Hvad er din mærkelige ting i badet?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1261
Likede indlæg: 4729

Re: Hvad er din mærkelige ting i badet?

Indlægaf Spjaerten » 15. feb 2018, 17:48

Tager korte bade.
Tager ofte tilløb til det, altså hader ikke bade. Elsker vådt hår men det er ikke særlig praktisk og mit garn er monster besværligt at håndtere :evil:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1052

Indlægaf Minionine » 15. feb 2018, 17:59

Jeg tisser i badet. Men ifølge Normal reklamen er det helt normalt! (og miljøvenligt :engel: )
5
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 15. feb 2018, 18:28

Santa skrev:Ifølge de håndværkere, som lavede nyt badeværelse for os, er det vildt mærkeligt, at jeg insisterede på at beholde mit badekar....
Men der er plads til det - altså, bruseren er monteret i den ene ende af karret, og så står man bare op og bruser sig, hvis man vil det - og jeg elsker at tage et bad en gang i mellem.
Ellers tror jeg ikke at jeg er særlig mærkelig.
Jeg kan bruge en hel dag på at tage mig sammen til at gå i bad, men elsker det bagefter....nogen gange er det bare besværligt, især om vinteren. Nok mest fordi jeg har meget langt hår, som jo så skal tørres osv.

Jeg forstår heller ikke at det ikke er mere udbredt med badekar :D

Og hvorfor folk er vilde med de der kæmpe hjørnespabade i stedet. De er virkelig overvurderede i mit hoved.. :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
pige1987
Kort karma: 14
Likede indlæg: 243

Indlægaf pige1987 » 15. feb 2018, 21:03

Juki skrev:
Santa skrev:Ifølge de håndværkere, som lavede nyt badeværelse for os, er det vildt mærkeligt, at jeg insisterede på at beholde mit badekar....
Men der er plads til det - altså, bruseren er monteret i den ene ende af karret, og så står man bare op og bruser sig, hvis man vil det - og jeg elsker at tage et bad en gang i mellem.
Jeg kan bruge en hel dag på at tage mig sammen til at gå i bad, men elsker det bagefter....nogen gange er det bare besværligt, især om vinteren. Nok mest fordi jeg har meget langt hår, som jo så skal tørres osv.

Og hvorfor folk er vilde med de der kæmpe hjørnespabade i stedet. De er virkelig overvurderede i mit hoved.. :genert:

Alle dem jeg kender med spabade bruger dem aldrig og samler bare støv/ekstra rengøring. :)
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 15. feb 2018, 21:05

pige1987 skrev:
Juki skrev:

Alle dem jeg kender med spabade bruger dem aldrig og samler bare støv/ekstra rengøring. :)

Det er også mit indtryk, men nogen må jo have haft lyst til at eje dem :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lykke
Kort karma: 158
Likede indlæg: 3497

Indlægaf Lykke » 15. feb 2018, 21:06

Er der nogensinde blevet lavet en undersøgelse af mænd vs kvinders tidsforbrug på bad?
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 783
Likede indlæg: 4580

Indlægaf Planten » 15. feb 2018, 21:10

Jeg kan godt lide at bade i mørke :lun:
2
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1935

Indlægaf Nicolait » 15. feb 2018, 21:33

Planten skrev:Jeg kan godt lide at bade i mørke :lun:

I mørket kan ingen se Norman Bates komme snigende. :panik:

Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne dæmpe belysningen til noget mere hyggeligt end et linesterrør.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 783
Likede indlæg: 4580

Indlægaf Planten » 15. feb 2018, 21:38

Nicolait skrev:

Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne dæmpe belysningen til noget mere hyggeligt end et linesterrør.

Er det en fra en gyser? :) hvis det er, så bliver man jo ikke forskrækket, før man dør. Så hygger man, indtil man dør :)
1
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1935

Indlægaf Nicolait » 15. feb 2018, 21:41

Planten skrev:
Nicolait skrev:

Er det en fra en gyser? :) hvis det er, så bliver man jo ikke forskrækket, før man dør. Så hygger man, indtil man dør :)

Det er fra psycho. Jep en gyser. Men hvis man skal dø, så kunne det være værre end mens man tager et varmt bad.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
pige1987
Kort karma: 14
Likede indlæg: 243

Indlægaf pige1987 » 15. feb 2018, 22:03

Måne skrev:Jeg baderstort set altid 2 gange om dagen, nogen gage 3 eller 4.
Jeg har vandet på 50-60 grader og bruger kun sæbe under armene og på fødderne.
Børster tænder i badet og sidder ned og laver til tider mine øvelser fra fysioterapeuten imens jeg står i badet og har altid bruseren i hånden. Bruger bodyshampoo når jeg barberer ben og så pudser jeg næse i badet, da jeg altid bliver snottet af at stå der :D

4 gange... :ad!:
0
Brugeravatar
Movita
Kort karma: 6
Likede indlæg: 110

Indlægaf Movita » 15. feb 2018, 22:11

Måne skrev:Jeg baderstort set altid 2 gange om dagen, nogen gage 3 eller 4.
Jeg har vandet på 50-60 grader og bruger kun sæbe under armene og på fødderne.
Børster tænder i badet og sidder ned og laver til tider mine øvelser fra fysioterapeuten imens jeg står i badet og har altid bruseren i hånden. Bruger bodyshampoo når jeg barberer ben og så pudser jeg næse i badet, da jeg altid bliver snottet af at stå der :D

Jeg tør slet ikke tænke på din vandregning :genert:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1412
Likede indlæg: 23983

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2018, 00:55

Jeg eksperimenterer altid med at forkorte tiden jeg bruger på bad og andre "gøre mig klar" opgaver. Jeg ser det som dødsenskedelig spild af tid.
Så det kan være: Kan man putte hårshampoo i det øverste hår og balsam i spidserne, på samme tid, i stedet for at gøre det efter hinanden? Kan man lade være med at tørre sig og i stedet lufttørre imens man børster tænder og ordner hår? Kan man børste tænder imens man har våde håndklæder viklet om fødderne og trækker dem hen over gulvet så det gør det ud for en gulvvask? Kan man have rigtig mange ens bluser og ens bukser så man undgår at skulle tænke over hvad der passer sammen? Kan man sy strømper fast til buksebenene så man bare kan trække begge dele på i ét "svup"? osv.
6
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 261
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 2942

Indlægaf Tricolette » 16. feb 2018, 09:53

Tror ikke jeg har nogle særlige vaner i badet til daglig. Det skulle da lige være at bruge alle 7 minutter under bruseren indtil lysen slukker automatisk (lysføler).

Til gengæld bruger jeg mit spabad jævnligt (ca hver 14 dag). Når jeg har ligget der og slappet af en halv til en hel time, tager jeg gerne en runde med fodfilen, inden jeg står op, så den hårde hud på fødderne forsvinder. Slutter derefter af med en smut under den halvkolde bruser for lige at få kropstemperaturen lidt ned.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 332
Likede indlæg: 13436

Indlægaf paint » 16. feb 2018, 10:13

Jeg synger ofte under bruseren.Jeg synger højt og det lyder ad helvede til. Dette er en af grundene til at min kæreste, nægter at være ude under bruseren når jeg er der. Jeg har endda sat to brusehoveder op. Men hun kan simpelthen ikke holde ud at høre 'Hotel California' eller diverse Rolling Stones klassikere, udsat for min "FORFÆRDELIGE" bruserfortolkning. :)
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Generelt"