Træf en beslutning for mig-tråden.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 295
Likede indlæg: 3590

Re: Træf en beslutning for mig-tråden.

Indlægaf DenBlødeJyde » 27. jul 2018, 14:55

https://candidate.hr-manager.net/Applic ... ment=False

Søge eller ikke søge.. hvis jeg får det skal jeg flytte fra Esbjerg til Aabenraa. I Esbjerg bor mine venner, og jeg er virkelig glad for at bo her. I Aabenraa er jeg tæt på min familie, men har ikke nogle venner som sådan...
Stillingen er virkelig spændende! Og ville søge den uden at blinke, hvis det var tættere på... :gruble:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 1003
Likede indlæg: 8690

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2018, 14:57

Lurende Peber skrev:
Rapfisk skrev:Skal jeg tage metroen eller cykle 5 km hjem?

Cykle.
Metroen er også smeltende varm, og så står din cykel upraktisk i morgen.

Tanken var at tage cyklen med hjem i metroen, så jeg kunne cykle til min mor i aften og videre til fest i morgen
0
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 1003
Likede indlæg: 8690

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2018, 14:57

DenBlødeJyde skrev:https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1044&ProjectId=146236&DepartmentId=19134&MediaId=5&SkipAdvertisement=False

Søge eller ikke søge.. hvis jeg får det skal jeg flytte fra Esbjerg til Aabenraa. I Esbjerg bor mine venner, og jeg er virkelig glad for at bo her. I Aabenraa er jeg tæt på min familie, men har ikke nogle venner som sådan...
Stillingen er virkelig spændende! Og ville søge den uden at blinke, hvis det var tættere på... :gruble:

Søg, hvis du har råd til at købe en bil.
0
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 295
Likede indlæg: 3590

Indlægaf DenBlødeJyde » 27. jul 2018, 15:06

Rapfisk skrev:
DenBlødeJyde skrev:https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1044&ProjectId=146236&DepartmentId=19134&MediaId=5&SkipAdvertisement=False

Har en bil... :) Ville nok også kunne pendle i starten... Tror jeg bruger weekenden til at forfatte en ansøgning og se, hvad mavefornemmelse siger...
0
Smiling_Goat
Kort karma: 808
Likede indlæg: 13451

Indlægaf Smiling_Goat » 27. jul 2018, 15:27

DenBlødeJyde skrev:
Rapfisk skrev:

Har en bil... :) Ville nok også kunne pendle i starten... Tror jeg bruger weekenden til at forfatte en ansøgning og se, hvad mavefornemmelse siger...

Søg

Bliver du ikke inviteret til samtale behøver du ikke overveje, om du burde have søgt
Bliver du inviteret til samtale, finder du måske ud af at jobbet slet ikke er noget ved, og du behøver ikke overveje det mere
Bliver du tilbudt stillingen kan du altid takke nej, hvis du ikke vil flytte alligevel

Jeg vil også indskyde at ting har det med at gå i orden. Får du jobbet, skal du nok få det til at fungere. I værste fald kan du altid flytte tilbage til Esbjerg.
3
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 175
Likede indlæg: 3189

Indlægaf PaleSeptember » 27. jul 2018, 15:30

Smiling_Goat skrev:
DenBlødeJyde skrev:
Rapfisk skrev:

Søg

Bliver du ikke inviteret til samtale behøver du ikke overveje, om du burde have søgt
Bliver du inviteret til samtale, finder du måske ud af at jobbet slet ikke er noget ved, og du behøver ikke overveje det mere
Bliver du tilbudt stillingen kan du altid takke nej, hvis du ikke vil flytte alligevel

Jeg vil også indskyde at ting har det med at gå i orden. Får du jobbet, skal du nok få det til at fungere. I værste fald kan du altid flytte tilbage til Esbjerg.

This!

Fra en, der starter job i Aabenraa om 2½ uge og bor i Vejen - vi kan da pendle sammen ;)
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 432
Likede indlæg: 8795

Indlægaf sigge » 27. jul 2018, 17:59

Hvis min veninde og jeg skal til Formel 1 i år, skal det så være i Belgien eller Italien?

Jeg har hørt godt om Spa-banen i Belgien, men som Ferrari-fan kunne det være sjovt at komme til Italien. Der er lidt større chance for, at der ikke er smeltende varmt i Belgien (på den anden side er vejret jo sindssygt i år). Vi kan køre selv til Belgien og måske spare lidt penge, på den anden side kan man ofte finde billige flybilletter til Milano. Italiensk mad er :savl: :love: , men belgierne har vafler, pommes frites og chokolade. :-D
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
jeanett88
Kort karma: 24
Likede indlæg: 223

Indlægaf jeanett88 » 27. jul 2018, 18:31

Belgien. Hvornår kommer man lige ellers til Belgien.
Desuden trumfer vafler, pommes og chokolade alt :-D
1
Muddi
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1279

Indlægaf Muddi » 10. aug 2018, 16:20

Skal jeg tage i biografen i aften kl 21, eller i morgen kl 16? Skal alene afsted, så det skal ikke passe med nogen.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 366
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3594

Indlægaf Lurende Peber » 10. aug 2018, 16:27

Muddi skrev:Skal jeg tage i biografen i aften kl 21, eller i morgen kl 16? Skal alene afsted, så det skal ikke passe med nogen.

Hvis du er frisk, og det er du, så tag af sted nu. Måske der endda er overskud til lidt bytur bagefter? :gogo:

Edit: nu = i aften
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Bergen
Kort karma: 14
Likede indlæg: 857

Indlægaf Bergen » 10. aug 2018, 16:28

Muddi skrev:Skal jeg tage i biografen i aften kl 21, eller i morgen kl 16? Skal alene afsted, så det skal ikke passe med nogen.

Nu :)
1
Muddi
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1279

Indlægaf Muddi » 10. aug 2018, 16:33

Lurende Peber skrev:

Hvis du er frisk, og det er du, så tag af sted nu. Måske der endda er overskud til lidt bytur bagefter? :gogo:

Edit: nu = i aften

Bytur bliver da intet af, har aftaler i morgen :)

Det er mere fordi jeg skulle ha været ude at spise med min kæreste, men han blev forhindret. Så jeg er også lidt tændt på at gøre det i aften. Så tror det er sådan det bliver :)
0
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 280
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3022

Indlægaf Tricolette » 10. aug 2018, 16:53

Lørdag aften. Skal jeg (gamle kvinde) tage i byen sammen med en flok singler, som jeg mere eller mindre kender. Eller skal jeg bare blive hjemme mutters alene og se tv/nets/læse.
I bund og grund frisk eller sløv søndag. (stort minus, jeg skal med togbus til og fra Aalborg = dobbelt op på rejsetid)
0
Bergen
Kort karma: 14
Likede indlæg: 857

Indlægaf Bergen » 10. aug 2018, 16:55

Tricolette skrev:Lørdag aften. Skal jeg (gamle kvinde) tage i byen sammen med en flok singler, som jeg mere eller mindre kender. Eller skal jeg bare blive hjemme mutters alene og se tv/nets/læse.
I bund og grund frisk eller sløv søndag. (stort minus, jeg skal med togbus til og fra Aalborg = dobbelt op på rejsetid)

Ud at more dig!
2
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 280
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3022

Indlægaf Tricolette » 11. aug 2018, 16:49

Bergen skrev:
Tricolette skrev:Lørdag aften. Skal jeg (gamle kvinde) tage i byen sammen med en flok singler, som jeg mere eller mindre kender. Eller skal jeg bare blive hjemme mutters alene og se tv/nets/læse.

Ud at more dig!

Er på vej.... :banan2: :banan2:
4

Tilbage til "Generelt"