Træf en beslutning for mig-tråden.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Daine » 21. jul 2018, 22:22

sigge skrev:Skal jeg bryde mit selvpålagte shoppestop og købe de perfekte jeans i mørkeblå, nu zalando har dem på lager i min størrelse, og de ovenikøbet er nedsat? Eller være standhaftig og gemme pengene til min ferie i New York i oktober?

Køb dem, perfekte jeans er svære at finde!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Daine » 21. jul 2018, 22:23

Artem skrev:Skal jeg prøve at træne mig op til allerede at løbe et maraton i efteråret? eller skal jeg holde fast i den oprindelige plan med at tage en i maj 2019?

Du lader til at være godt kørende med din løbetræning, så gå efter maraton til efteråret - eller tag en middelvej, og løb et halvmaraton? Uanset hvad, så er et mål godt at have og efterår er tættere på end forår :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43765

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf paint » 21. jul 2018, 22:28

Daine skrev:
sigge skrev:Skal jeg bryde mit selvpålagte shoppestop og købe de perfekte jeans i mørkeblå, nu zalando har dem på lager i min størrelse, og de ovenikøbet er nedsat? Eller være standhaftig og gemme pengene til min ferie i New York i oktober?

Køb dem, perfekte jeans er svære at finde!


Til gengæld er de meget billigere i USA. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Artem » 21. jul 2018, 22:39

Daine skrev:
Artem skrev:Skal jeg prøve at træne mig op til allerede at løbe et maraton i efteråret? eller skal jeg holde fast i den oprindelige plan med at tage en i maj 2019?

Du lader til at være godt kørende med din løbetræning, så gå efter maraton til efteråret - eller tag en middelvej, og løb et halvmaraton? Uanset hvad, så er et mål godt at have og efterår er tættere på end forår :)

Halvmaraton er det jeg har løbet de sidste tre weekender som træning. Så det er efterhånden ikke noget særligt, men vil gerne være hurtigere, hvor det mere er der min fokus skal til at ligge.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Daine » 21. jul 2018, 22:40

paint skrev:
Daine skrev:
sigge skrev:Skal jeg bryde mit selvpålagte shoppestop og købe de perfekte jeans i mørkeblå, nu zalando har dem på lager i min størrelse, og de ovenikøbet er nedsat? Eller være standhaftig og gemme pengene til min ferie i New York i oktober?

Køb dem, perfekte jeans er svære at finde!


Til gengæld er de meget billigere i USA. ;)

Det kommer jo an på prisen hos Zalando ;)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Daine » 21. jul 2018, 22:42

Artem skrev:
Daine skrev:
Artem skrev:Skal jeg prøve at træne mig op til allerede at løbe et maraton i efteråret? eller skal jeg holde fast i den oprindelige plan med at tage en i maj 2019?

Du lader til at være godt kørende med din løbetræning, så gå efter maraton til efteråret - eller tag en middelvej, og løb et halvmaraton? Uanset hvad, så er et mål godt at have og efterår er tættere på end forår :)

Halvmaraton er det jeg har løbet de sidste tre weekender som træning. Så det er efterhånden ikke noget særligt, men vil gerne være hurtigere, hvor det mere er der min fokus skal til at ligge.

Så ville jeg træne til et helmaraton, så kan du træne hurtighed bagefter :)

*siger hende med absolut ingen forstand på løbetræning*
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Artem » 22. jul 2018, 07:42

Daine skrev:Så ville jeg træne til et helmaraton, så kan du træne hurtighed bagefter :)

*siger hende med absolut ingen forstand på løbetræning*

Jamen når du siger det... :D
Men ender nok med et maraton i efteråret, da hende jeg træner med skal til at træne op til et, så om det er min plan eller ej, så kommer jeg jo med ud på de længere ture.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2018, 14:30

Skal jeg tage metroen eller cykle 5 km hjem?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Lurende Peber » 27. jul 2018, 14:35

Rapfisk skrev:Skal jeg tage metroen eller cykle 5 km hjem?

Cykle.
Metroen er også smeltende varm, og så står din cykel upraktisk i morgen.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf DenBlødeJyde » 27. jul 2018, 14:55

https://candidate.hr-manager.net/Applic ... ment=False

Søge eller ikke søge.. hvis jeg får det skal jeg flytte fra Esbjerg til Aabenraa. I Esbjerg bor mine venner, og jeg er virkelig glad for at bo her. I Aabenraa er jeg tæt på min familie, men har ikke nogle venner som sådan...
Stillingen er virkelig spændende! Og ville søge den uden at blinke, hvis det var tættere på... :gruble:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2018, 14:57

Lurende Peber skrev:
Rapfisk skrev:Skal jeg tage metroen eller cykle 5 km hjem?

Cykle.
Metroen er også smeltende varm, og så står din cykel upraktisk i morgen.

Tanken var at tage cyklen med hjem i metroen, så jeg kunne cykle til min mor i aften og videre til fest i morgen
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2018, 14:57

DenBlødeJyde skrev:https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1044&ProjectId=146236&DepartmentId=19134&MediaId=5&SkipAdvertisement=False

Søge eller ikke søge.. hvis jeg får det skal jeg flytte fra Esbjerg til Aabenraa. I Esbjerg bor mine venner, og jeg er virkelig glad for at bo her. I Aabenraa er jeg tæt på min familie, men har ikke nogle venner som sådan...
Stillingen er virkelig spændende! Og ville søge den uden at blinke, hvis det var tættere på... :gruble:

Søg, hvis du har råd til at købe en bil.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf DenBlødeJyde » 27. jul 2018, 15:06

Rapfisk skrev:
DenBlødeJyde skrev:https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1044&ProjectId=146236&DepartmentId=19134&MediaId=5&SkipAdvertisement=False

Søge eller ikke søge.. hvis jeg får det skal jeg flytte fra Esbjerg til Aabenraa. I Esbjerg bor mine venner, og jeg er virkelig glad for at bo her. I Aabenraa er jeg tæt på min familie, men har ikke nogle venner som sådan...
Stillingen er virkelig spændende! Og ville søge den uden at blinke, hvis det var tættere på... :gruble:

Søg, hvis du har råd til at købe en bil.


Har en bil... :) Ville nok også kunne pendle i starten... Tror jeg bruger weekenden til at forfatte en ansøgning og se, hvad mavefornemmelse siger...
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18448

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf PaleSeptember » 27. jul 2018, 15:30

Smiling_Goat skrev:
DenBlødeJyde skrev:
Rapfisk skrev:
DenBlødeJyde skrev:https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1044&ProjectId=146236&DepartmentId=19134&MediaId=5&SkipAdvertisement=False

Søge eller ikke søge.. hvis jeg får det skal jeg flytte fra Esbjerg til Aabenraa. I Esbjerg bor mine venner, og jeg er virkelig glad for at bo her. I Aabenraa er jeg tæt på min familie, men har ikke nogle venner som sådan...
Stillingen er virkelig spændende! Og ville søge den uden at blinke, hvis det var tættere på... :gruble:

Søg, hvis du har råd til at købe en bil.


Har en bil... :) Ville nok også kunne pendle i starten... Tror jeg bruger weekenden til at forfatte en ansøgning og se, hvad mavefornemmelse siger...


Søg

Bliver du ikke inviteret til samtale behøver du ikke overveje, om du burde have søgt
Bliver du inviteret til samtale, finder du måske ud af at jobbet slet ikke er noget ved, og du behøver ikke overveje det mere
Bliver du tilbudt stillingen kan du altid takke nej, hvis du ikke vil flytte alligevel

Jeg vil også indskyde at ting har det med at gå i orden. Får du jobbet, skal du nok få det til at fungere. I værste fald kan du altid flytte tilbage til Esbjerg.


This!

Fra en, der starter job i Aabenraa om 2½ uge og bor i Vejen - vi kan da pendle sammen ;)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf sigge » 27. jul 2018, 17:59

Hvis min veninde og jeg skal til Formel 1 i år, skal det så være i Belgien eller Italien?

Jeg har hørt godt om Spa-banen i Belgien, men som Ferrari-fan kunne det være sjovt at komme til Italien. Der er lidt større chance for, at der ikke er smeltende varmt i Belgien (på den anden side er vejret jo sindssygt i år). Vi kan køre selv til Belgien og måske spare lidt penge, på den anden side kan man ofte finde billige flybilletter til Milano. Italiensk mad er :savl: :love: , men belgierne har vafler, pommes frites og chokolade. :-D
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"