Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf dgd2007 » 2. jan 2018, 22:56

Dirtylittledevil skrev:@tag

Vist den mest pludrevorne overskrift/"click bait" af den type, du gjorde opmærksom på for et stykke tid siden!
Man skal vist kede sig meget, før man slår op og tjekker, hvad det går ud på. :-D

    bait.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf LadyFox » 12. jan 2018, 18:15

DetSorteCirkus skrev:@tag

Yay! Jeg fik set de papegøjer du nævnte :D

IMG_20180112_170239-1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Studsgaard » 12. jan 2018, 21:23

Daine skrev:Tag.


Hvordan går det med dit puslespil?

Jeg har fået lavet det med enhjørningen og er gået vidre til tigeren.

Jeg skulle lige vænne mig til brikkerne i dem jeg har købt er så små. Mem det går ok fordi motiverne ikke er så svære.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Daine » 12. jan 2018, 21:26

Studsgaard skrev:
Daine skrev:Tag.


Hvordan går det med dit puslespil?

Jeg har fået lavet det med enhjørningen og er gået vidre til tigeren.

Jeg skulle lige vænne mig til brikkerne i dem jeg har købt er så små. Mem det går ok fordi motiverne ikke er så svære.

Jeg er stort set ikke kommet i gang, det ligger bare åbnet på bordet. Men jeg regner med at få så meget ro i kroppen, at jeg kan gå i gang i morgen :) Du er da hurtig til at få dem lagt, jeg skal bruge næsten en uge på det i øjeblikket, og det er kun 1000 brikker jeg har gang i.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Studsgaard » 12. jan 2018, 21:34

Daine skrev:
Studsgaard skrev:
Daine skrev:Tag.


Hvordan går det med dit puslespil?

Jeg har fået lavet det med enhjørningen og er gået vidre til tigeren.

Jeg skulle lige vænne mig til brikkerne i dem jeg har købt er så små. Mem det går ok fordi motiverne ikke er så svære.

Jeg er stort set ikke kommet i gang, det ligger bare åbnet på bordet. Men jeg regner med at få så meget ro i kroppen, at jeg kan gå i gang i morgen :) Du er da hurtig til at få dem lagt, jeg skal bruge næsten en uge på det i øjeblikket, og det er kun 1000 brikker jeg har gang i.


Det var heller ikke særlig svært motiv.
Jeg plejer også at bruge længere tid. Jeg har brugt mange timer de sidste dage, men jeg har en masse uro i kroppen jeg ikke helt kan slippe af med og så har jeg fundet ud af det hjælper med puslespillet.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Daine » 12. jan 2018, 21:36

Studsgaard skrev:
Daine skrev:
Studsgaard skrev:
Daine skrev:Tag.


Hvordan går det med dit puslespil?

Jeg har fået lavet det med enhjørningen og er gået vidre til tigeren.

Jeg skulle lige vænne mig til brikkerne i dem jeg har købt er så små. Mem det går ok fordi motiverne ikke er så svære.

Jeg er stort set ikke kommet i gang, det ligger bare åbnet på bordet. Men jeg regner med at få så meget ro i kroppen, at jeg kan gå i gang i morgen :) Du er da hurtig til at få dem lagt, jeg skal bruge næsten en uge på det i øjeblikket, og det er kun 1000 brikker jeg har gang i.


Det var heller ikke særlig svært motiv.
Jeg plejer også at bruge længere tid. Jeg har brugt mange timer de sidste dage, men jeg har en masse uro i kroppen jeg ikke helt kan slippe af med og så har jeg fundet ud af det hjælper med puslespillet.

Jeg skal have ro i kroppen for at komme i gang - men derefter er jeg nærmest i trance mens jeg pusler. Især hvis jeg hører lydbog, så lukker jeg helt af. Det er skønt :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Shadowmoon
Indlæg: 34
Tilmeldt: 26. apr 2017, 18:11
Kort karma: 0
Likede indlæg: 91

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Shadowmoon » 15. jan 2018, 06:51

Daine skrev:Tag




Vinkede til dig da jeg kørte forbi din by igår ved 18 tiden :-p
Skægt at se, at ikke meget er ændret i de mange år, jeg har været væk.
Herning til gengæld.. :8: :8:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Daine » 15. jan 2018, 08:38

Shadowmoon skrev:
Daine skrev:Tag




Vinkede til dig da jeg kørte forbi din by igår ved 18 tiden :-p
Skægt at se, at ikke meget er ændret i de mange år, jeg har været væk.
Herning til gengæld.. :8: :8:

:wave:

Er der virkelig sket så meget i Herning :gruble: Jeg kommer der jo nærmest dagligt, så måske jeg ikke ligger så meget mærke til til :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Shadowmoon
Indlæg: 34
Tilmeldt: 26. apr 2017, 18:11
Kort karma: 0
Likede indlæg: 91

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Shadowmoon » 16. jan 2018, 04:18

Daine skrev:
Shadowmoon skrev:
Daine skrev:Tag




Vinkede til dig da jeg kørte forbi din by igår ved 18 tiden :-p
Skægt at se, at ikke meget er ændret i de mange år, jeg har været væk.
Herning til gengæld.. :8: :8:

:wave:

Er der virkelig sket så meget i Herning :gruble: Jeg kommer der jo nærmest dagligt, så måske jeg ikke ligger så meget mærke til til :)


Altså, hvis man holder sig til boulevarden og de store veje udenfor centrum, så er det stort set det samme som dengang :gammel:
men inde ved føtex og i det hele taget i de mindre gader er der ikke til at finde rundt mere. Jeg kommer der ganske enkelt alt for sjældent til trods for at jeg har en del familie i området. Akke ja :D
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. jan 2018, 19:54

LadyFox skrev:
DetSorteCirkus skrev:@tag

Yay! Jeg fik set de papegøjer du nævnte :D

IMG_20180112_170239-1.jpg


Og det gjorde jeg så også :D
Da jeg var i Malaga, kunne jeg nemlig kun høre dem sidde oppe i trætoppene.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf kidkomb » 22. jan 2018, 19:59

Mavis skrev:
Guilded_Lily skrev:. TAG


Jeg følte mig lidt glad for mig selv og søgte på mit eget brugernavn med søgefunktionen. Så fandt jeg ud af, at du engang i August har budt mig velkommen til Als, og vidst nok også at du ind i mellem spejder efter mig i Brugsen :gruble: :D :P . Nå, jeg vil bare sige meget forsinket tak! Det varmer :lun: .

Tænk at her er 3 mennesker fra lille Als herinde (medmindre Lene er inde i Guilded, så er der kun to)
Men ok, andelen af folk fra Randers herinde er vist egentlig også jævnt meget større end randrusianer-procenten i Dk :-D
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf hthy » 23. jan 2018, 01:38

kidkomb skrev:
Mavis skrev:
Guilded_Lily skrev:. TAG


Jeg følte mig lidt glad for mig selv og søgte på mit eget brugernavn med søgefunktionen. Så fandt jeg ud af, at du engang i August har budt mig velkommen til Als, og vidst nok også at du ind i mellem spejder efter mig i Brugsen :gruble: :D :P . Nå, jeg vil bare sige meget forsinket tak! Det varmer :lun: .

Tænk at her er 3 mennesker fra lille Als herinde (medmindre Lene er inde i Guilded, så er der kun to)
Men ok, andelen af folk fra Randers herinde er vist egentlig også jævnt meget større end randrusianer-procenten i Dk :-D


Jeg er også fra Als
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14789
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24883

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf sigge » 2. feb 2018, 19:11

Daine skrev: .


Hvis du stadig savner Tony fra NCIS, skal du finde serien "Bull", hvor Michael Weatherly spiller titelrollen. (Jeg ved ikke noget om serien, jeg så ham bare i The Late Show.)
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Daine » 2. feb 2018, 19:27

sigge skrev:
Daine skrev: .


Hvis du stadig savner Tony fra NCIS, skal du finde serien "Bull", hvor Michael Weatherly spiller titelrollen. (Jeg ved ikke noget om serien, jeg så ham bare i The Late Show.)

Jeg savner ham bigtime i NCIS!! Jeg har første sæson af Bull på ønskeliste hos CDON, men den skal lige lidt mere ned i pris inden jeg køber. Gider ikke give 349,- for noget jeg ikke ved hvad er, jeg kender heller ikke noget til serien :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14789
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24883

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf sigge » 2. feb 2018, 19:34

Daine skrev:
sigge skrev:
Daine skrev: .


Hvis du stadig savner Tony fra NCIS, skal du finde serien "Bull", hvor Michael Weatherly spiller titelrollen. (Jeg ved ikke noget om serien, jeg så ham bare i The Late Show.)

Jeg savner ham bigtime i NCIS!! Jeg har første sæson af Bull på ønskeliste hos CDON, men den skal lige lidt mere ned i pris inden jeg køber. Gider ikke give 349,- for noget jeg ikke ved hvad er, jeg kender heller ikke noget til serien :D


Nej, det kan jeg godt forstå, du ikke vil give - det er da noget af en hamper pris. I The Late Show synes jeg, de sagde, at han er læge i serien eller i hvert fald Doctor, men det kan jo være hvad som helst i USA.
1
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"