Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 421
Likede indlæg: 7775

Re: Pinlige øjeblikke fra din hverdag

Indlægaf HappyPaww » 9. apr 2018, 16:10

Dirtylittledevil skrev:Engang hvor jeg var ude at "spise fint" med en ven, alting var stille og roligt, meget nydeligt sted og dejlig mad.
Vi var næsten færdige med hovedretten, og vi snakkede lidt om hvor god maden var osv og så kom det lidt beklemt fra ham, at det nok lige ville have været prikken over i'et hvis han ikke skulle have set på at jeg dyppede mit hår ned i maden.

Jeg nåede da lige at trække luft nok ind til et meget fortørnet udbrud, jeg kunne simpelthen ikke tro det var sandt, men jojo, spidserne af mit lange hår var helt våde af sovs. Eller sauce.

:gisp:

Jeg døde en meget skamfuld indre død, og tænkte på at det her ville mindst tage mig 7 år at få på afstand. Det er så cirka nu.

Det undrer mg virkelig, at han ikke bare sagde det til dig første gang det skete? :forvirret:
21
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 174
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4374

Indlægaf Miss_no_More » 9. apr 2018, 16:59

Jeg arbejdede engang som rengøringshjælp i ældreplejen med den velkendte, sexede uniform :slem:
Det var årets første sommerdag og jeg besluttede at skulle i Kildeparken (Aalborg) med nogle venner direkte efter arbejde. Jeg tog derfor i H&M og købte en sommerkjole. Op på øverste etage i Salling og skifte og det andet tøj i rygsækken.
Hele vejen ned gennem Salling kigger folk efter mig, men jeg tænker jo, at jeg åbenbart må se brandgodt ud. Indtil jeg når udenfor og en svensk dame prikker mig forsigtigt på skulderen og siger, min nederdel hænger oppe under rygsækken :mellow: Jeg var SÅ taknemmelig, men forstår virkelig ikke hvorfor andre ikke havde sagt noget :sur:
7
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 75
Likede indlæg: 887

Indlægaf Purple » 9. apr 2018, 17:12

Dengang jeg arbejdede på kontor og havde kunde-kontakt... og jeg om morgenen, i min zombie-tilstand, havde glemt at tage nederdel på inden afgang. Heldigvis havde jeg en lang jakke på. I bussen kom jeg frem til en følelse af at "noget ikke var som det skulle være" - og opdagede, at jeg havde glemt at tage nederdel på! Ringede til min chef, stor-grinende, tangerende til klukkende latter,- og fortalte ham, at jeg godt vidste, at det mindede mest af alt om en scene fra Chris og Chokoladefabrikken... men... at jeg altså måtte sige, at jeg godt nok kom i dag - men at jeg altså sad i bussen uden nederdel på,- og tænkte at jeg lige måtte vende snuden hjemad igen for lige at blive anstændigt klædt! Det kostede kvajekage og pænt mange grin og smil fra kollegaerne! :fløjt: :D
21
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 9. apr 2018, 17:17

Eller forleden morgen... hvor jeg i min smukke skønhedssøvn, vågner ved at jeg ganske enkelt "har skudt kæresten med prutter"... Vi puttede så fint i ske, og ud af det blå, så lyder det næsten som et maskingevær,- og han springer tilbage som om jorden er ved at gå under! Jeg husker at jeg lige vågner op... kigger bagud og ser hans forskræmte ansigt... griner... og skvatter i søvn igen :klap:

Lidt pinligt.... men også pisse sjovt at se hans ansigtsudtryk! :-D :fløjt:
10
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 9. apr 2018, 17:21

Hov en mere... For ikke så længe siden, der havde jeg købt nogle billetter til et show, som jeg syntes vi skulle se..... Glemte alt om det, havde bare noteret det i min kalender, og der var længe til...

Der gik lidt tid, og pludselig så jeg en reklame for selv-samme show, og jeg havde glemt ALT om, at jeg altså havde købt billetter allerede én gang, bare en anden dato - og et andet sted... så... jeg præsterede da lige at købe dem IGEN! :klap: :dåne:

Måtte stor-grinende og lidt flov fortælle kæresten det, og fik dem så solgt på facebook ret hurtigt, heldigvis :fløjt:

Flot!! :-D
6
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 11. apr 2018, 01:00

Purple skrev:Eller forleden morgen... hvor jeg i min smukke skønhedssøvn, vågner ved at jeg ganske enkelt "har skudt kæresten med prutter"... Vi puttede så fint i ske, og ud af det blå, så lyder det næsten som et maskingevær,- og han springer tilbage som om jorden er ved at gå under! Jeg husker at jeg lige vågner op... kigger bagud og ser hans forskræmte ansigt... griner... og skvatter i søvn igen :klap:

Lidt pinligt.... men også pisse sjovt at se hans ansigtsudtryk! :-D :fløjt:

Ej, stakkels mand, men hans reaktion lyder virkelig sjov :lol: :lol: :lol:

Det hedder en "hot Richard", hvis det gør en forskel :-D
When a man and a woman are spooning and the woman farts on the man's dick, making it feel warm and cozy.

:jule:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 708
Likede indlæg: 6582
Kontakt:

Indlægaf Annione » 11. apr 2018, 04:36

Juki skrev:Ej, stakkels mand, men hans reaktion lyder virkelig sjov :lol: :lol: :lol:

When a man and a woman are spooning and the woman farts on the man's dick, making it feel warm and cozy.

Warm and cozy???!!! :lol: :klap: Det er fantastisk.
Hvilken kvinde har ikke pruttet sin kæreste på pikken?
Jeg har i hvert fald - et kæmpe brøl af en prut, som vækkede mig med et sæt :panik: Naturligvis helt ny kæreste - som jeg glædeligt holdt luften inde sammen med. Kors altså. :tie:
...og nu skal jeg, som nybagt single igen til at kæmpe med at holde tarmgas inde, sammen med en ny fyr... argh!
3
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 648
Likede indlæg: 9884

Indlægaf POCKETKITTEN » 11. apr 2018, 04:57

I går kom jeg glad på arbejde med en halv liter frisk kaffe fra Baresso og satte koppen på toppen af køleskabet, som jeg plejer, mens jeg tog overtøjet af. Men helt usædvanligt skulle jeg også lige åbne køleskabet, og der viste det sig ret hurtigt, at min kaffekop kun lige balancerede øverst på lågen.

Derfra væltede den ned og sprøjtede ud over mig og oversvømmede samtlige hylder i køleskabet - inklusive alle mine kollegaers madpakker - og endte i en kæmpe brun sø på gulvet og mine fødder i åbne sko.

Og jeg havde sådan glædet mig til den kop kaffe.
5
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 11. apr 2018, 20:30

Annione skrev:
Juki skrev:Ej, stakkels mand, men hans reaktion lyder virkelig sjov :lol: :lol: :lol:

Warm and cozy???!!! :lol: :klap: Det er fantastisk.
Hvilken kvinde har ikke pruttet sin kæreste på pikken?
Jeg har i hvert fald - et kæmpe brøl af en prut, som vækkede mig med et sæt :panik: Naturligvis helt ny kæreste - som jeg glædeligt holdt luften inde sammen med. Kors altså. :tie:
...og nu skal jeg, som nybagt single igen til at kæmpe med at holde tarmgas inde, sammen med en ny fyr... argh!

:lol: :lol: :lol:

Jeg kan faktisk ikke huske at jeg har pruttet en kæreste på pikken i vågen tilstand :gruble: Men jeg synes virkelig det er sjovt at høre om jeres stakkels kærester der nærmest får granatchok af jeres prutteri :lol2:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1934

Indlægaf Nicolait » 11. apr 2018, 21:03

Dirtylittledevil skrev:Engang hvor jeg var ude at "spise fint" med en ven, alting var stille og roligt, meget nydeligt sted og dejlig mad.
Vi var næsten færdige med hovedretten, og vi snakkede lidt om hvor god maden var osv og så kom det lidt beklemt fra ham, at det nok lige ville have været prikken over i'et hvis han ikke skulle have set på at jeg dyppede mit hår ned i maden.

Jeg nåede da lige at trække luft nok ind til et meget fortørnet udbrud, jeg kunne simpelthen ikke tro det var sandt, men jojo, spidserne af mit lange hår var helt våde af sovs. Eller sauce.

:gisp:

Jeg døde en meget skamfuld indre død, og tænkte på at det her ville mindst tage mig 7 år at få på afstand. Det er så cirka nu.

Måske er det bare mig, men jeg synes nu altså ikke så slemt. Sådan noget kan ske.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"

Tilbage til "Generelt"