Har du en supersans? Hvad kan den?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 15. mar 2018, 12:45

DenSyngendeLussing skrev:Jeg tror altså også kun det er kvinder, der bruger bind, som I kan lugte. Tamponer og kopper sidder jo oppe i skeden, så det kan jeres næser næppe opfange. Men menstruationsblod har en ret markant lugt, når det bliver iltet, så det er ikke usandsynligt, at I kan opfange det, hvis I står tæt på. :)

Det er ikke blodet jeg kan lugte, det er kroppen der afgiver en særlig lugt. Jeg kunne fx lugte på min datter at hun snart skulle have sin første mens.
3
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf dgd2007 » 15. mar 2018, 16:27

Falstria skrev:Jep

Men vil ikke afsløre hvad den kan :-p

Jeg bruger den professionelt.

Du kan roligt sige det - vores munde er lukket med 7 segl (hver!) :fløjt:
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Mangoness » 16. mar 2018, 17:55

Jacobsen81 skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Jeg tror altså også kun det er kvinder, der bruger bind, som I kan lugte. Tamponer og kopper sidder jo oppe i skeden, så det kan jeres næser næppe opfange. Men menstruationsblod har en ret markant lugt, når det bliver iltet, så det er ikke usandsynligt, at I kan opfange det, hvis I står tæt på. :)

Det er ikke blodet jeg kan lugte, det er kroppen der afgiver en særlig lugt. Jeg kunne fx lugte på min datter at hun snart skulle have sin første mens.


Jeg kan altså også lugte, at min egen duft ændrer sig. Jeg har skam forsøgt at vaske duften væk, men det virker ikke :genert: :blush:

(Jeg kan dog ikke lugte det ved andre)
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6141

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Contrast » 8. apr 2018, 16:23

Jeg husker samtaler med andre ret godt. Har i hvert fald fået det at vide af en del efterhånden. Jeg holder andre oppe på noget, de sagde, hvor de er sådan "sagde jeg det?" :lol:

Dog er nogle af dem også viiirkeligt dårlige til det selv, så det kan lige så vel være det. :P Der var f.eks. en af mine ekser, som jeg kunne fortælle jokes til, hvor han et par dage efter begynder at fortælle mig den samme joke :D
3
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Krølle » 8. apr 2018, 17:12

Jeg er Amagermester i at finde guldet blandt skramlet på loppemarkeder o.l.

...og ret ferm til at indrette æstetisk tilfredsstillende uden at det føles som at bo i et boligmagasin. Jeg synes virkelig tit, at "indrettede" rum er blottet for enhver hygge og charme, og at brug af loppefund (skrammel :-D ) ikke er integreret i den øvrige stil på en naturlig måde. I ved; det ender med at se opstillet og kunstigt ud på "find fejlen"-måden. Lidt som når en ejendomsmægler har bedt fotografen om lige at tage et par ting med for at "pynte lidt" :genert:
2
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Kalimsofie » 8. apr 2018, 17:56

Jeg blev for nyligt gjort opmærksom på en supersans, jeg bestemt besidder: Jeg kan altid med blot et hurtigt kig bedømme, hvilken størrelse plastikbøtte, der skal bruges til en bestemt mænge madrester. Min mand tager altid en tilfældig og ender altid med enten at måtte dele restportionen i to bøtter eller have en gigantisk bøtte til en lille bitte hakkebøf :rulle:
Men ikke mig. Jeg vælger altid den bøtte, der passer lige præcis til mængden, så der ikke er spildplads, men heller ikke mad tilovers :-D
5
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Har du en supersans? Hvad kan den?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 8. apr 2018, 19:36

Kalimsofie skrev:Jeg blev for nyligt gjort opmærksom på en supersans, jeg bestemt besidder: Jeg kan altid med blot et hurtigt kig bedømme, hvilken størrelse plastikbøtte, der skal bruges til en bestemt mænge madrester. Min mand tager altid en tilfældig og ender altid med enten at måtte dele restportionen i to bøtter eller have en gigantisk bøtte til en lille bitte hakkebøf :rulle:
Men ikke mig. Jeg vælger altid den bøtte, der passer lige præcis til mængden, så der ikke er spildplads, men heller ikke mad tilovers :-D

Det er da en evne man kan bruge til noget! :klap:
1

Tilbage til "Generelt"