Hvem har rekorden - om GDPR

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 781
Likede indlæg: 14725

Re: Hvem har rekorden - om GDPR

Indlægaf Juki » 26. maj 2018, 03:53

Det har jeg ikke tal på da de er kommet løbende. Nogle sletter jeg med det samme, andre er røget direkte i spamfiltret.

Men hvor er det dog irriterende når man logger ind på en side for at slette sig som bruger, men det så ikke lader sig gøre umiddelbart eller ens indtastede oplysninger ikke stemmer overens med de gamle :rulle:

Jeg er blevet kontaktet af flere forskellige sider hvis services jeg aldrig har fået brugt og derfor troede jeg havde fået mig slettet ved, så det er fint med den reminder. Hvis man da kunne slette sig :cuss: Det er da irriterende at hænge på hvis nu det er andre der har lavet spas med en..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 681
Likede indlæg: 6163
Kontakt:

Indlægaf Annione » 26. maj 2018, 05:46

Altså. Der var nok 25 mails i går bare.

Jeg har ikke svaret på noget af dem. Håber at få mindre spam fremover.
1
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 258
Likede indlæg: 3041

Indlægaf Mani » 26. maj 2018, 06:42

Juki skrev:Det har jeg ikke tal på da de er kommet løbende. Nogle sletter jeg med det samme, andre er røget direkte i spamfiltret.

Men hvor er det dog irriterende når man logger ind på en side for at slette sig som bruger, men det så ikke lader sig gøre umiddelbart eller ens indtastede oplysninger ikke stemmer overens med de gamle :rulle:

Jeg er blevet kontaktet af flere forskellige sider hvis services jeg aldrig har fået brugt og derfor troede jeg havde fået mig slettet ved, så det er fint med den reminder. Hvis man da kunne slette sig :cuss: Det er da irriterende at hænge på hvis nu det er andre der har lavet spas med en..

Det kan du da også bede dem om. Men det er altså ikke super simpelt at lave en løsning hvor brugeren bare kan slette al data om sig selv. Der ligger jo som regel adskillige systemer bag.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 212
Likede indlæg: 5502

Indlægaf Santa » 26. maj 2018, 06:47

Jeg har ikke talt, men det er meget rart at læse hvor mange I andre får, for jeg har vist højst fået en 10-15 stykker. Kan konkludere at på trods af en ældgammel mailadresse, så er jeg ganske god til at begrænse mig på nettet.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 19
Likede indlæg: 644

Indlægaf DenBruneMunk » 26. maj 2018, 07:04

Jeg har ikke tal på dem, kun glad for at google som en, smider dem i spam filter, når man får for mange af dem.
0
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 159
Likede indlæg: 3045

Indlægaf Confucius » 26. maj 2018, 08:24

Jeg har måske fået 10-15 stykker... i alt!
0
Der findes to slags mennesker:
1) Dem der kan ekstrapolere fra ufuldstændige data.

Jeg har solgt min brevdue på E-bay - for 22. gang.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 781
Likede indlæg: 14725

Indlægaf Juki » 27. maj 2018, 03:02

Mani skrev:
Juki skrev:Det har jeg ikke tal på da de er kommet løbende. Nogle sletter jeg med det samme, andre er røget direkte i spamfiltret.

Det kan du da også bede dem om. Men det er altså ikke super simpelt at lave en løsning hvor brugeren bare kan slette al data om sig selv. Der ligger jo som regel adskillige systemer bag.

Ja, i teorien, hvis de da gad at reagere på henvendelser! :cuss:

Jeg er ligeglad med om de har nogle gemte oplysninger på mig om mit navn, en gammel adresse og en e-mailadresse. Jeg har som sagt ikke benyttet mig af deres services med at købe en vare fx, så der er ikke umiddelbart oplysninger af hemmelig/privat karakter(kortoplysninger fx) Eller oceaner af data. Jeg gider bare ikke være tilknyttet deres firma, og slet ikke hvis det er pga. en fejl eller andre der har oprettet mig. Det er dog ikke steder hvor man bliver valideret, så jeg kan vel i princippet bare ændre oplysningerne..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 190
Likede indlæg: 1232

Indlægaf Artem » 27. maj 2018, 06:50

Tæller ikke, sletter bare løbende... Men fik da en del.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Utak er verdens løn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1262
Likede indlæg: 24096

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. maj 2018, 15:49

Screenshot 2018-05-27 at 17.46.28.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 669
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4313

Indlægaf Vira » 27. maj 2018, 16:07

Jeg har faktisk ikke talt, jeg må indrømme at jeg synes jeg har fået virkelig mange men ville have troet det ville være værre. Men der kan jo nå at komme nogen endnu. Men jeg har derimod også modtaget fra steder jeg ikke har den fjerneste erindring om at have besøgt, tilmeldt mig noget osv. :lol:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 738
Likede indlæg: 4149

Indlægaf Planten » 27. maj 2018, 16:15

Jeg har lige talt sammen i min skraldespand - 25-30 er det blevet til.
0

Tilbage til "Generelt"