal ikke være for blødt. Et håndklæde skal suge. Meget. Og frottere.
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf LaScrooge » 15. feb 2018, 11:39

Jeg tager også korte bade og slukker vandet mens jeg sæber mig ind, påp vandbesparermåden. Og når jeg er færdig, skruer jeg vandet hen på iskoldt og skyller først det ene ben, så det andet, så venstre arm, så højre og til sidst hele kroppen :-D - det har fået mænd til at skrige :lol: men det er godt for blodomløbet!
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Juki » 15. feb 2018, 11:45

kidkomb skrev:Om det decideret er i denne kategori ved jeg ikke, men: Mit håndklæde skal ikke være for blødt. Et håndklæde skal suge. Meget. Og frottere.

Den er jeg med på!

Et koldt gys og så et lettere, stift håndklæde der krader og tager ved :slem:

Jeg hader bløde håndklæder der føles som et blødt fleecetæppe. Det tager hundrede år at blive tør. Det værste er når badeværelset er dampet til eller temperaturen er høj pga. årstiden. Og hvis man så har travlt oveni. Man når aldrig at blive ordentlig tør før man er begyndt at svede det forrige sted man tørrede. Så tørrer man der igen, så bliver man fugtig det forrige sted osv.

Neverending story :panik:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf girl_beat » 15. feb 2018, 16:11

Det skulle da lige være, at jeg ofte bruger 2 x shampoo :gruble:

Ellers foretrækker jeg forholdsvis korte bade og en 'standardtemperatur' på 38 grader varmt vand :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3440
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Alphilia » 15. feb 2018, 17:17

Nok mest et ret stort udvalg af halvdyre showergels
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Miss_no_More » 15. feb 2018, 17:25

Jeg hører musik, bruger håndbruser selvom vi har rainshower eller hvad de nu hedder og så skal vandet ikke være så varmt, at man føler sig som en kogt reje.

Jeg gider ikke sex i badet, det er overvurderet. Og så synes jeg det er klamt, når der glider hår ned mellem balderne, når håret skal vaskes :tie: HADER løse hår. Og i særdeleshed våde løse hår.

Jeg kan også finde på at tisse i badet.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9555
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Santa » 15. feb 2018, 17:38

Ifølge de håndværkere, som lavede nyt badeværelse for os, er det vildt mærkeligt, at jeg insisterede på at beholde mit badekar....
Men der er plads til det - altså, bruseren er monteret i den ene ende af karret, og så står man bare op og bruser sig, hvis man vil det - og jeg elsker at tage et bad en gang i mellem.
Ellers tror jeg ikke at jeg er særlig mærkelig.
Jeg kan bruge en hel dag på at tage mig sammen til at gå i bad, men elsker det bagefter....nogen gange er det bare besværligt, især om vinteren. Nok mest fordi jeg har meget langt hår, som jo så skal tørres osv.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Spjaerten » 15. feb 2018, 17:48

Tager korte bade.
Tager ofte tilløb til det, altså hader ikke bade. Elsker vådt hår men det er ikke særlig praktisk og mit garn er monster besværligt at håndtere :evil:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Minionine » 15. feb 2018, 17:59

Jeg tisser i badet. Men ifølge Normal reklamen er det helt normalt! (og miljøvenligt :engel: )
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Juki » 15. feb 2018, 18:28

Santa skrev:Ifølge de håndværkere, som lavede nyt badeværelse for os, er det vildt mærkeligt, at jeg insisterede på at beholde mit badekar....
Men der er plads til det - altså, bruseren er monteret i den ene ende af karret, og så står man bare op og bruser sig, hvis man vil det - og jeg elsker at tage et bad en gang i mellem.
Ellers tror jeg ikke at jeg er særlig mærkelig.
Jeg kan bruge en hel dag på at tage mig sammen til at gå i bad, men elsker det bagefter....nogen gange er det bare besværligt, især om vinteren. Nok mest fordi jeg har meget langt hår, som jo så skal tørres osv.

Jeg forstår heller ikke at det ikke er mere udbredt med badekar :D

Og hvorfor folk er vilde med de der kæmpe hjørnespabade i stedet. De er virkelig overvurderede i mit hoved.. :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"