God svømmehal i KBH?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 593
Likede indlæg: 5059

Re: God svømmehal i KBH?

Indlægaf Kommodedyret » 1. maj 2018, 08:55

Jeg synes at DGI byen er rigtig nice, fordi man svømmer rundt i en cirkel, og dermed føles det mindre trivielt. Men jeg aner desværre ikke noget om hvornår der er børn.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Flix
Kort karma: 19
Likede indlæg: 245

Indlægaf Flix » 1. maj 2018, 10:33

Kommodedyret skrev:Jeg synes at DGI byen er rigtig nice, fordi man svømmer rundt i en cirkel, og dermed føles det mindre trivielt. Men jeg aner desværre ikke noget om hvornår der er børn.

Jeg tror aldrig, jeg har set børn i det runde bassin. De har deres eget i midten og hele varmtvands-halløjet ved siden af.
Jeg elsker det runde bassin i DGI-byen, hvor man bare kan svømme og svømme uden at skulle vende for hver 25 eller 50 m.
Der skal man godt nok flagre med de andre i omklædningen, men det tror jeg er svært at undgå nogen steder.
0
Selma156
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1562

Indlægaf Selma156 » 1. maj 2018, 11:29

Jeg svømmer i Øbro-hallen lige ved Fælledparken. Det er en pæn og god svømmehal. Der kan dog godt være småfyldt, men så længe man undgår alle folkeskoleholdene, er det fint. Der er rent, høfligt personale og en god, stor sauna. Og også wellness, hvis man vil tilkøbe dette.

Du kan vist nok købe både 10-turskort og årskort, så bliver det en del billigere. Jeg er arbejdsløs og svømmer derfor i grøn tid, hvor en billet koster 20 kr. indtil kl. 15. :)
0

Tilbage til "Generelt"