Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 437
Likede indlæg: 8899

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Flora » 3. sep 2017, 23:33

Delfin skrev:
Flora skrev:
Delfin

Har du fundet en telefon til din mor? Ellers er der en Doro 6031 klaptelefon med kamera på tilbud i Føtex i næste uge til 699 kr. (side 65 i tilbudsavisen).

Jeg ved ikke om det er dyrt eller billigt i forhold til hvad du leder efter, men nu ved du det i hvert fald :)

Ej tak skal du have. Jeg havde overset det tag, så jeg ser det først nu. Ikke lige den model, men vi fandt en Doro klaptelefon til hende, ovenikøbet kompatibelt med høreapparat. Hun er så glad for sin lille røde mobil. :lun:

Jeg er også blevet gjort opmærksom på, at jeg har kludret i tagget, så det slet ikke er et rigtigt tag :blush:. Så du har formentlig slet ikke fået en notifikation :D

Men godt I fandt en telefon, hun er glad for :)
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 270
Likede indlæg: 5735

Indlægaf sigge » 7. sep 2017, 09:43

DetSorteCirkus skrev: TAG

Jeg gætter på, at du godt kunne være en person, der ikke er så glad for zoologiske haver og den slags pga. dyrevelfærd, men ved du godt, at Berlin Zoo har en (eller flere) dværgflodhest? :love: Nu ved jeg jo, at du jævnligt er i Berlin, så måske kunne det være noget. :)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1015
Likede indlæg: 17988

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. sep 2017, 17:30

sigge skrev:

Jeg gætter på, at du godt kunne være en person, der ikke er så glad for zoologiske haver og den slags pga. dyrevelfærd, men ved du godt, at Berlin Zoo har en (eller flere) dværgflodhest? :love: Nu ved jeg jo, at du jævnligt er i Berlin, så måske kunne det være noget. :)

Hvor er det sødt af dig at fortælle det :kys:
Jeg har, underligt nok, ikke de store kvababbelser over zoologiske haver, så måske skulle jeg endelig få set Berlin Zoo. når jeg igen gæster byen til februar.
Billede
0
I know when that hotline bling
That can only mean one thing
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. okt 2017, 22:26

Persnikedy skrev:TAG

Man kender følelsen :-D

Billede
10
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 492
Likede indlæg: 8935

Indlægaf Persnikedy » 4. okt 2017, 07:13

DetSorteCirkus skrev:
Persnikedy skrev:TAG

Man kender følelsen :-D

Billede

Nææ, jeg er i hvert fald ikke juletosset :fløjt: Er det efterår allerede? Det havde jeg ikke enagng opdaget..
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. okt 2017, 07:24

Persnikedy skrev:Nææ, jeg er i hvert fald ikke juletosset :fløjt: Er det efterår allerede? Det havde jeg ikke enagng opdaget..

I så fald må jeg desværre fortælle dig, at der er en nisse, som har hacket din konto og skrevet rigtig mange julede indlæg i dit navn :(
1
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 4. okt 2017, 07:27

DetSorteCirkus skrev:
Persnikedy skrev:Nææ, jeg er i hvert fald ikke juletosset :fløjt: Er det efterår allerede? Det havde jeg ikke enagng opdaget..

I så fald må jeg desværre fortælle dig, at der er en nisse, som har hacket din konto og skrevet rigtig mange julede indlæg i dit navn :(

Jeg har jo en havenisse stående fremme hele året (han hedder Walter) og det kunne sagtens være ham. Han er nok jaloux over de nisse huer jeg hækler til action figurene og han ikke selv får en, man han har jo allerede hue på... Jeg tager en snak med ham
6
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1082
Likede indlæg: 8589

Indlægaf ManicNinja » 5. okt 2017, 00:23

Persnikedy skrev:
DetSorteCirkus skrev:

Jeg har jo en havenisse stående fremme hele året (han hedder Walter) og det kunne sagtens være ham. Han er nok jaloux over de nisse huer jeg hækler til action figurene og han ikke selv får en, man han har jo allerede hue på... Jeg tager en snak med ham

Hahaha! You gotta be fucking kidding! Min står uden for min hoveddør hele året. Han hedder Günther Grünwald - og jeg har fået ham i hadegave af en veninde, der ved, hvor lidt julemenneske jeg. Pynter ikke op til jul og spiser normalt ikke julegodter - de siger mig ikke rigtigt noget. Helårsnissen Günther er jeg dog kommet til at holde rigtigt meget af.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 5. okt 2017, 03:03

ManicNinja skrev:
Persnikedy skrev:

Hahaha! You gotta be fucking kidding! Min står uden for min hoveddør hele året. Han hedder Günther Grünwald - og jeg har fået ham i hadegave af en veninde, der ved, hvor lidt julemenneske jeg. Pynter ikke op til jul og spiser normalt ikke julegodter - de siger mig ikke rigtigt noget. Helårsnissen Günther er jeg dog kommet til at holde rigtigt meget af.

Walter sender hilsner til Günther.
Han står altid ovenpå en stak bøger i hjørnet af mit stue øverst opppe på en reol. Jeg tænker på ham som vagtnisse.
Mine mandlige venner mener dog at han er creepy siden han ser alt for rolig ud i forhold til hvor han holder hækkesaksen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 1. nov 2017, 14:02

DetSorteCirkus skrev:
sigge skrev:

Hvor er det sødt af dig at fortælle det :kys:
Jeg har, underligt nok, ikke de store kvababbelser over zoologiske haver, så måske skulle jeg endelig få set Berlin Zoo. når jeg igen gæster byen til februar.
Billede

Af en eller anden grund kom jeg lige til at tænke på dette. Jeg kan melde fra vores besøg i september, at der ikke var meget sjov over dværgflodhesten. Den lå bare helt fladt, udstrakt i græsset de to gange, vi kom forbi den. Så var der lidt mere action over de store flodheste, som trods alt svømmede rundt i deres anlæg.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 630
Likede indlæg: 8493

Indlægaf dgd2007 » 21. nov 2017, 12:38

Rapfisk skrev:@tag

Nå Rap, den store dag ... mister de konservative Frederiksberg efter 108 år?
Billede
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 630
Likede indlæg: 8493

Indlægaf dgd2007 » 29. nov 2017, 13:04

Wizzze skrev:@tag

Hva' så, Wizzze!
Får man en guldmus, når man runder de 10.000 indlæg? :fløjt:

Tilmeldte_brugere.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 20. dec 2017, 10:45

Falstria skrev:TAG

Du har en kindred spirit i en af mine kolleger, han har lige sagt, at han har to spørgsmål på sin tjekliste til en potentiel kæreste:

1) Kan du lave frikadeller?
2) Kan du lide specialøl?

Svarene skal så gerne være ja til det første og nej til det sidste - han vil nemlig gerne have sine specialøl i fred. :lol:
5
Muddi
Kort karma: 163
Likede indlæg: 765

Indlægaf Muddi » 20. dec 2017, 11:00

Hvad betyder det, når nogen skriver TAG? :gruble:
0
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 406
Likede indlæg: 2088

Indlægaf Falstria » 20. dec 2017, 11:32

sigge skrev:
Falstria skrev:TAG

Du har en kindred spirit i en af mine kolleger, han har lige sagt, at han har to spørgsmål på sin tjekliste til en potentiel kæreste:

1) Kan du lave frikadeller?
2) Kan du lide specialøl?

Svarene skal så gerne være ja til det første og nej til det sidste - han vil nemlig gerne have sine specialøl i fred. :lol:

Nemlig ja :-D
1

Tilbage til "Generelt"