DetSorteCirkus skrev: TAG
Jeg gætter på, at du godt kunne være en person, der ikke er så glad for zoologiske haver og den slags pga. dyrevelfærd, men ved du godt, at Berlin Zoo har en (eller flere) dværgflodhest?

DetSorteCirkus skrev: TAG
sigge skrev:DetSorteCirkus skrev: TAG
Jeg gætter på, at du godt kunne være en person, der ikke er så glad for zoologiske haver og den slags pga. dyrevelfærd, men ved du godt, at Berlin Zoo har en (eller flere) dværgflodhest?Nu ved jeg jo, at du jævnligt er i Berlin, så måske kunne det være noget.
Persnikedy skrev:TAG
DetSorteCirkus skrev:Persnikedy skrev:TAG
Man kender følelsen![]()
Persnikedy skrev:Nææ, jeg er i hvert fald ikke juletossetEr det efterår allerede? Det havde jeg ikke enagng opdaget..
DetSorteCirkus skrev:Persnikedy skrev:Nææ, jeg er i hvert fald ikke juletossetEr det efterår allerede? Det havde jeg ikke enagng opdaget..
I så fald må jeg desværre fortælle dig, at der er en nisse, som har hacket din konto og skrevet rigtig mange julede indlæg i dit navn
Persnikedy skrev:DetSorteCirkus skrev:Persnikedy skrev:Nææ, jeg er i hvert fald ikke juletossetEr det efterår allerede? Det havde jeg ikke enagng opdaget..
I så fald må jeg desværre fortælle dig, at der er en nisse, som har hacket din konto og skrevet rigtig mange julede indlæg i dit navn
Jeg har jo en havenisse stående fremme hele året (han hedder Walter) og det kunne sagtens være ham. Han er nok jaloux over de nisse huer jeg hækler til action figurene og han ikke selv får en, man han har jo allerede hue på... Jeg tager en snak med ham
ManicNinja skrev:Persnikedy skrev:
Jeg har jo en havenisse stående fremme hele året (han hedder Walter) og det kunne sagtens være ham. Han er nok jaloux over de nisse huer jeg hækler til action figurene og han ikke selv får en, man han har jo allerede hue på... Jeg tager en snak med ham
Hahaha! You gotta be fucking kidding! Min står uden for min hoveddør hele året. Han hedder Günther Grünwald - og jeg har fået ham i hadegave af en veninde, der ved, hvor lidt julemenneske jeg. Pynter ikke op til jul og spiser normalt ikke julegodter - de siger mig ikke rigtigt noget. Helårsnissen Günther er jeg dog kommet til at holde rigtigt meget af.
DetSorteCirkus skrev:sigge skrev:DetSorteCirkus skrev: TAG
Jeg gætter på, at du godt kunne være en person, der ikke er så glad for zoologiske haver og den slags pga. dyrevelfærd, men ved du godt, at Berlin Zoo har en (eller flere) dværgflodhest?Nu ved jeg jo, at du jævnligt er i Berlin, så måske kunne det være noget.
Hvor er det sødt af dig at fortælle det![]()
Jeg har, underligt nok, ikke de store kvababbelser over zoologiske haver, så måske skulle jeg endelig få set Berlin Zoo. når jeg igen gæster byen til februar.
Rapfisk skrev:@tag
Wizzze skrev:@tag
Falstria skrev:TAG
sigge skrev:Falstria skrev:TAG
Du har en kindred spirit i en af mine kolleger, han har lige sagt, at han har to spørgsmål på sin tjekliste til en potentiel kæreste:
1) Kan du lave frikadeller?
2) Kan du lide specialøl?
Svarene skal så gerne være ja til det første og nej til det sidste - han vil nemlig gerne have sine specialøl i fred.
Muddi skrev:Hvad betyder det, når nogen skriver TAG?